• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μεταγραφές MotoGP, μετά την Γερμανία
Οι τελευταίες εξελίξεις, με “εσωτερική” πληροφόρηση
Νέα 15/07/2014 - 16:14

Αποστολή: περιοδικό MOTOGP WORLD, Δημήτρης Διατσίδης 

 

Μετά από συζητήσεις με οδηγούς, μάνατζερς και επικεφαλής ομάδων, τα τελευταία νέα για τις μεταγραφές οδηγών, εν όψει 2015 έχουν ως εξής:

- Ο Χόρχε Λορένθο μένει στην Γιαμάχα, με μόνο σημείο διαπραγμάτευσης το ποσό της ανανέωσης του συμβολαίου του.

- Ο Πολ Εσπαργκαρό παραμένει στην Γιαμάχα Τεχ 3, στην οποία δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πάει και ο αδελφός του Αλέις! Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση να πάει πίσω ο Καλ Κράτσλοου. Η Τεχ 3 συζητάει με αρκετούς νέους οδηγούς, κυρίως από την Μοτο2, αλλά οι περισσότεροι ενώ λένε ότι είναι ελεύθεροι για κάποια μεταγραφή, έχουν κάπιιο συμβόλαιο ήδη υπογράψει με κάποια ομάδα ή κάποιον μάνατζερ, γεγονός που περιπλέκει τα πράγματα. Αυτές οι συζητήσεις δείχνουν ότι η ανανέωση του συμβολαίου του Μπράντλεϊ Σμιθ, θα γίνει πολύ δύσκολα.

- Στην Ντουκάτι περιμένουν μέχρι το τέλος του Ιουλίου τον Καλ Κράτσλοου να τους πει το αν θα μείνει στην ομάδα και για το 2015, καθώς ο Βρετανός έχει πολύ ισχυρό συμβόλαιο και αν η ντουκάτι θελήσει να το σπάσει θα πρέπει να πληρώσει πάρα πολλά χρήματα! Ο Βρετανός από την πλευρά του εξετάζει την πρόταση της Σουζούκι και μπορεί να δεχτεί να πάει εκεί , έστω με λιγότερα χρήματα από όσα στην Ιταλική εταιρία, στην προσπάθειά του να αποδείξει ότι δεν έιναι “τελειωμένος” ως οδηγός!

- Ο Ανδρέα Ντοβιτσιόζο επίσης περιμένει η Ντουκάτι να ξεκαθαρίσει το πόσο πολύ τον θέλει για τη συνέχεια και έχει ανοικτή και την πόρτα της Σουζούκι.

- Ο Αντρέα Ιαννόνε γνωρίζει ότι η Μάρλμπορο – κύριος χορηγός της εργοστασιακής Ντουκάτι – τον θέλει στην πρώτη ομάδα και μάλιστα ότι όλοι στο “κόκκινο” στρατόπεδο πιστεύουν ότι είναι ο οδηγός με τον οποίον θα μπορέσουν να διεκδικήσουν τον Τίτλο, εφόσον η νέα μοτοσυκλέτα είναι ανταγωνιστική! Ο ίδιος θέλει να βρεθεί στην εργοστασιακή ομάδα, αλλά δεν έχει και τόσο μεγάλο πρόβλημα να μείνει στην Πράμακ-Ντουκάτι, εφόσον το εργοστάσιο θα του δώσει κι άλλη απευθείας πρόσβαση σε όλα τα πλεονεκτήματα των οδηγών της πρώτης ομάδας, συμπεριλαμβανομένου ενός τουλάχιστον μηχανικού του εργοστασίου.

- Ο Αλέις Εσπαργκαρό περιμένει να δει το κατά πόσο η Σουζούκι – με την οποία έχει μιλήσει αρκετά – τον θέλει πολύ ως νούμερο ένα οδηγό, ή απλώς η πρότασή της είναι μια από τις πολλές που έχει κάνει σε αρκετούς οδηγούς. Ο Αλέις έχει πρόταση ν απαραμείνει στην ίδια ομάδα, με ΟΡΕΝ μοτοσυκλέτα Γιαμάχα, όπως και φέτος και επίσης να πάει σε Χόντα, δύσκολα σε εργοστασιακή, αλλά σίγουρα με την πόρτα ανοικτή στην ομάδα του Άσπαρ με την πελατειακή Χόντα, που του χρόνου θα είναι δυνατή περίπου όσο η Γιαμάχα του!

- Ο Στέφαν Μπραντλ περιμέμει την απόφαση του Νακαμότο και του Σούπο, για το αν τον θέλουν για 3η χρονιά πάνω σε μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, με τον Λούτσιο Τσεκινέλο να μην μπορεί να έχει λόγο πάνω στο θέμα αυτό, παρά μόνο να δηλώνει ότι θα προτιμούσε να μην φύγει ο Γερμανός από την ομάδα, λόγω του ότι έχει πίσω του δυνατούς χορηγούς από την Γερμανία!

- Ο Άλβαρο Μπαουτίστα ανησυχεί, αφού ο ομόσταυλός του Σκοτ Ρέντιγκ έχει συμβόλαιο που λέει ότι το 2015 θα οδηγεί εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και αυτό σημαίνει ότι είτε θα υποβιβαστεί στην ίδια ομάδα με Χόντα παραγωγής, είτε θα ψάξει αλλού το μέλλον του.

 

Επόμενο άρθρο »

Honda Test: «Βρεγμένη» η 1η ημέρα!

« Προηγούμενο άρθρο

MotoGP: Ζητούν αλλαγές οι αναβάτες!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα