• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Cecchinello για τον Crutchlow
Και για την πιθανότητα να έχει δυο οδηγούς του χρόνου!
Νέα 08/08/2014 - 11:55

Η επόμενη χρονιά θα είναι σημαντική για την ομάδα του Lucio Cecchinello, ο οποίος όχι μόνο θα έχει στις τάξεις του τον Cal Crutchlow, αλλά και για πρώτη φορά - ενδεχομένως - θα έχει δυο μοτοσυκλέτες στο Πρωτάθλημα! Παρακάτω διαβάστε μια συνέντευξη που έδωσε στο motogp.com!

Πότε αποφασίσατε για τον Crutchlow και πως εξελίχθηκαν οι διαπραγματεύσεις;

Στόχος μας ήταν να έχουμε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα για το 2015 και αυτό το όνειρο έγινε πραγματικότητα χάρη στο βρετανικό χορηγό μας, την CWM. Υπογράψαμε συμβόλαιο στα τέλη Ιουλίου και από τότε ξέραμε ότι θα μπορούσαμε να έχουμε δυο μοτοσυκλέτες. Ο χορηγός μας είπε ότι ήθελε τον Bradl και του κάναμε μια πρόταση, αλλά μας είπε ότι χρειαζόταν περισσότερο χρόνο για να σκεφτεί όλες του τις επιλογές. Συνειδητοποίησα ότι είχε χάσει κάπως το ενδιαφέρον του και δεν ήθελα να συμβεί το ίδιο και με το χορηγό μας. Έτσι αρχίσαμε να ψάχνουμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές. Ανάμεσά τους ήταν και ο Cal Crutchlow και είχαμε ήδη ξεκινήσει επαφές με τον μάνατζέρ του. Ξεκινήσαμε εκ νέου τη συζήτηση και όλοι συμφωνήσαμε πολύ γρήγορα, μέσα σε μερικές μόλις ημέρες.

Τι ήταν αυτό που σας έπεισε στον Crutchlow;

Το 2013 ο Cal είχε μια καταπληκτική χρονιά, με τέσσερα βάθρα και δυο pole positions κι έτσι πιστεύω ότι είναι μια αξιόπιστη επιλογή για αντικαταστάτης του Stefan, παρά το ότι έχει μια δύσκολη χρονιά φέτος με την Ducati. Θεωρώ ότι μαζί του, η ομάδα μας θα επιστρέψει στο υψηλότερο επίπεδο και θα μπορούμε να είμαστε ψηλά, μαζί με τους άλλους.

Για πόσα χρόνια συμφωνήσατε; Θα φέρει μαζί του κάποιους από τους τεχνικούς του;

Το συμβόλαιο είναι για την επόμενη χρονιά και υπάρχει από την πλευρά μας ρήτρα - κυρίως βάσει αποτελεσμάτων - για να επεκταθεί και για το 2016. Φυσικά θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και ο παράγοντας HRC. Όσο για τους τεχνικούς, θα κοιτάξουμε να το διευθετήσουμε σταδιακά από την Indy και μετά.

Μπορείτε να μας πείτε με πόσες μοτοσυκλέτες θα είστε το 2015;

Θέλουμε να έχουμε μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Honda και μια OPEN μοτοσυκλέτα του συγκεκριμένου κατασκευαστή. Ωστόσο για την τελευταία δεν έχουμε ακόμα επιβεβαιώσει ούτε το πρόγραμμα γενικά, ούτε τον αναβάτη. Προτεραιότητά μας ήταν στην εργοστασιακή μοτοσυκλέτα να έχουμε έναν ανταγωνιστικό αναβάτη, όπως ήθελε και ο χορηγός μας.

Εξακολουθούν να ακούγονται φήμες ότι ο Jack Miller είναι κοντά στο να συμφωνήσει με την ομάδα σας...

Το σίγουρο είναι ότι τον έχει προσεγγίσει η Honda, αλλά δεν γνωρίζω σε ποιό σημείο έχουν φτάσει οι διαπραγματεύσεις. Αν επιβεβαιωθεί, το HRC θα αναλάβει την ευθύνη να τον τοποθετήσει σε κάποια διαθέσιμη θέση. Η LCR είναι μια από αυτές, αλλά αυτή η απόφαση θα παρθεί από τα εμπλεκόμενα μέρη.

Μετά από τρεις σεζόν, λήγει η συνεργασία σας με τον Bradl. Πως θα την περιγράφατε;

Η LCR υπάρχει από το 1996 και χωρίς αμφιβολία, ο Stefan είναι ο αναβάτης με τον οποίο έχουμε δουλέψει καλύτερα. Είναι σοβαρός, ακριβής και ευαίσθητος τύπος, ο οποίος έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίξει μια μοτοσυκλέτα και να παίρνει σταθερά καλά αποτελέσματα. Σε αρκετές περιπτώσεις μας έδωσε πολύτιμους βαθμούς και προσωπικά με γέμισε με συναισθήματα, κάτι που ελπίζω ότι θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν. Είναι ένας αναβάτης που θα μείνει για πάντα στην καρδιά μου.

Επόμενο άρθρο »

Indy Moto3 ΕΔ1: Καλό ξεκίνημα για Miller

« Προηγούμενο άρθρο

Indy: Δεν ανησυχεί για τις αλλαγές η Bridgestone

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα