• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας Πορτογαλία - Portimao
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι κανονισμοί του 2016 (Μέρος 3ο)
Τι σημαίνουν όλες αυτές οι αλλαγές;
Νέα 07/04/2015 - 11:53

Οριστικοποιήθηκαν λοιπόν οι κανονισμοί για το 2016, όπως μπορείτε να διαβάσετε πρώτα εδώ και μετά εδώ. Τι σημαίνουν λοιπόν, όλες αυτές οι αλλαγές;

 

Ένα πρώτο συμπέρασμα είναι ότι οι παραχωρήσεις στα εργοστάσια θα δίνονται πολύ πιο εύκολα, μιας και ουσιαστικά όποιος κατασκευαστής δεν έχει βάθρο (όχι νίκη) το 2016 θα έχει δικαίωμα να τις χρησιμοποιεί το 2017.

 

Από την άλλη, όσο εύκολα δίνονται αυτές, τόσο πιο εύκολα θα χάνονται!

 

Επιπρόσθετα, η ανακοίνωση της Επιτροπής Αγώνων επιβεβαιώνει ότι οι Honda, Yamaha και Ducati θα έχουν λόγο στην εξέλιξη του ενιαίου software της ECU που θα ισχύσει από το 2016 και θα ξεκινήσει - σε συνεργασία με την Dorna και την Magneti Marelli - την 1η Ιουλίου 2015.

 

Τα δυο καινούργια μέλη της MSMA (Σύνδεσμος Κατασκευαστών), η Suzuki και η Aprilia, δεν θα έχουν λόγο, ή πιο σωστά η επιρροή τους στις αποφάσεις θα είναι ελάχιστη.

 

- Το ενιαίο software του 2016 θα βασίζεται στην τωρινή έκδοση (σ.σ. αυτή με την οποία ξεκίνησαν τη φετινή σεζόν) του software της OPEN κατηγορίας.

 

- Με αφετηρία την 1η Ιουλίου 2015 και μέχρι το τέλος της αγωνιστικής σεζόν 2016, αν ζητηθεί η οποιαδήποτε αλλαγή ομοφώνως από Honda, Yamaha και Ducati, τότε η Διοργανώτρια Αρχή οφείλει να υιοθετήσει τις αλλαγές, με υπευθυνότητα όμως των κατασκευαστών.

 

- Αντιθέτως, κατά την παραπάνω περίοδο, αν η Διοργανώτρια Αρχή θελήσει να κάνει κάποια αλλαγή στο ενιαίο software, αυτή θα πρέπει να γίνει ομοφώνως δεκτή από Honda, Yamaha και Ducati. Σε διαφορετική περίπτωση ο Διοργανωτής δεν μπορεί να κάνει καμία αλλαγή.

 

Οι δυο τελευταίοι παράγραφοι διευκρινίζουν με σαφήνεια ποια διαδικασία θα ακολουθηθεί για την αποφυγή αδιεξόδου, αν οι τρεις κατασκευαστές ομοφώνως διαφωνήσουν με τις αλλαγές που πιθανόν να ζητήσει η Dorna.     

Επόμενο άρθρο »

COTA: Οι αριθμοί!

« Προηγούμενο άρθρο

COTA: Καλύτερα γίνεται;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
H DUCATI ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ 2022;
  • ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ YAMAHA, APRILIA, KTM ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΕΣ
  • ΟΧΙ, Ο MARC MARQUEZ ΚΑΙ H HONDA ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ