• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Lorenzo: Πιο δύσκολα από ποτέ!
Ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες
Νέα 15/06/2015 - 23:52

Το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα στην Catalunya δεν έκρυβε εκπλήξεις, με τον Jorge Lorenzo να παίρνει τη νίκη. Ωστόσο για να έρθει αυτή χρειάστηκε να ιδρώσει αρκετά ο Ισπανός άσος!

 

Μπορεί να μην έχασε το προβάδισμα σε κανένα σημείο του αγώνα, όπως άλλωστε είχε συμβεί σε Jerez, Le Mans και Mugello, ωστόσο αποκάλυψε ότι ήταν ένας «... από τους δυσκολότερους αγώνες» κατορθώνοντας στο τέλος να κρατήσει πίσω του τον Rossi.

 

«Ήταν ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες για εμένα, ειδικά στους τελευταίους δέκα γύρους», σχολίασε ο Ισπανός που πήρε το ρεκόρ από τον Stoner, οδηγώντας 103 συνεχόμενους γύρους στο Πρωτάθλημα.

 

«Ήταν πολύ δύσκολο να επαναλάβω το ρυθμό του Σαββάτου, μιας και είχαμε λιγότερη πρόσφυση στο μπροστινό ελαστικό. Κρατούσα ένα προβάδισμα, αλλά ρίσκαρα πολύ και πίεζα στο όριο».

 

«Και ξαφνικά, μέσα σ’ ένα γύρο μου κάλυψε έξι δέκατα! Τότε σκέφτηκα ότι έπρεπε να πιέσω ακόμα πιο δυνατά, να ρισκάρω παραπάνω, να ρισκάρω μια πτώση! Κανονικά δεν το κάνω, αλλά σήμερα έπρεπε. Ο Valentino είχε κίνητρο να με προλάβει και θα το κατάφερνε».

 

«Στον επόμενο γύρο βελτιώθηκα λίγο περισσότερο στα φρένα και στο άνοιγμα του γκαζιού. Βελτιώθηκα ένα δέκατο κι έτσι το 1,2δ της διαφοράς ήταν αρκετό για να κερδίσω τον αγώνα, αλλά ήταν πολύ δύσκολα... πιο δύσκολα από ποτέ».

 

Πολλοί αναβάτες του grid παραπονέθηκαν για τη χαμηλή πρόσφυση της πίστας της Catalunya. Ο Jorge δήλωσε ότι ήδη από το πρωινό ζέσταμα είχε συνειδητοποιήσει ότι δεν θα ήταν εφικτό να φτάσει τους χρόνους που έκανε το Σάββατο.

 

«Από το ζέσταμα κατάλαβα ότι η πρόσφυση δεν ήταν η ίδια. Το πίσω ελαστικό δεν μου έδινε την ίδια αίσθηση και όταν αυτό γλιστράει στη μοτοσυκλέτα μας, επηρεάζεται και το μπροστινό».

 

«Επίσης έπρεπε να φρενάρω πιο νωρίς, να είμαι λιγότερο γρήγορος μέσα στη στροφή κι εδώ έπρεπε να μειώσουμε ακόμα περισσότερο τη δύναμη στην επιτάχυνση, ειδικά σε σχέση με άλλες πίστες, ώστε να βρούμε λύσεις στην έξοδο της στροφής».

 

«Αυτή τη φορά δεν μας βοήθησε και ο καιρός και ίσως το στήσιμο του Valentino να ήταν καλύτερο για τις ζεστές συνθήκες. Ευχόμουν να κλείσει το γκάζι και να μείνει η διαφορά στο 1,2δ. Αλλά είδα ότι στον τελευταίο γύρο κάλυψε 4 δέκατα και ήταν πολύ γρήγορος».

Επόμενο άρθρο »

Iannone: Πέρυσι ήταν καλύτερα!

« Προηγούμενο άρθρο

Catalunya Test: Δυνατή βροχή το πρωί

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα