• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Aleix: Ένα δευτ. πιο γρήγορος!
Χωρίς το traction control
Νέα 01/02/2016 - 18:55

Η πρώτη ημέρα των δοκιμών δεν ήταν ιδιαίτερα καλή για τον Aleix Espargaro, ο οποίος αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα με την GSX-RR του.

 

Ευτυχώς επρόκειτο για τη μοτοσυκλέτα του 2015 και όχι την καινούργια με το seamless κιβώτιο.

 

Με την καινούργια βέβαια δεν είχε καθόλου καλή αίσθηση όταν ενεργοποίησε το traction control!

 

Ο Ισπανός άσος ήθελε να συγκρίνει τους δυο κινητήρες χωρίς τη χρήση ηλεκτρονικών και traction control.

 

«Όταν χρησιμοποιήσαμε τη μοτοσυκλέτα του ’15 χωρίς ηλεκτρονικά ήταν καλά και όταν ανέβηκα σ’ αυτή του ’16 είδα μεγάλη διαφορά στη δύναμη».

 

«Αλλά όταν βάλαμε το traction control άρχισα να νιώθω άσχημα. Θα πρέπει να δουλέψουμε σ’ αυτό».

 

«Χωρίς το traction control ήμουν ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορος», αποκάλυψε ο Espargaro για να δείξει πόσο πιο άσχημη αίσθηση είχε.

 

Βέβαια όταν ενεργοποίησε το traction control «...το ελαστικό είχε πάνω από 20 γύρους κι έπαιξε κι αυτό το ρόλο του στη διαφορά».

 

Πάντως το πολύ θετικό που βγαίνει από τις δηλώσεις του, είναι το γεγονός ότι ο κινητήρας του 2016 έχει περισσότερη ιπποδύναμη!

 

«Ο κινητήρας είναι πολύ πιο δυνατός παντού και είναι καλύτερος από την αναβάθμιση που είχαμε στην Βαρκελώνη», τόνισε.

 

Στον τομέα του seamless κιβωτίου, επίσης μια πολύ σημαντική προσθήκη στη μοτοσυκλέτα του 2016, τα πράγματα ήταν επίσης θετικά.

 

«Η αίσθηση είναι καταπληκτική, αν και είναι λίγο επιθετικό κυρίως από την πρώτη στη δευτέρα και από τη δευτέρα στην τρίτη», υπογράμμισε.

 

«Περιμένουμε και το νέο seamless, γιατί τώρα το έχουμε μόνο στα ανεβάσματα».

 

«Με το νέο κινητήρα και το seamless κιβώτιο έχουμε λίγο περισσότερη δύναμη και γι’ αυτό είμαι χαρούμενος».

 

Τέλος και ο Aleix Espargaro μίλησε με πολύ θετικά σχόλια για τις βελτιώσεις στο μπροστινό της Michelin, χαρακτηρίζοντάς το: «...μια ευχάριστη έκπληξη!»

 

«Η πληροφόρηση από το μπροστινό είναι καλύτερη, η Michelin έκανε καταπληκτική δουλειά αλλά έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας».

 

«Δεν θέλω να κάνω συγκρίσεις με αυτά της Bridgestone, όπως και με τα ηλεκτρονικά».

 

«Μιλάμε για μια διαφορετική εποχή κι έτσι πρέπει να προσαρμοστούμε και να δουλέψουμε σε διαφορετικές γραμμές και ρυθμίσεις».

 

«Ένιωθα καλύτερα με το μπροστινό, αλλά ακόμα κι έτσι πρέπει να φρενάρεις πιο όρθιος και να χρησιμοποιήσεις το πίσω ελαστικό».

 

«Ο χαρακτήρας είναι διαφορετικός κι εμείς πρέπει να εκμεταλλευτούμε όσο το δυνατόν καλύτερα τα πλεονεκτήματα του ελαστικού. Δεν μπορείς να κάνεις συγκρίσεις».

Επόμενο άρθρο »

EXTREME TRACKDAYS!

« Προηγούμενο άρθρο

Ημέρα εξοικείωσης!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα