• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang Test: Υπεροχή Lorenzo!
Κυρίαρχος ο Ισπανός στο πρώτο τεστ του 2016
Νέα 03/02/2016 - 14:18

Ο Jorge Lorenzo ήταν αυτός που κυριάρχησε στο πρώτο τεστ του 2016, με τον Ισπανό άσο της Movistar Yamaha να γράφει τον καλύτερο χρόνο του τριημέρου σήμερα!

 

Η τελευταία ημέρα είχε έντονη την παρουσία της βροχής. Το πρωί οι αναβάτες έμειναν στα pits εξαιτίας της βρεγμένης ασφάλτου από τη βραδινή βροχή.

 

Περίπου δυο ώρες πέρασαν μέχρι να μπει πρώτος στην πίστα ο Katsuyuki Nakasuga, ο δοκιμαστής της Yamaha, για να δει τις συνθήκες.

 

Σταδιακά ολοένα και περισσότεροι αναβάτες έμπαιναν στην πίστα και με πέντε ώρες να απομένουν, όλοι έγραφαν χρόνους, με τον Iannone να περνά στην πρώτη θέση προσωρινά.

 

Ο αναβάτης της Ducati είχε στη συνέχεια μια μικρή πτώση, χωρίς όμως συνέπειες και συνέχισε κανονικά τις δοκιμές.

 

Ένας από τους τελευταίους που μπήκαν στην πίστα ήταν ο Jorge Lorenzo, ο οποίος γρήγορα όμως έδειξε τη δυναμική του.

 

Ο Ισπανός άσος έκανε το 2:00,882 μόλις στον τέταρτο γύρο του και πέρασε πρώτος, με τον Casey Stoner να αποδεικνύει ότι είναι ανταγωνιστικός ακόμα και μετά από τρία χρόνια απραξίας και να γράφει το δεύτερο χρόνο.

 

Στη συνέχεια είχαμε το 1-2 από τους αναβάτες της Yamaha, με τον Rossi - που επίσης μπήκε αργά στην πίστα το πρωί - να κάνει το 2:00,556 και να πλησιάζει στο μισό δευτ. τον Jorge που εν τω μεταξύ είχε κατέβει στο 2:00,016.

 

Σ’ αυτό το διάστημα είχαμε στεγνή πίστα, με τους Hernandez και Rabat να πέφτουν στην 1η και 5η στροφή αντίστοιχα. Ο τελευταίος κατέστρεψε τη μοτοσυκλέτα του, αλλά ο ίδιος είναι καλά.

 

Μετά τη χτεσινή ημέρα, όταν και πήρε την πρώτη θέση στους χρόνους, η σημερινή ήταν δύσκολη για τον Petrucci, ο οποίος το πρωί αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του.

 

Η ομάδα του Ιταλού άλλαξε κινητήρα στη μοτοσυκλέτα του και στο διάστημα αυτό - περίπου δυο ώρες - ο Ιταλός ήταν στο γκαράζ και είχε τον τελευταίο χρόνο.

 

Τρεις ώρες και κάτι πριν το τέλος η βροχή ήρθε και πάλι και όλοι επέστρεψαν στα γκαράζ των ομάδων τους. Σχετικά γρήγορα όμως σταμάτησε και την τελευταία ώρα τα δεδομένα άλλαξαν για πολλούς!

 

Ήταν η στιγμή που οι περισσότεροι κοίταξαν να γράψουν ένα καλό χρόνο αλλά μόνο ο Jorge Lorenzo κατάφερε να ξεχωρίσει από τους υπόλοιπους!

 

Με το μαλακό ελαστικό να έχει αποσυρθεί από χτες, ο Lorenzo έγραψε ένα εξαιρετικό χρόνο με τη σκληρή γόμα στο 1:59,580 και ήταν ο μόνος που κατάφερε να σπάσει το όριο των δυο λεπτών!

 

Όμως δεν ήταν ο μοναδικός του γύρος στο 1:59! Ο Ισπανός άσος επιβεβαίωσε ότι τα Michelin ταιριάζουν στο στυλ του και χωρίς να έχει ακόμα τις ιδανικές ρυθμίσεις για τα ελαστικά ή τα ηλεκτρονικά, έκανε χρόνο μισό δευτ. πάνω από τον απόλυτο της πίστας!

 

Ο Lorenzo είχε τέσσερεις συνολικά γύρους στο 1:59 - τρεις στο μεσαίο κι έναν στο ψηλό - αλλά και οχτώ γύρους στο μεσαίο 2:00 (2:00,495 μ.ο.) την ώρα που Rossi, Marquez και Crutchlow είχαν έξι συνολικά!

 

Δεύτερος στα συνδυασμένα αποτελέσματα του τριήμερου τεστ ήταν ο Danilo Petrucci, ο οποίος έκανε τον καλό του χρόνο (2:00,095) χτες, αλλά με το μαλακό ελαστικό.

 

Ένας ακόμα που ευνοήθηκε από τη χρήση του μαλακού χτες, ήταν ο Hector Barbera, τον οποίο βρίσκουμε στην τρίτη θέση των συνδυασμένων αποτελεσμάτων.

 

Η πρόοδος κατά τη διάρκεια του τριημέρου ήταν σημαντική για τον Valentino Rossi, χωρίς όμως να είναι αρκετή για να φτάσει τον ομόσταυλό του.

 

Ο Ιταλός άσος, όπως και ο Jorge, έκανε τον καλύτερό του χρόνο σήμερα - με το σκληρό ελαστικό - παίρνοντας θέση πίσω από τις δυο Ducati στα συνδυασμένα. Η διαφορά του Vale από τον Lorenzo ήταν 0,976δ.

 

Στα τελευταία λεπτά και κυνηγώντας έναν καλύτερο χρόνο, ο Marc Marquez κατάφερε να κατεβάσει λίγο το χρόνο του και να κλείσει την ημέρα στην τρίτη θέση και το τεστ στην πέμπτη.

 

Η διαφορά του 1,2δ από το χρόνο του Lorenzo στα συνδυασμένα αποτελέσματα, είναι δηλωτικό της δουλειάς που πρέπει να γίνει στο HRC για να φτάσουν μια μοτοσυκλέτα - την Μ1 - που κυριάρχησε την περασμένη σεζόν.

 

Η δεύτερη Honda στην εξάδα των τελικών χρόνων ήταν αυτή του Cal Crutchlow, χάρη στο 2:00,899 που έκανε χτες. Ο Redding έδειξε καλά στοιχεία στο τέλος και πήρε την 7η θέση.

 

Τρία μόλις χιλιοστά πίσω του ήταν η εργοστασιακή Ducati του Iannone, με τον Ιταλό να γράφει τον καλό του χρόνο χτες και πάνω στην GP16.

 

Ο Casey Stoner έβαλε και αυτός την GP15 του μέσα στη δεκάδα και ήταν ο μόνος από τους δέκα πρώτους - μαζί με το δίδυμο της Yamaha - που βελτίωσε σήμερα το χρόνο του!

 

Ο Αυστραλός δεν άργησε να δείξει σε όλους πόσο γρήγορος παραμένει και μόλις στον τέταρτο γύρο του είχε ανέβει στη δεύτερη θέση! Κράτησε το χρόνο του μέχρι το τέλος, όταν στον 30ο του γύρο «έπεσε» στο 2:01,070!

 

Την τρίτη και τελευταία ημέρα, ο Stoner - όπως και χτες - ήταν η καλύτερη Ducati με το σκληρό πίσω ελαστικό. Μακάρι να τον βλέπαμε και στην «πίστα» του, στο Phillip Island στα μέσα Φλεβάρη, αλλά ανακοινώθηκε επίσημα ότι δεν θα πάει.

 

Με πάνω από 150 γύρους στο τριήμερο των δοκιμών και χρόνο μέσα στη δεκάδα, ο Bradley Smith φεύγει ικανοποιημένος από την Μαλαισία. Ο Βρετανός ήταν 1,5δ πιο αργός από τον Lorenzo, αλλά και μπροστά από τον Pedrosa.

 

Για τον Dani το πρώτο τεστ έκρυβε ανάμεικτα συναισθήματα, καθώς η θέση του δεν μπορεί να θεωρηθεί καλή, από την άλλη όμως είναι γνωστό ότι ο Dani δεν αφήνει το πρόγραμμά του για να κυνηγήσει χρόνους.

 

Οι δυο Suzuki έβγαλαν πολύτιμα συμπεράσματα με το seamless κιβώτιο (seamless στα ανεβάσματα μόνο) και πήραν την 12η (Vinales) και 13η (Espargaro) θέση αντίστοιχα.

 

Το εργοστάσιο θα κάνει το ντεμπούτο του πλήρους seamless κιβωτίου του στην Αυστραλία, αλλά μάλλον με τους δοκιμαστές. Οι εργοστασιακοί θα το πάρουν στο τελευταίο τεστ πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος, στο Qatar.

 

Ο Yonny Hernandez κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Andrea Dovizioso για 31 χιλιοστά, με τον Pol Espargaro να ακολουθεί και να απέχει 0,763 από τον ομόσταυλό του.

 

Να σημειώσουμε ότι ο Polycio είχε δυο πτώσεις χτες στην 5η στροφή της πίστας, αλλά σήμερα κατάφερε να κατεβάσει λίγο το χρόνο του.

 

Πτώσεις είχε και ο Tito Rabat, καθώς προσαρμόζεται στα καινούργια δεδομένα της κατηγορίας ως ο μόνος rookie για το 2016, με τον Ισπανό να παίρνει την 17η θέση. Χωρίς τίποτα καινούργια στη διάθεσή του, ο Bradl έκανε τον 18ο καλύτερο χρόνο.

 

Μετά την τρομακτική του πτώση με 290χλμ/ώρα τη χτεσινή ημέρα, ο Loris Baz μπήκε στην πίστα σήμερα και κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του.

 

Ο Bautista ήταν 21ος και περιμένει, όπως και ο Bradl, να πιάσει στα χέρια του την ολοκαίνουργια Aprilia του 2016, σε ιδιωτικές δοκιμές του εργοστασίου στο Qatar.

 

Τέλος, στην πίστα ήταν και ο Eugene Laverty έχοντας χάσει τη χτεσινή ημέρα εξαιτίας της πτώσης που είχε την Δευτέρα. Ευτυχώς για τον Ιρλανδό δεν επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι ότι έσπασε το δεξιό του καρπό.

 

Οι αναβάτες και οι ομάδες της μεγάλης κατηγορίας θα επιστρέψουν στις δοκιμές στις 17 Φλεβάρη, με το τριήμερο τεστ που θα λάβει χώρα στο Phillip Island της Αυστραλίας.

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Έκανα τη «βρώμικη» δουλειά!

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang Test Ημ.3: Μια ώρα πριν το τέλος

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα