• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Και τώρα Αργεντινή!
Ο πρώτος από τους δυο συνεχόμενους αγώνες
Νέα 28/03/2016 - 15:14

Ο πρώτος Γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ολοκληρώθηκε με τον Jorge Lorenzo να είναι καταιγιστικός στο Qatar, κατακτώντας τους πρώτους του 25β για φέτος.

 

Ο Ισπανός της Yamaha μπορεί να στάθηκε τυχερός το Σάββατο με την pole position, ωστόσο την Κυριακή ήταν εντυπωσιακός παίρνοντας τη νίκη καταρρίπτοντας το ρεκόρ πίστας που κρατούσε από το 2008!

 

Στο Qatar είχαμε και τα σπουδαία νέα της ανανέωσης του Valentino Rossi για άλλα δυο χρόνια με την Yamaha, όπως και τη συμφωνία ανάμεσα σε KTM και Bradley Smith για το 2017.

 

Δυο λοιπόν από τις 24 θέσεις - που θέλει για το 2017 η Dorna - έχουν καλυφθεί, με τις άλλες 22 να είναι βέβαιο ότι θα κρατήσουν ψηλά το ενδιαφέρον μας και για τα όσα θα διαδραματιστούν εκτός πίστας φέτος!

 

Η ιδιαιτερότητα του Qatar έγκειται στο ότι οι αναβάτες και οι ομάδες είχαν τις τρεις ημέρες των δοκιμών στια αρχές του Μάρτη για να προετοιμαστούν, ένα πλεονέκτημα που δεν θα έχουν για την πίστα της Αργεντινής.

 

Ο Lorenzo έχει ένα βάθρο στην Termas de Rio Hondo, όταν είχε πάρει την τρίτη θέση το 2014 και στα χαρτιά η πίστα της Αργεντινής είναι η χειρότερή του, αλλά αυτό μπορεί ν’ αλλάξει με τα ελαστικά της Michelin.

 

Η ιστορία είναι βέβαιο ότι επαναλαμβάνεται, αλλά όχι κατά το δοκούν! Για τον Andrea Dovizioso το 2016 ξεκίνησε όπως και η περσινή σεζόν, παλεύοντας για τη νίκη στο Qatar, συμβιβαζόμενος στο τέλος με τη 2η θέση.

 

Ο Ιταλός της Ducati θέλει να συνεχίσει στο ίδιο μονοπάτι και φέτος, αλλά με μεγαλύτερη διάρκεια πάνω στην καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη φετινή μοτοσυκλέτα της Ducati, αυτή που κυριάρχησε στην ευθεία του Qatar με τελική-φόβητρο!

 

Μιλώντας για τελική, να αναφερθούμε στον Andrea Iannone - τον άλλο αναβάτη της εργοστασιακής Ducati - ο οποίος στο ζέσταμα του Qatar έκανε νέο ρεκόρ τελικής πάνω στην πανίσχυρη Ducati του.

 

Ο δεύτερος Andrea μπορεί να έπεσε στον αγώνα της Κυριακής, ωστόσο είναι σε πολύ καλή κατάσταση, η ψυχολογία του είναι ψηλά και θα αποτελέσει σίγουρα απειλή και στην πίστα της Αργεντινής, που έχει σχεδόν ίδια ευθεία με αυτή του Qatar (1,076μ).

 

Την περσινή σεζόν ήταν ο Valentino Rossi αυτός που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της Αργεντινής, φορώντας μάλιστα τη φανέλα με το νούμερο 10 του μεγάλου Diego Maradona!

 

Το 10 παραμένει επίκαιρο για τον Ιταλό θρύλο του MotoGP, ο οποίος κυνηγά τον 10ο του Τίτλο και μια νίκη στην Αργεντινή θα ήταν ιδανική, μετά τις αμφιβολίες και την 4η θέση που πήρε στο Qatar, χάνοντας το βάθρο για ένα μόλις δέκατο.

 

Η επιλογή ελαστικών - που χάρισε τη νίκη στον πρώτο φετινό αγώνα στον Lorenzo - έπαιξαν καθοριστικό ρόλο πέρυσι στην Αργεντινή, με τον Rossi να ανακάμπτει από μια διαφορά έως και -4,3δ για να πάρει μια εντυπωσιακή και στρατηγική νίκη, την 110η της καριέρας του!

 

Το τριήμερο τεστ στην πίστα του Qatar βοήθησε ίσως περισσότερο από κάθε άλλον τον Marc Marquez, ο οποίος αφού πειραματίστηκε την 1η ημέρα, γύρισε στις ρυθμίσεις του τεστ και στον επιθετικό τρόπο οδήγησης για να πάρει την 3η θέση στον αγώνα.

 

Ο αγώνας της Αργεντινής θα είναι σημαντικός για την Honda, καθώς θα αρχίζει να φαίνεται η δυναμική φέτος της ομάδας και του Marquez, ο οποίος είχε πάρει τη νίκη εκεί το 2014, αλλά έπεσε πέρυσι προσπαθώντας να μείνει κοντά στον Rossi.

 

Για τον Pedrosa το ξεκίνημα ήταν κατά πολύ καλύτερο από την περσινή σεζόν, όταν το πρόβλημα με το χέρι του (arm-pump) τον ανάγκασε να χάσει τρεις Γύρους, αν και δεν ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος με τη διαφορά του από τους πρώτους στο Qatar.

 

Ο Ισπανός θα βρεθεί για δεύτερη φορά στη σχετικά καινούργια πίστα του Ημερολογίου, κάτι το οποίο ισχύει και για τον Cal Crutchlow. Ακόμα ένα κοινό για τους δυο αναβάτες της Honda, είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν με τη μοτοσυκλέτα τους.

 

Το ξεκίνημα της σεζόν ήταν δύσκολο για τον Crutchlow, ο οποίος έπεσε στο Qatar εξαιτίας προβλημάτων με τα νέα ηλεκτρονικά, τα οποία δεν μπορούσαν να «καταλάβουν» σε ποιο κομμάτι της πίστας ήταν η μοτοσυκλέτα! Ο Βρετανός είχε πάρει το όγδοο βάθρο της καριέρας του πέρυσι στην Αργεντινή και το πρώτο (και μοναδικό για το 2015) μετά από δυο χρόνια.

 

Προβλήματα αντιμετώπισε και ο Redding, ο οποίος πάντως μετά από δυο πτώσεις και τις άσχημες κατατακτήριες που έκανε, ήταν ικανοποιημένος με τη 10η θέση στο Qatar και έχει βάλει ήδη ως στόχο στην Αργεντινή να κερδίσει το δίδυμο της Tech 3!

 

Ο Vinales από την άλλη παραδέχτηκε ότι οι προσδοκίες ήταν πολύ υψηλές για τον ίδιο στον πρώτο αγώνα, όπου μπορεί να ισοφάρισε το καλύτερό του αποτέλεσμα στη μεγάλη κατηγορία (6ος) αλλά οι περισσότεροι περίμεναν να τον δουν να παλεύει για το βάθρο.

 

Οι επιπλοκές στο ήδη τραυματισμένο του χέρι, ανάγκασαν τον Danilo Petrucci να αποσυρθεί και να μην πάρει μέρος στον πρώτο αγώνα. Στη θέση του - για όσο διάστημα λείπει - θα βρεθεί ο Michele Pirro.

 

Δυνατή πρόκληση θα είναι και για την Michelin η πίστα της Αργεντινής, στην οποία πέρυσι είχε κάνει δοκιμές. Γι’ αυτό το λόγο, αποφασίστηκε να φέρει ο κατασκευαστής στην πίστα δυο διαφορετικές γόμες μπροστινού ελαστικού!

 

Έτσι, οι αναβάτες θα έχουν να επιλέξουν για μπροστινό ανάμεσα σε: Μαλακό, Μεσαίο 1, Μεσαίο 2 και Σκληρό. Για το πίσω ελαστικό οι επιλογές θα είναι Σκληρό και Μεσαίο.

 

(Οι φωτογραφίες είναι από τον περσινό Γύρο)

Επόμενο άρθρο »

Moto3: Η ώρα της Αργεντινής!

« Προηγούμενο άρθρο

Stoner: Είναι κάτι το φανταστικό!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα