Ποιό είναι το αποτέλεσμα αν συνδυάσουμε μια MT-10 και μια R1M; Αυτό φαίνεται να σκέφτηκαν στην Yamaha κι έτσι μας έδωσαν την έκδοση SP!
Με εντυπωσιακή εμφάνιση, ERS (Electronic Racing Suspencion), TFT πίνακα οργάνων κι έναν αποκλειστικό χρωματισμό για το μοντέλο, βάζει υποψηφιότητα για τον Τίτλο στις γυμνές!
Και δεν είναι μόνο αυτά. Η ημι-ενεργητική ηλεκτρονική ανάρτηση της SP ελέγχεται από τη μονάδα SCU (Suspencion Control Unit), όπως στην R1, αναλύοντας δεδομένα από τους αισθητήρες.
Η μονάδα λειτουργεί με σχεδόν άμεσα και συνεχή «κύματα» παρεμβάσεων, προσφέροντας κορυφαία ασφάλεια και άνεση χωρίς να ενοχλεί καθόλου τον οδηγό.
Οι ρυθμίσεις, όπως και πολλές άλλες πληροφορίες, φαίνονται πεντακάθαρα στην TFT έγχρωμη οθόνη HD (High Definition) που έρχεται από την R1.
Μια επιπλέον λεπτομέρεια είναι ότι μπορούμε να επιλέξουμε για το φόντο σκούρο ή ανοιχτόχρωμο φωτισμό, ό,τι προτιμά ο καθένας!
Οι επιρροές της νέας SP από την R1 είναι πολλές, τόσο στο hardware όσο και στο software, ενώ η μοναδική επιλογή χρωματισμού αποτελείται από ασημί, μπλε και carbon.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι μικρές αλλαγές έγιναν και στην MT-10 του 2017, που θα διαθέτει νέο QSS (Quick Shift System) και νέα χαρτογράφηση.