• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
KTM: Αντεπίθεση στην Moto3!
Είναι πολύ ψηλά στη λίστα μας
Νέα 23/01/2018 - 10:19

Μετά από μια καταστροφική περσινή σεζόν, η KTM δείχνει αποφασισμένη να σταματήσει την προέλαση της Honda στη μικρή κατηγορία του Πρωταθλήματος.

 

Η KTM είχε καταφέρει να πάρει τον Τίτλο στην Moto3 το 2012, το 2013 και το 2016, ωστόσο πέρυσι το μόνο που κατάφερε ήταν να κερδίσει μόλις σε έναν Αγώνα!

 

Ο Pit Beirer παραδέχεται, σε συνέντευξή του, ότι μέρος του προβλήματος οφείλεται και στο γεγονός της παρουσίας της KTM στη μεγάλη κατηγορία, κάτι που άντλησε τεράστιους πόρους από το εργοστάσιο.

 

Και δεν είναι μόνο τα χρήματα που έλειψαν, αλλά και διακεκριμένοι μηχανικοί που κλήθηκαν να βοηθήσουν στην εξέλιξη της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας για την MotoGP.

 

«Οι καλύτεροι που είχα για την Moto3 είναι τώρα στην MotoGP», αποκαλύπτει ο Pit Beirer και συνεχίζει:

 

«Κι έτσι δεν μπόρεσαν να τα δώσουν όλα στην κατηγορία τους κι εκεί χάσαμε. Δεν μπορούμε να κατηγορούμε και μόνο τους αναβάτες, αν και πολλές φορές αυτός δίνει το κάτι παραπάνω».

 

«Η Moto3 είναι πολύ ψηλά στη λίστα μας για το 2018. Προσπαθούμε πολύ να βρούμε αυτό το κάτι παραπάνω ώστε να είμαστε και πάλι εκεί».

 

Ένα άλλο κομμάτι του προβλήματος είναι και η αδυναμία της KTM να έχει δυνατά ονόματα οδηγών στις τάξεις της, ή να κρατήσει στη σφαίρα επιρροή της κάποιους από αυτούς.

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η περίπτωση της Leopard Racing και του Joan Mir, ο οποίος το 2016 ήταν με ΚΤΜ για ν’ αλλάξει σε Honda το ’17 και να πάρει τον Τίτλο.

 

Επιπλέον, η ομάδα του Aki Ajo λειτουργούσε περισσότερο ως ανεπίσημη εργοστασιακή ομάδα στην Moto3, κάτι που σήμαινε μικρότερη υποστήριξη στις άλλες ομάδες.

 

Η ΚΤΜ φαίνεται αποφασισμένη να το αλλάξει αυτό και να έχει σχεδόν ισότιμη αντιμετώπιση στις ομάδες που επιλέγουν τη μοτοσυκλέτα της. Κάτι αντίστοιχο κάνει η Honda.

 

«Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα, αλλά για την ώρα δυσκολευόμαστε να έχουμε τους σωστούς οδηγούς», συνεχίζει ο Beirer.

 

«Δεν μπορούμε, λόγω κανονισμών, να δώσουμε λίγο καλύτερη μοτοσυκλέτα στην εργοστασιακή μας ομάδα, αλλά μπορούμε να δώσουμε σε όλους ψυχολογική και οικονομική υποστήριξη».

 

«Όμως αφήναμε τις άλλες ομάδες στους ρόλους τους κι ό,τι έκαναν το στηρίζαμε. Όμως έπαιρναν αναβάτες με βάση τα χρήματα και δεν πήγαιναν για το καλύτερο ταλέντο».

 

Δύσκολο να «καταπιεί» είναι και το γεγονός ότι αρκετοί από τους αντιπάλους του στην Moto3, έχουν περάσει από το Red Bull Rookies Cup χωρίς το εργοστάσιο να μπορέσει να τους κρατήσει.

 

«Στόχος μας είναι να κρατάμε τους rookies στο σχήμα της KTM. Τους ενισχύσαμε οικονομικά στο Rookies Cup, τους χάνουμε και μετά από δυο χρόνια μας κερδίζουν με Honda (σ.σ. πάλι χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Mir)».

 

«Αυτό δεν με κάνει καθόλου χαρούμενο. Φυσικά δεν υπάρχει πάντα χώρος για όλους στην KTM, αλλά τώρα μπορούμε να δουλέψουμε ώστε να υποστηρίζουμε περισσότερο αυτές τις ομάδες».

 

«Αν πάρουν rookies, τότε θα υπάρχει άμεσο αντίκτυπο από εμάς. Ο σύνδεσμός μας με τις ομάδες θα είναι απολύτως συνδεδεμένος με τον Rookie που θα πάρουν».

 

«Δεν θα έχουμε αποτελέσματα από την πρώτη χρονιά, αλλά σε βάθος διετίας ή τριετίας ο στόχος είναι να έχουμε περισσότερους rookies με μοτοσυκλέτες της KTM».

 

«Και θα χρειαστούμε περισσότερους κορυφαίους αναβάτες από την Moto3 στην Moto2, ώστε να συνεχίσει δυνατά αυτό το πρόγραμμα ώστε να έχουμε κάποια στιγμή έναν rookie στη μοτοσυκλέτα MotoGP».

 

«Αυτός παραμένει ο στόχος μας».

Επόμενο άρθρο »

Αγώνας MotoGP σε πόλη;

« Προηγούμενο άρθρο

Τι έμαθε ο Morbido...

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα