• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Με την Triumph Moto2 στο Σίλβερστοουν
Αποκλειστικά για την Ελλάδα
Τεστ-Μοντέλα 29/08/2018 - 23:40

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφία: Triumph

Εξοπλισμός αναβάτη: Κράνος SHOEI X-Spirit III Bianca, Φόρμα Alpinestars Tech-Air, μπότες-γάντια Alpinestars

 

H Stowe είναι μια εσωτερική μικρή πίστα του Silverstone, με μήκος 1740μ. και 9 στροφές, σχεδόν όλες κλειστές, με 2η ταχύτητα στο κιβώτιο εκτός της τελευταίας που ανεβάζεις σε 3η. 

Σίγουρα όχι η ιδανική πίστα για ένα πλήρες τεστ μιας μοτοσυκλέτας Moto2, αλλά μια καλή διαδρομή για να πάρει κανείς μια πρώτη γεύση από τον τρικύλινδρο κινητήρα της Triumph των 765ccπου από το 2019 θα “φοριέται” από όλες τις μοτοσυκλέτες της Moto2.

Η Triumph, έβαλε αυτόν τον κινητήρα πάνω σε ένα πρωτότυπο που έχει για την κατηγορία, με πλαίσιο βασισμένο σε αυτό της Daytona 675! Αυτό το πρωτότυπο οδήγησε μέχρι τώρα και ο δοκιμαστής της Βρετανικής εταιρίας, o Παγκόσμιος Πρωταθλητής των 125 Julian Simon και μέσα από αυτό εξελίχθηκε ο κινητήρας που τώρα βρίσκεται στο τελικό του στάδιο και ήδη έχει παραδοθεί στις ομάδες της Moto2 για να εξελίξουν πάνω του τα δικά τους πλαίσια.

Η Triumph μας έδωσε τη μοναδική ευκαιρία να τον δοκιμάσουμε και o απεσταλμένος μας Δημήτρης Διατσίδης βρέθηκε στην πίστα Stowe για να κάνει αρχικά μόνο ένα γύρο στο ψιλόβροχο, με τα σλικ της Dunlop, να έχει ένα σχετικά μικρό γλίστρημα και να επιστρέψει στα πιτς, μέχρι να σταματήσει η κλασική αγγλική βροχή και να στεγνώσει η πίστα.

Στην δεύτερη έξοδό του στην πίστα τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα, μέχρι και ο ήλιος βγήκε μετά από τους πρώτους γύρους και το πρωτότυπο έδωσε την εμπιστοσύνη για ωραία πλαγιάσματα και πίεση στα φρένα και το άνοιγμα του γκαζιού.

Παρά το ότι η διαφορά στην ιπποδύναμη σε σχέση με τον 4κύλινδρο εν σειρά της Honda CBR600RR που χρησιμοποιήθηκε μέχρι τώρα από το 2010 στη μεσαία κατηγορία των Grand Prix, δεν είναι μεγάλη, αφού η απόδοση είναι πάνω από 135 ίππους (ενώ τώρα ήταν πάνω από 125), οι διαφορές προς το καλύτερο είναι πολλές.

Τα παραπάνω κυβικά και η πολύ περισσότερη ροπή του 3κύλινδρου, μαζί με τα ηλεκτρονικά της Magneti Marelli, δίνουν την απαραίτητη ισχύ για να βγει ο κινητήρας από τις χαμηλές στροφές και να δώσει την απαραίτητη ώθηση στα κλειστά κομμάτια της διαδρομής μας, κάτι που θα ήταν αδύνατο με τον 600άρη που έχει πολύ μικρότερο εύρος λειτουργίας. Αυτό πέρα από την αποτελεσματικότητα, δίνει και περισσότερη ευχαρίστηση. 

Το quickshifter που είχαμε στη διάθεση της δοκιμής έκανε τις αλλαγές μόνο στο ανέβασμα των ταχυτήτων, ενώ στο τελικό στάδιο ο κινητήρας θα παραδοθεί και με τη δυνατότητα να λειτουργεί και στα κατεβάσματα και μάλιστα θα είναι ρυθμίσιμο ως προς την ευαισθησία στο πάτημα του λεβιέ ταχυτήτων.

Τα φρένα ήταν της Nissin με εξαιρετική αίσθηση και οι αναρτήσεις της K-tech δούλεψαν άψογα στη μικρή πίστα.

Γενικά το πρωτότυπο της Τriumph μας άφησε πολύ καλή εντύπωση και μας έδωσε την άισθηση – έχοντας οδηγήσει στο παρελθόν και την Suter Moto2 του Scott Redding – ότι η νέα εποχή της Moto2 θα είναι μια εποχή με ακόμη μεγαλύτερο συναγωνισμό και αλλαγή και στον τρόπο οδήγησης που θα την φέρει ακόμη πιο κοντά στο MotoGP!

Ακόμη πιο αναλυτικό άρθρο στο επόμενο τεύχος του MOTOGP WORLD!

 

Επόμενο άρθρο »

Οδηγούμε Triumph Street Triple RS

« Προηγούμενο άρθρο

Με Yamaha NIKEN, σε πίστα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα