Την CBR650R, όπως αναμενόταν, παρουσίασε στη φετινή EICMA η Honda, μια μοτοσυκλέτα που δανείζεται πολλά από τη γυμνή CB650R.
Βασικά όλα τα μηχανικά της μέρη προέρχονται από την τελευταία, αλλά υπάρχουν και διαφορές όπως η κατά 5% αύξηση της δύναμης, με το μοτέρ να αποδίδει 95 ίππους.
Επιπλέον, η CBR650R έχει βελτιωμένη καμπύλη ροπής, ενώ είναι και ελαφρύτερη κατά 6 κιλά, χάρη σε αλλαγές στο πλαίσιο, στο ντεπόζιτο κι αλλού.
Όλα αυτά σημαίνουν ότι έχουμε μια συνολική αύξηση της τάξης του 8% στη σχέση δύναμης/βάρους, που θα πρέπει να είναι αρκετή για να νοιώσει κανείς τη διαφορά στο δρόμο.
Πιο επιθετική είναι η θέση οδήγησης, με τα clip-ons να μεταφέρονται μπροστά κατά 30χιλ ενώ είναι και πιο χαμηλά τοποθετημένα.
Τα μαρσπιέ είναι κατά 3χιλ τοποθετημένα προς τα πίσω αλλά και κατά 6χιλ πιο πάνω. Η σέλα παραμένει στα 810χιλ από το έδαφος.
Με τη νέα CBR650R η Honda θέλει να καλύψει το κενό που αφήνει η CBR600RR, με μια μοτοσυκλέτα που φέρνει αισθητικά στην Fireblade, έχει δύναμη/ροπή σε επίπεδα supersport και είναι αρκετά πρακτική για καθημερινή χρήση.