• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA: Aprilia RSV4 1100 Factory
Δυναμική επιστροφή στην κατηγορία των superbike
Τεστ-Μοντέλα 09/11/2018 - 14:15

Για το 2019, το εργοστάσιο της Aprilia αποφάσισε να κατασκευάσει μια μοτοσυκλέτα ικανή να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα εργοστάσια, γι΄αυτό δημιούργησε την RSV4 1100 Factory.

Με ένα αναθεωρημένο κινητήρα 1078 κ.εκ με αυξημένη διάμετρο από 78mm στα 81mm, χάρη στη βελτιωμένη διανομή λαδιού η θερμοκρασία των εμβόλων είναι χαμηλότερη και βοηθάει στην καλύτερη καύση του κινητήρα.

Η ηλετρονική (ECU) της Magneti Marelli έχει επίσης τροποποιηθεί και περιλαμβάνει έναν συγκεκριμένο χάρτη στον κινητήρα που επιτρέπει ως όριο στροφών 13.600rpm , βοηθώντας την μοτοσυκλέτα να φτάσει την ισχυριζόμενη απόδοση των 217 ίππων.

Η σχεδίαση πλαισίου για το 2019 παραμένει η ίδια, αν και περιλαμβάνει επίπεδα προσαρμογής που δεν προσφέρονται από άλλους κατασκευαστές superbike.

Τα επίπεδα προσαρμογής που προσφέρονται είναι στη θέση του κινητήρα ως προς το πλαίσιο, το ύψος άξονα ψαλιδιού και το ύψος της σέλας, ώστε να μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες του οδηγού.

Αυτό που βοηθάει τη μοτοσυκλέτα στην είσοδο και την έξοδο της από την στροφή είναι κορυφαίες μπροστινές αναρτήσεις της Ohlins NIX με 125 χιλιοστά διαδρομής, το πίσω αμορτισέρ Ohlins TTX και το αμορτισέρ τιμονιού Ohlins.

Το RS-V4 έχει σχεδιαστεί με ένα καταπληκτικό φαίρινγκ από ανθρακονήματα και επίσης 'παίρνει' μια αίσθηση αγωνιστικής μοτοσυκλέτας από τα αεροδυναμικά πτερύγια που είναι εμπνευσμένα από την μοτοσυκλέτα του MotoGP, RS-GP.

Επόμενο άρθρο »

EICMA: Η ηλεκτρική Arc Vector

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε την Yamaha R1 του Πρωταθλητή

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα