• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
KTM: Μεγάλη απογοήτευση ο Zarco
Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τον βοηθήσουμε
Νέα 13/05/2019 - 11:39

Στην ΚΤΜ είναι σαφές ότι περίμεναν πολύ περισσότερα από τον Johann Zarco, όταν υπέγραφαν συμβόλαιο συνεργασίας με τον Γάλλο αναβάτη πέρυσι.

 

Ωστόσο οι δυσκολίες που συναντά ο Zarco στη νέα του ομάδα είναι τεράστιες και μέχρι στιγμής, το καλύτερό του αποτέλεσμα είναι μια 13η θέση…

 

Ο Zarco χρειάζεται χρόνο, αλλά και η μοτοσυκλέτα θέλει δουλειά για να μπορέσει να την οδηγήσει όπως θέλει. Άλλωστε ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του στην Jerez:

 

«…είναι μια μοτοσυκλέτα που πάει καλά μόνο στην ευθεία».

 

Γενικότερα η όλη εικόνα του Zarco έχει απογοητεύσει τους ανθρώπους της ΚΤΜ, με τον CEO της, τον Stefan Pierer, να λέει:

 

«Λυπάμαι πολύ, αλλά ο Johann είναι μια μεγάλη απογοήτευση. Τον πήραμε έτσι ώστε με τον Pol να πιέζει ο ένας τον άλλον, αλλά ο Pol είναι τελείως μόνος του».

 

Από εκεί που πάλευε για τις μπροστά θέσεις και διεκδικούσε βάθρα, ο Zarco έχει βρεθεί να κυνηγάει μερικούς βαθμούς σε κάθε GP. Αυτό έχει επηρεάσει και το χαρακτήρα του.

 

«Μου είχαν πει ότι είναι πολύ αγενής στο γκαράζ της ομάδας στο Τέξας, ενώ το πράγμα χειροτέρευσε στην Jerez. Όμως θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να βελτιωθούμε».

 

«Ήδη έχουμε τα πρώτα πράγματα έτοιμα, βάσει των δικών του υποδείξεων, ενώ θα έχει στο πλάι του και νέο coach, τον Jean-Michel Bayle».

 

Εδώ να σημειώσουμε ότι πριν από μερικές ημέρες έγινε γνωστή η οριστική ρήξη στις σχέσεις και στη συνεργασία ανάμεσα σε Fellon και Zarco.

 

Ο πρώτος είναι ο μέντορας και ο μάνατζερ/coach του Zarco, αλλά οι σχέσεις του το τελευταίο διάστημα δεν ήταν καλές. Πλέον ο Zarco θα έχει στο πλάι του τον Jean-Michel Bayle.

 

Ο Pierer συνεχίζει και απαντά σε ερωτήσεις για το αν η ΚΤΜ σκέφτεται να λύσει το συμβόλαιό της με τον Γάλλο πρόωρα.

 

«Έχει συμβόλαιο και για το 2020 κι ακόμα έχουμε 15 Αγώνες φέτος. Η προσαρμογή από Yamaha σε KTM θέλει πολύ χρόνο, είναι δυο τελείως διαφορετικές μοτοσυκλέτες».

 

«Η Yamaha και η Suzuki έχουν εν σειρά κινητήρα, ενώ εμείς με την Honda, την Ducati και την Aprilia έχουμε V4 και θέλει ειδικό τρόπο να την οδηγήσεις».

 

Πάντως ο Pierer δεν κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του και παραδέχτηκε ότι η RC16 χρειάζεται βελτίωση.

 

«Είμαστε στον τρίτο μας χρόνο στο MotoGP. Ίσως χρειαστεί να χάσουμε 4-5 κιλά, ενώ και τα ηλεκτρονικά παραμένουν θέμα για εμάς».

 

«Το Αγωνιστικό μας τμήμα πρέπει να αντιδράσει γρήγορα και με αποτελεσματικότητα, έτσι ώστε να υποστηρίξει την ομάδα».

Επόμενο άρθρο »

Crutchlow: Καμμία σχέση…

« Προηγούμενο άρθρο

Bautista: Στη χειρότερη δυνατή κατάσταση

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα