• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το μέλλον του MotoGP
22 Αγώνες! Περισσότεροι κι από την F1
Νέα 24/05/2019 - 15:50

Το μέλλον του MotoGP αρχίζει και παίρνει σάρκα και οστά, χάρη στον CEO της Dorna Carmelo Ezpeleta.

 

Το συμβόλαιο της Dorna με τους Κατασκευαστές τελειώνει το 2021 και ήδη έχουν αρχίσει οι συζητήσεις για τη νέα συμφωνία, από το 2022 έως το 2026.

 

Όπως αποκαλύπτει το γερμανικό site, SpeedWeek, ένα σημαντικό κομμάτι των συζητήσεων αποτελεί ο ακριβής αριθμός των Grand Prix τα επόμενα χρόνια.

 

Το νούμερο που ενδέχεται να φτάσουν οι Αγώνες στο μέλλον είναι αρκετά υψηλό, καθώς συζητούν για 22 μέσα σε μία σεζόν.

 

Από την άλλη, κάτι τέτοιο μπορεί να μην υλοποιηθεί ποτέ, ωστόσο γίνεται φανερό ότι η Dorna θέλει, τουλάχιστον, ν’ αφήσει ανοιχτό ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

 

Πάντως αν τελικά οι Αγώνες γίνουν 22, τότε το MotoGP θα έχει περισσότερους από αυτούς της Formula 1 μέσα σε μια σεζόν!

 

Για την ώρα, οι Αγώνες μέσα σε μία σεζόν είναι 19, αλλά περιμένουμε την έλευση της Φινλανδίας και της Ινδονησίας τα επόμενα χρόνια.

 

Βέβαια υπάρχουν και άλλες πίστες που έχουν δείξει ενδιαφέρον και θέλουν να φιλοξενήσουν στο μέλλον Αγώνα MotoGP.

 

Να γιατί και οι οργανωτές θέλουν να αυξηθεί το όριο στους 22 Αγώνες.

 

Για να γίνει κάτι τέτοιο θα χρειαστεί να μειωθούν τα χειμερινά τεστ, που ούτως ή άλλως από τρία έγιναν δύο φέτος.

 

Ένα άλλο θέμα συζήτησης είναι η έλευση νέων Κατασκευαστών στο Πρωτάθλημα, κάτι το οποίο πάντως δεν αποτελεί προτεραιότητα.

 

Η Dorna, άλλωστε, είναι χαρούμενη με τους έξι Κατασκευαστές που απαρτίζουν το Πρωτάθλημα, ενώ δεν θέλει περισσότερους από 24 οδηγούς στο σχηματισμό εκκίνησης.

 

Το ιδανικό σενάριο θα είναι κάθε εργοστάσιο να έχει δύο αναβάτες στην εργοστασιακή ομάδα και άλλους δύο στη δορυφορική.

 

Για την ώρα, τα μόνα εργοστάσια που δεν έχουν δορυφορική ομάδα είναι η Aprilia και η Suzuki. Αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει στο μέλλον.

 

Κάτι που επίσης ενδέχεται να αλλάξει, είναι το καθεστώς με το οποίο αγωνίζεται στη μεγάλη κατηγορία η Aprilia.

 

Θυμίζουμε ότι ο συγκεκριμένος Κατασκευαστής δεν έχει θέση, ουσιαστικά, εργοστασίου, αλλά έχει πάρει τη θέση της ομάδας του Gresini στη μεγάλη κατηγορία.

 

Τέλος, θα προβλέπεται και μία αναβάθμιση στους τεχνικούς κανονισμούς αλλά σε γενικές γραμμές η κατευθυντήρια γραμμή θα παραμείνει η ίδια.

 

 Αυτό σημαίνει ότι θα γίνουν κάποιες μικρές αλλαγές, με στόχο τον περιορισμό του κόστους, ενώ περιμένουμε και πιο αυστηρούς περιορισμούς σε ό,τι αφορά στα αεροδυναμικά βοηθήματα.

Επόμενο άρθρο »

Μια Ισπανίδα στην Ακαδημία του Rossi!

« Προηγούμενο άρθρο

Iannone: Αφόρητος ο πόνος!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα