• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας 2020, Qatar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BMW R 1250 GS Adventure & HP
Η τέλεια ψυχή!
Τεστ-Μοντέλα 18/08/2019 - 16:01

Μπορεί το εξαιρετικό να γίνει καλύτερο; Μπορεί μια μοτοσυκλέτα που φτάνει στο απόγειο να βελτιωθεί κι άλλο; Η BMW το έψαξε για την GS και της έδωσε απλά λίγα περισσότερα κυβικά! Και αυτό φτάνει για να μιλάμε για το Άγγιγμα του Μίδα!

 

Αναδημοσίευση απο το περιοδικό MOTOGP WORLD τεύχος #98 Μαίος 2019

Kείμενο ∆ημήτρης ∆ιατσίδης | φωτογραφία Amazing studio (Adventure) Άκης Τεμπερίδης (ΗΡ)

 

Πολλοί λένε ότι η ψυχή κάθε μοτοσυκλέτας είναι το μοτέρ της! Και δεν έχουν καθόλου άδικο! Από εκεί έρχεται η δύναμη και απλά όλα τα υπόλοιπα χτίζονται γύρω από αυτό και ψάχνουν το πως θα μεταδώσουν αυτήν τη δύναμη από τη μια μεριά στο δρόμο και από την άλλη στα χέρια και το σώμα του οδηγού, ώστε και αυτός με τη σειρά του να νιώσει ευχάριστα στις επιλογές κίνησης που θα κάνει.

 

Η BMW θέλοντας να δώσει το κάτι παραπάνω στη σειρά R GS την ανέβασε στα 1,254 κ.εκ., που έδωσαν 136 ίππους και μέγιστη ροπή 143 Nm στις 6.250 σ.α.λ., στο γνωστό boxer κινητήρα. Ο μεταβλητός χρονισμός εκκεντροφόρων BMW ShiftCam προσφέρει μεγιστοποιημένη απόδοση σε όλο το εύρος αριθμού των στροφών, φροντίζει για την ιδανική διαδικασία καύσης και συνολικά για αυξημένη ενεργειακή απόδοση.

 

Η υψηλή καμπύλη ροπής, η μεγαλύτερη ελαστικότητα αλλά και η δυνατή επιτάχυνση, είναι τα στοιχεία που έφτιαξαν τον “ψυχικό” χαρακτήρα του μοτέρ και μας επιτρέπουν να μιλάμε για την τελειότητα.

 

Τη δοκιμάσαμε σε δύο εκδόσεις, την πιο σπορ ΗΡ και την πιο επιβλητική R 1250 GS Adventure που θέλει να κινηθεί στην άγρια φύση, την έρημο ή το δρόμο.

 

Και οι δύο μας εντυπωσίασαν με την ομαλή λειτουργία όλου του πακέτου, κινητήρα-πλαισίου-αναρτήσεων-φρένων και με την εργονομία που σου επιτρέπει να κινηθείς σε κάθε περίπτωση με άνεση και ασφάλεια.

 

∆εν θα μπούμε στις λεπτομέρειες ενός μοντέλου που έχει κατακτήσει τις καρδιές και σε συνέχεια τις αγορές σε όλο τον κόσμο. Είναι άλλωστε γνωστές οι αξίες και οι δυνατότητες των GS ειδικά όταν μιλάμε για ταξίδια.

 

Απλά βλέποντας τις φωτογραφίες μπορούμε να πούμε ότι η BMW Motorrad ανοίγει νέους δρόμους με το μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων ShiftCam. Βλέπουμε μάλιστα την τεχνολογία αυτή και στα super sport μοντέλα.

 

Και με τους δρόμους ανοιχτούς και την ψυχή της καλής σου συντρόφου να γουργουρίζει ευχάριστα κάτω από τα πόδια σου, το μόνο που απομένει είναι να επιλέξεις τον προορισμό σου!

 

Η R 1250 GS Adventure θα σου δώσει την αυτονομία και τις ευκολίες του εξοπλισμού που θα κάνουν το ταξίδι πιο άνετο, ενώ η ΗΡ θα σου προσφέρει την ευελιξία και την πιο σπορ πλευρά που θα κάνουν την κίνηση σου πιο συναρπαστική.

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BMW R 1250 GS ADVENTURE & HP

 

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: Υδρόψυκτος, τετράχρονος boxer κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, αντικραδασμικό άξονα απορρόφησης κραδασμών, και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων BMW ShiftCam

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ/ΔΙΑΔΡΟΜΗ: 102.5 mm x 76 mm

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.254 cc

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ: 136 HP (100 kW) στις 7.750 σ.α.λ

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 143 Nm στις 6.250 σ.α.λ

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ: 12,5 : 1

ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: Ηλεκτρονικός ψεκασμός

ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ: Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης με υδραυλική ενεργοποίηση

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ: Εξατάχυτο

ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Άξονας μετάδοσης κίνησης

ΠΛΑΙΣΙΟ: ∆ύο τμημάτων αποτελούμενο από το κύριο πλαίσιο και το υποπλαίσιο με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο.

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: BMW Motorrad Telelever, με καλάμια 37 mm και κεντρικό αμορτισέρ, διαδρομή 210χιλ.

ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Μονόμπρατσο ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο με BMW Motorrad Paralever, δισδρομή 210χιλ. Ανάρτηση WAD με απόσβεση εξαρτώμενη από τη διαδρομή, προφόρτιση ελατηρίου ρυθμιζόμενη βαθμιδωτά και υδραυλικά με ροζέτα

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.504 mm

ΙΧΝΟΣ: 95.4 mm

ΓΩΝΙΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ: 65.1°

ΤΡΟΧΟΙ: Ακτινωτοί τροχοί 3.00 x 19'' - 4,50 x 17''

ΕΛΑΣΤΙΚΟ, ΕΜΠΡΟΣ: 120/70 R 19

ΕΛΑΣΤΙΚΟ, ΠΙΣΩ: 170/60 R 17

ΦΡΕΝΟ, ΕΜΠΡΟΣ: ∆ιπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 305 mm, δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων.

ΦΡΕΝΟ, ΠΙΣΩ: Μονός δίσκος διαμέτρου 276 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων.

ABS: BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο), με δυνατότητα απενεργοποίησης

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 890 / 910 mm

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ/ΡΕΖΕΡΒΑ: 30 L (HP 20L) ρεζέρβα 4 L

ΜΗΚΟΣ (ΜΕ ΛΑΣΠΩΤΗΡΑ): 2,270 mm

ΥΨΟΣ (ΜΕ ΖΕΛΑΤΙΝΑ): 1,460 mm

ΠΛΑΤΟΣ (ΜΕ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ): 980 mm

ΒΑΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΤΙΟ, ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 268 kg (HP 249 kg)

ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ: 485 kg (HP 465 kg)

ΜΕΓΙΣΤΟ ΦΟΡΤΙΟ (ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ): 217 kg

Επόμενο άρθρο »

MOTO GUZZI V85TT Classic Enduro!

« Προηγούμενο άρθρο

SYM VF 185

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ GP ΤΗΣ VALENCIA
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ