Ο Hector Barbera, ο αναβάτης που έμεινε στην ιστορία ως ο νικητής του τελευταίου αγώνα των 250cc, δηλώνει ενθουσιασμένος από τη νέα πρόκληση του παρουσιάζεται.
Το 2010 ο 23χρονος οδηγός από τη Valencia θα αγωνίζεται στην κορυφαία κατηγορία με τα χρώματα της του Team Aspar οδηγώντας την πιο δύσκολη και απαιτητική μοτοσυκλέτα του γκριντ: την Ducati Desmosedici.
Στις πρώτες δοκιμές πάντως που έγιναν στην πίστα Ricardo Tormo αμέσως μετά την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος, ο πιτσιρικάς τα πήγε περίφημα όντας ταχύτερους από τους έτερους 250άρηδες (Hiroshi Aoyama, Marco Simoncelli, Alvaro Bautista) που ανεβαίνουν κατηγορία το 2010.
«Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί ολοκληρώσαμε τη χρονιά πολύ καλά. Πέρα από τους χρόνους το σημαντικότερο ήταν να βρω καλή αίσθηση γιατί πρόκειται για νέα κατηγορία και νέα μοτοσυκλέτα. Οι δοκιμές πήγαν καλά γιατί δούλεψα καλά και είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω και να συγκρίνω δύο κινητήρες. Προς το παρόν δεν έχω αποφασίσει ποιος είναι ο καλύτερος. Ο νέος κινητήρας πάντως μου αρέσει γιατί η μοτοσυκλέτα είναι λιγότερο επιθετική στις εξόδους των στροφών. Επίσης είχα την ευκαιρία να οδηγήσω με το traction control απενεργοποιημένο και πραγματικά φοβήθηκα. Δεν μπορείς να οδηγήσεις αυτή τη μοτοσυκλέτα στο όριο χωρίς το traction control», είπε ο Barbera ο οποίος αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι μόνο ο Casey Stoner μπορεί να οδηγήσει στο όριο την Desmosedici.
«Δεν ξέρω γιατί οι άλλοι αναβάτες της Ducati δυσκολεύονται τόσο. Πιστεύω ότι τη διαφορά την κάνει ο Stoner με τον τρόπο που χειρίζεται το γκάζι. Η μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετική. Είναι ανταγωνιστική και έχει χαρακτήρα. Θα μπορούσα να πω ότι μοιάζει λίγο με την Aprilia που οδηγούσα στα 250cc, είναι νευρική και με μια τάση να κουνάει συνεχώς το πίσω μέρος. Η αλήθεια όμως είναι ότι μπορεί να πάει γρήγορα. Πιστεύω να τα πάω καλά με τη Ducati».

ΒARBERA για την DESMOSEDICI: «Τη διαφορά την κάνει ο STONER με το γκάζι!»
Ο Ισπανός πιστεύει ότι η διαφορά του Stoner από τους υπόλοιπους αναβάτες της Ducati που δυσκολεύονται να κουμαντάρουν την Desmosedici οφείλεται στον τρόπο που ο Αυστραλός χειρίζεται το γκάζι...
Νέα 16/12/2009 - 14:45
Επόμενο άρθρο »
PONS RACING: Ολοκληρώνει τις δοκιμές στην Almeria.
« Προηγούμενο άρθρο
Έρχονται οι φορητοί υπολογιστές «VR46»
Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
-
O νέος δρόμος της FIM προς την κορυφή για τις γυναίκες στους αγώνες μοτοσυκλέτας -
Στην κορυφή των Βαλκανίων η Τόνια Κορρέ -
H Solaris θέλει να απελευθερωθεί για πάντα από το δίκτυο ηλεκτροδότησης! -
Νέα πατέντα για V4 κινητήρα από την Honda -
Βράβευση για τον 13χρονο Αντώνη Βεντούρα για το Πρωτάθλημα BMU 2025
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Marc MARQUEZ | SPA | 545 |
| 2 | Alex MARQUEZ | SPA | 467 |
| 3 | Marco BEZZECCHI | ITA | 353 |
| 4 | Pedro ACOSTA | SPA | 307 |
| 5 | Francesco BAGNAIA | ITA | 288 |
| 6 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 262 |
| 7 | Franco MORBIDELLI | ITA | 231 |
| 8 | Fermin ALDEGUER | SPA | 214 |
| 9 | Fabio QUARTARARO | FRA | 201 |
| 10 | Raul FERNANDEZ | SPA | 172 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Diogo MOREIRA | BRA | 286 |
| 2 | Manuel GONZALEZ | SPA | 257 |
| 3 | Barry BALTUS | BEL | 232 |
| 4 | Aron CANET | SPA | 227 |
| 5 | Jake DIXON | GBR | 224 |
| 6 | Daniel HOLGADO | SPA | 208 |
| 7 | Celestino VIETTI | ITA | 156 |
| 8 | Albert ARENAS | SPA | 155 |
| 9 | David ALONSO | COL | 153 |
| 10 | Senna AGIUS | AUS | 148 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 365 |
| 2 | Angel PIQUERAS | SPA | 281 |
| 3 | Maximo QUILES | SPA | 274 |
| 4 | Alvaro CARPE | SPA | 215 |
| 5 | David MUÑOZ | SPA | 197 |
| 6 | Joel KELSO | AUS | 193 |
| 7 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 179 |
| 8 | Taiyo FURUSATO | JPN | 172 |
| 9 | Ryusei YAMANAKA | JPN | 136 |
| 10 | Valentin PERRONE | ARG | 134 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία









.png)

