Οι τελικές ταχύτητες που καταγράφηκαν τη 2η ημέρα των δοκιμών στην Μαλαισία δείχνουν και πάλι μια επικράτηση των κινητήρων V4 έναντι αυτών που έχουν διάταξη κυλίνδρων εν σειρά.
Βέβαια η φοβερή τελική του Miller έγινε μάλλον με κάποιο slipstreaming, αλλά ο Αυστραλός έχει και άλλες ταχύτητες στα 333χλμ/ώρα και ήταν ο ταχύτερος στην ευθεία της πίστας.
Αντίστοιχα ο Vinales που έχει την υψηλότερη τελική από τους εν σειρά κινητήρες έχει άλλους γύρους στα 327χλμ/ώρα, που σημαίνει ότι η Yamaha έχει μειώσει τη διαφορά σε σχέση με πέρυσι. Αρκεί να πούμε ότι στον περσινό αγώνα που έγινε στις 3 Νοεμβρίου του 2019 στην ίδια πίστα ο Vinales είχε υψηλότερη τελική 320.4χλμ/ώρα!
Ducati Miller 337.5
KTM P.Espargaro 331.2
Ducati Bagnaia 331.2
Ducati Dovizioso 331.2
Honda M.Marquez 330.2
Honda Crutchlow 330.2
Ducati Rabat 330.2
Yamaha Vinales 329.2
Ducati Zarco 329.2
Ducati Petrucci 329.2
Honda A.Marquez 329.2
Aprilia A.Espargaro 328.2
Suzuki Mir 327.2
Suzuki Rins 327.2
KTM Binder 327.2
Suzuki Guintoli 326.2
KTM Pedrosa 326.2
Yamaha Rossi 326.2
Yamaha Morbidelli 325.3
KTM Oliveira 324.3
Yamaha Quartararo 323.3
KTM Lecuona 323.3
Aprilia Smith 323.3
Honda Nakagami 321.4