Η BMW Motorrad παρουσιάζει τα αξεσουάρ M Performance Αγωνιστικά αξεσουάρ για την BMW S 1000 RR.
Η BMW S 1000 RR είναι συνώνυμη με το υψηλότερο επίπεδο δυναμικής συμπεριφοράς στην κατηγορία των superbike μοτοσικλετών – τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Χάρη στη συνεχή και πάνω απ’ όλα περαιτέρω εξέλιξή της, κατάφερε να υπερασπιστεί τον ηγετικό της ρόλο σε αυτή την κατηγορία μέχρι σήμερα – στην τρίτη της έκδοση από το 2019. Πλέον η BMW S 1000 RR είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης από 20.000 €.
data-offset-key="93i43-0-0">Με αφορμή το λανσάρισμα το μοντέλου η BMW Motorrad, πραγματοποιεί το επόμενο βήμα προσφέροντας μια προσεκτικά προσαρμοσμένη σειρά από εξειδικευμένα εξαρτήματα για τη νέα BMW S 1000 RR, με την ονομασία M Performance. Αυτά τα εξαρτήματα έχουν εξελιχθεί με βάση τη μεγάλη εμπειρία της εταιρείας στους αγώνες – με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση των δυναμικών χαρακτηριστικών της νέας S 1000 RR όχι μόνο για χρήση στο δρόμο, αλλά κυρίως στην πίστα. Κατά συνέπεια, η γκάμα των αξεσουάρ M Performance περιλαμβάνει όχι μόνο εξαρτήματα που μειώνουν το βάρος της μοτοσικλέτας, αλλά και κάποια που εξυπηρετούν λειτουργικούς σκοπούς.
.jpg)

.jpg)

πλαισίου και του καλύμματος της μοτοσικλέτας: M Carbon κάλυμμα φίλτρου αέρα, Μ Carbon προστατευτικό αλυσίδας σε συνδυασμό με Μ Carbon κάλυμμα πίσω τροχού, Μ Carbon κάλυμμα μπροστινού τροχού, Μ Carbon κάλυμμα γραναζιού αλυσίδας, M Carbon κάλυμμα ρεζερβουάρ καυσίμου αριστερό/δεξί και M Carbon πλευρικό κάλυμμα πλαισίου πάνω αριστερά/πάνω δεξιά. Η νέα S 1000 RR μπορεί επίσης να προσαρμοστεί απόλυτα στον τομέα της εργονομίας στο σωματότυπο του αναβάτη, χάρη σε τρεις διαφορετικές παραλλαγές σέλας - M σπορ σέλα, M σέλα με ψηλή έδραση, M σέλα με χαμηλή έδραση.
με μαρσπιέ τύπου Μ τόσο για τον οδηγό, όσο και για τον συνεπιβάτη. To σύστημα μαρσπιέ τύπου Μ για τον οδηγό, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε πίστα, προσφέρει επιπλέον επιλογές εργονομικής ρύθμισης.
συμπλέκτη διατίθενται και για τις δύο μανέτες. Επιπρόσθετα, η βασική έκδοση του τιμονιού της S 1000 RR μπορεί να αντικατασταθεί με έναν σφικτήρα τύπου Μ για το τιμόνι αριστερά/δεξιά για την πραγματοποίηση εξατομικευμένων εργονομικών ρυθμίσεων.
για τους τροχούς υπάρχουν και τα προστατευτικά αξόνων Μ..jpg?w=725)
.jpg?w=725)
.jpg?w=725)







.png)

