• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Moto2: Φωτογραφίες του κινητήρα της Honda
Νέα 02/03/2010 - 16:30

Οι ομάδες της Moto2 πήραν στα χέρια τους κινητήρες που θα χρησιμοποιήσουν την σεζόν του 2010 το περασμένο Σάββατο (27/2) μετά από κλήρωση. Υπεύθυνη για την διανομή των μοτέρ είναι η Ελβετική εταιρεία Geo Technology.

Διευθυντής της είναι ο Osamu Goto, ένας έμπειρος και αξιόλογος Ιάπωνας μηχανολόγος, ο οποίος στο παρελθόν έχει δουλέψει για την Honda και την Ferrari. O Goto είπε πως, κατά τον σχεδιασμό του μοτέρ δόθηκε έμφαση στην αξιοπιστία, την σταθερότητα στην απόδοση, αλλά και την ποιότητα κατασκευής:

“Οι ομάδες μπορούν να κάνουν διάφορες ρυθμίσεις στο μοτέρ, για παράδειγμα στο σύστημα του ψεκασμού, όμως αν ακολουθήσουν τις οδηγίες του HRC, οι διαφορές ανάμεσα στο ένα μοτέρ και στο άλλο θα είναι ελάχιστες. Θα τα ελέγχουμε κάθε 1500km – σχεδόν κάθε τρεις αγώνες. Θεωρητικά η απόδοσή του θα είναι σταθερή για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όμως αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πώς θα του συμπεριφέρεται κάθε ομάδα και από την στρατηγική που θα έχει σε κάθε αγώνα.”

 

Για το φόβο των Ιουδαίων – και για να είναι οι πάντες σίγουροι πως κάνεις δεν θα μπορεί να επέμβει στα... εσώψυχα του κινητήρα, υπάρχουν τέσσερις ειδικές σφραγίδες σε καίρια σημεία. Ο Mike Webb, τεχνικός υπεύθυνος για το πρωτάθλημα, εξηγεί:

“Οι τέσσερις σφραγίδες που μπλοκάρουν την είσοδο στο εσωτερικό του μοτέρ, είναι τοποθετημένες σε καίρια σημεία του και θα μας χρησιμεύσουν σαν ένα πρώτο σημείο αναφοράς. Ωστόσο θα έχουμε πρόσβαση και στα ηλεκτρονικά δεδομένα και θα είμαστε ικανοί να καταλάβουμε αν έχει γίνει κάποια επέμβαση που να παρεκκλίνει από τις επιτρεπόμενες προδιαγραφές”.

Επόμενο άρθρο »

Κινητήρας Honda Moto2: 140 ίππους τελικά!

« Προηγούμενο άρθρο

Fiat Yamaha: Λιγότεροι μηχανικοί στις δοκιμές για περιορισμό των εξόδων

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα