• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η ΚΤΜ εναντίον Bradl & Honda!
Πρέπει να είναι ή δοκιμαστής ή επίσημος οδηγός
Νέα 14/02/2021 - 12:13

Η αντικατάσταση του Marc Marquez από τον Stefan Bradl στην ομάδα της Repsol – Honda για όλο το 2020, μετά τον πρώτο αγώνα στην Χερέθ, ήταν μια κίνηση που σχεδόν υποχρεωτικά έκανε το Ιαπωνικό εργοστάσιο. Ο δοκιμαστής της ομάδας πήρε τη θέση του επίσημου οδηγού, αλλά η Honda παρά το ότι μετά τη 2η εγχείρηση του Marquez ουσιαστικά ήξερε ότι εκείνος δεν θα επέστρεφε στη δράση μέχρι το τέλος, δεν έδωσε την προαγωγή στον Γερμανό δοκιμαστή της σε επίσημο οδηγό, αλλά τον κράτησε ως δοκιμαστή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Bradl να συμμετέχει στα τεστ στα οποία δεν μπορούσαν να βρεθούν – λόγω κανονισμού – οι επίσημοι οδηγοί των ομάδων (εκτός της Aprilia που είχε τα προνόμια των μικρών ομάδων) και μετά να συμμετέχει και στους Αγώνες, έχοντας ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους οδηγούς.

Η ΚΤΜ και ο Pit Beirer έφεραν το θέμα στην Ένωση Κατασκευαστών, ενόψη του 2021, θεωρώντας ότι αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση η Honda και ο Bradl θα απολαμβάνουν ένα πλεονέκτημα. “Δεν έχουμε κάτι εναντίον του Bradl (δήλωσε ο Beirer), αλλά αυτή η κατάσταση δεν είναι δίκαια για τα υπόλοιπα εργοστάσια. Πρέπει να αποφασιστεί μέχρι πόσους αγώνες μπορεί να κάνει ένας επίσημος δοκιμαστής, αντικαθιστώντας έναν οδηγό. Διαφορετικά θα πρέπει να αγωνίζεται ως επίσημος οδηγός, με τους περιορισμούς σε δοκιμές που έχουν και οι άλλοι οδηγοί”. 

Το αίτημα θεωρήθηκε δίκαιο από τα περισσότερα μέλη της Ένωσης και έτσι θα αποφασιστεί να τεθεί ένα όριο 3-4 αγώνων που θα μπορεί ένας δοκιμαστής να αντικαταστήσει έναν οδηγό. 

Αυτό θα πρέπει να το αποφασίσει άμεσα η Honda για την περίπτωση Bradl – Marquez, γιατί αν δεν υπάρχει αυτό το όριο ο Γερμανός θα μπορεί να κάνει 12 ημέρες δοκιμές περισσότερες από τους άλλους οδηγούς, πριν τον πρώτο Αγώνα στο Κατάρ, κάτι που θα είναι σημαντικό πλεονέκτημα.

Αν από την άλλη μεριά η Honda πιστεύει ότι ο Marquez θα επιστρέψει στη δράση μετά τους 2-3 πρώτους Αγώνες της χρονιάς, τότε μπορεί να αφήσει τον Bradl στο ρόλο του δοκιμαστή, να κάνει τις παραπάνω δοκιμές, να αγωνιστεί στους πρώτους αγώνες, αλλά να έχει το ρίσκο ότι αν χρειαστεί και πάλι κάποια αντικατάσταση οδηγού μέσα στην υπόλοιπη χρονιά, να πρέπει να βρει άλλον οδηγό ή κάποιον Ιάπωνα δοκιμαστή, που θα είναι σαφώς αργότερος από τον Γερμανό.

Σε λίγες ημέρες θα γνωρίσουμε την απόφαση της Ένωσης Κατασκευαστών, την οποία κατά πάσα πιθανότητα θα δεχτεί χωρίς κάποια αλλαγή η FIM. 

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Νεότερα για την κατάσταση της υγείας του Marquez

« Προηγούμενο άρθρο

(Video) Mir: Η τελική απόφαση!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ