• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας 2022, Qatar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Mir δεν περίμενε τόσο μεγάλη πρόοδο από τους αντιπάλους του
το 2021
Νέα 31/07/2021 - 18:47

Με μόλις τρία βάθρα (όλες τρίτες θέσεις) στους πρώτους εννέα αγώνες της χρονιάς, ο περσινός πρωταθλητής, Joan Mir βρίσκεται αυτή την στιγμή στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας, 55 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο, Fabio Quartararo. O Mir ήταν δεικτικός προ μηνός, λέγοντας ότι δεν μπορεί να υπερασπιστεί το πρωτάθλημα με το πακέτο που έχει αυτή την στιγμή και ουσιαστικά έριξε την ευθύνη στην έλλειψη εξέλιξης από πλευράς της Suzuki.

Η εξέλιξη των κινητήρων για όλους πέρα από την Aprilia και την KTM (που έχασε τις παραχωρήσεις της το 2020 λόγω του covid) είχαν παγώσει τον φετινό χειμώνα, κάτι που σημαίνει ότι η Suzuki δεν μπορούσε να κάνει δραστικές αλλαγές την GSX-RR για το 2021. 

Ο Mir πάντως δεν θεωρεί ότι το πάγωμα της εξέλιξης του κινητήρα έχει να κάνει κάτι με τον "ύφαλο" που φαίνεται να έχει χτυπήσει φέτος η Suzuki, η οποία πέρυσι κέρδισε το πρωτάθλημα αναβατών με τον Joan Mir, όπως και το πρωτάθλημα ομάδων, ενώ πήρε 2 νίκες (Joan Mir, Alex Rins) και οι αναβάτες της ανέβηκαν συνολικά 11 φορές στο βάθρο το 2020 (7 ο Joan Mir και 4 ο Alex Rins). Η άποψη του περσινού πρωταθλητή είναι ότι οι υπόλοιποι κατασκευαστές ξεπέρασαν την Suzuki στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας τον χειμώνα.

"Θεωρώ ότι το πάγωμα της εξέλιξης δεν μας βοήθησε, αλλά δεν έκανε τα πράγματα χειρότερα, γιατί πράγματι, αν η εξέλιξη συνεχιζόταν θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε την κινητήρα. Αλλά θα μπορούσαν να τον βελτιώσουν και οι άλλοι", ανέφερε ο Mir. "Oπότε θεωρώ ότι έχει να κάνει περισσότερο με το ότι δεν καταφέραμε να κάνουμε ένα μεγάλο βήμα και να βελτιώσουμε την μοτοσυκλέτα τον χειμώνα".

"Νομίζω αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, η φιλοσοφία της Suzuki μου ταιριάζει, γιατί συνήθως δεν φέρνουμε νέες μοτοσυκλέτες. Στα τεστ πριν την έναρξη της σεζόν βλέπεις την Yamaha, την Ducati, την Aprilia και την ΚΤΜ με διαφορετικές μοτοσυκλέτες".

"Και η Suzuki σχεδόν ποτέ δεν φέρνει καινούρια μοτοσυκλέτα. Φέρνει ένα νέο πλαίσιο, ένα νέο ψαλίδι, κινητήρα και προσπαθεί βήμα βήμα και σταδιακά να βελτιώσει την (ήδη υπάρχουσα) μοτοσυκλέτα. Συνήθως αυτό δουλεύει, αλλά πρέπει να φέρεις κάποια (νέα) πράγματα".

"Επίσης, πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν περίμενα τόσο μεγάλη βελτίωση από τους άλλους κατασκευαστές. Δεν το περίμενα. Μάλλον ούτε η Suzuki (το περίμενε). Αυτό το κάνει μάλλον λίγο πιο δύσκολο".

Ο Joan Mir επίσης αρνήθηκε ότι η φυγή του περσινού μάνατζερ της ομάδας, Davide Brivio, έχει να κάνει με την δύσκολη σεζόν της Suzuki. 

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής βασίζει τις ελπίδες του στην ανάπτυξη ενός πίσω height adjuster, το οποίο απουσιάζει μόνο απο την Suzuki, για το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος, κάτι το οποίο επισκιάστηκε και από την τρομερή αλλαγή στην απόδοση της KTM από το Mugello και μετά, με τις μικρές αλλαγές που έκαναν οι Αυστριακοί στο πλαίσιο.

"Είδαμε το μεγάλο βήμα της ΚΤΜ με ενδιαφέρον, γιατί δείχνει ότι με την ίδια προσπάθεια που έκαναν από την αρχή της χρονιάς ο Miguel (Oliveira) και ο Brad (Binder), τώρα μάχονται για να κερδίσουν αγώνες", προσέθεσε ο Mir. "Είναι κάτι που λείπει από εμάς. Επίσης, ξεκινάμε με ένα μειονέκτημα, το οποίο είναι ότι όλοι ξεκίνησαν το πρωτάθλημα με συσκευές holeshot και εμείς δεν έχουμε τέτοια συσκευή. Οπότε, όσον αφορά την επιτάχυνση, αυτή την στιγμή μειονεκτούμε".

"Ας δούμε, όταν θα έχουμε όλοι τα ίδια πράγματα και η Suzuki θα αρχίσει να φέρνει νέα εξαρτήματα για να είμαστε ταχύτεροι, που θα βρισκόμαστε. Πιστεύω ότι θα είμαστε δυνατοί".

 

Επόμενο άρθρο »

Luca Marini: Τα MotoGP δεν θα είναι τα ίδια χωρίς τον Vale

« Προηγούμενο άρθρο

6ος ο Περιστεράς στο Ευρωπαϊκό R3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα