• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
TEST - SYM Symphony ST 200 Euro5
Κυριαρχία στις πωλήσεις και στις συνολικές επιδόσεις
Τεστ-Μοντέλα 06/01/2022 - 22:53

To νέο σημαντικά ανανεωμένο Symphony ST 200 της SYM κατακτάει, πέρα από την κορυφαία θέση στις πωλήσεις που ήδη είχε και την κορυφαία θέση στην ευχρηστία και τις συνολικές επιδόσεις.

Η προηγούμενη έκδοση ανήκε στη σύγχρονη γενιά των σκούτερ και πραγματικά δεν του έλειπε κάτι αλλά δεν θα λέγαμε ότι μας ενθουσίασε οδηγητικά και αισθητικά. H νέα σημαντικά ανανεωμένη Euro5 έκδοση του ST 200 είναι πραγματικά μια άλλη ιστορία, αισθητικά με αλλαγές (νέος LED προβολέας και φλας μαζί με νέα εμπρός μάσκα) που του δίνουν ένα πιο σύγχρονο και ευρωπαϊκό, χρηστικά με αρκετές αλλαγές που διευκολύνουν την καθημερινότητα του αναβάτη και το σημαντικότερο λειτουργικά με σημαντικές βελτιώσεις που πραγματικά μεταμορφώνουν το Symphony ST 200 σε ένα από τα πιο ευχάριστα και εύχρηστα σκούτερ που έχουμε οδηγήσει.

Οι σημαντικότερες αλλαγές στον εξοπλισμό και τις λειτουργίες είναι:

  •      - Νέα φώτα LED (εμπρός και πίσω) με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας.
  •      - Νέος ψηφιακός LCD πίνακας οργάνων.
  •      - Νέα μεγαλύτερη σέλα με δύο επίπεδα και μειωμένο ύψος στα 790mm.
  •      - Τάπα του ρεζερβουάρ στο εσωτερικό της ποδιάς.
  •      - Νέα θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου χαμηλά στο πάτωμα κάτω από τα πόδια του αναβάτη.
  •      - Νέος πίσω τροχός διαμέτρου 14 ιντσών.
  •      - Χώρος, 31 λίτρων, κάτω από τη σέλα που χωράει δύο κράνη.
  •      - Στάνταρ εξοπλισμός ομοιόχρωμο Top-Box 33lt (ανοίγει με το ίδιο κλειδί).
  •      - Θύρα ταχυφόρτισης USB Quick Charge 3.0 με εύκολη πρόσβαση.

 

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας που, τώρα είναι σύμφωνος με τις τελευταίες ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro5. Η απόδοση είναι ελαφρά αυξημένη (κατά 0,5 ίππους) και φθάνει τους 12,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. με ροπή 12,5 Nm στις 6.000 σ.α.λ. παράλληλα καταφέρνει να έχει και μειωμένη κατανάλωση που φτάνει κατά τον κατασκευαστή τα 2,7 L/100Km.

Το πλαίσιο είναι νέας σχεδίασης, πιο στιβαρό, και σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο μεταξόνιο των 1.385mm προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα και αίσθηση σιγουριάς ειδικά στις ταχύτητες κοντά στην τελική. Το χαμηλότερο βάρος, 128kg (πλήρες υγρών) και το χαμηλότερο κέντρο βάρους προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός, διαδρομής 100mm και τα διπλά αμορτισέρ πίσω 78 mm με ρυθμιζόμενη προφόρτιση βοηθάνε στην οδική συμπεριφορά και την άνεση.

Στην βελτιωμένη οδική συμπεριφορά σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο το σύστημα A.L.E.H. (Anti-Lift Engine Hanger System) που είναι ένα σύστημα στήριξης του κινητήρα, ειδικά εξελιγμένο από την SYM, για να αποσβένει το φαινόμενο της ανύψωσης στην επιτάχυνση του συγκροτήματος κινητήρα μετάδοσης που στα scooters παίζει και ρόλο ψαλιδιού. Το A.L.E.H. βοηθάει στην σταθερότητα και στις καλύτερες επιδόσεις στην επιτάχυνση, βοηθάει στου ελιγμούς κρατώντας το σκούτερ σταθερό στα στιγμιαία ανοίγματα του γκαζιού και στις μεγάλες ταχύτητες κρατώντας την πίσω ανάρτηση σχετικά συμπιεσμένη.

Τέλος τα φρένα, δισκόφρενα, 260mm και 220mm εμπρός και πίσω αντίστοιχα, είναι επίσης αναβαθμισμένα με την χρήση του δικάναλου ABS της Continental που έχει πολύ καλό χρόνο αντίδρασης και συμβάλει στην ασφάλεια και την αίσθηση στο φρενάρισμα.

Στην πράξη αυτές οι παραπάνω αλλαγές βοήθησαν στο να είναι το νέο Symphony ST 200 Euro5 ένα από τα σκούτερ που πραγματικά αγαπήσαμε.

Το αγαπήσαμε κυρίως για την οδική συμπεριφορά που είναι σημαντικά βελτιωμένη, χάρη στο σύστημα A.L.E.H., στο νέο στιβαρότερο πλαίσιο και στην μεταφορά του κέντρου βάρους χαμηλότερα με τη νέα θέση του ρεζερβουάρ. Το αγαπήσαμε για την ευχρηστία με τον χώρο κάτω από τη σέλα που χωράει 2 κράνη, την τάπα του ρεζερβουάρ που επιτρέπει ανεφοδιασμό χωρίς να ανοίξεις τη σέλα και την αυτονομία που ξεπερνάει άνετα τα 200 χιλιόμετρα.

Το αγαπήσαμε για την απόδοση του κινητήρα που σε συνδυασμό με την σωστή ρύθμιση της αυτόματης μετάδοσης προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στην κίνηση μέσα στην πόλης με τελική που φθάνει, σε κάθε περίπτωση, τα 110 χιλιόμετρα με πραγματική κατανάλωση που παραμένει πολύ χαμηλή στα 3 L/100Km σε μικτές συνθήκες

Αλλά το αγαπήσαμε και για την άνεση που προσφέρει η νέα σέλα και για την ευρωπαϊκή αισθητική.

Η ευχρηστία, η άνεση και η εμφάνιση, που είναι σημαντικοί παράγοντας για τα δίκυκλα καθημερινής μετακίνησης, συνδυάζονται, στην περίπτωση του νέου Symphony ST 200, με πολύ καλές επιδόσεις και ευχάριστη συμπεριφορά. Αν σε αυτά προσθέσουμε την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και την προσιτή τιμή 2,795€ (με στάνταρ εξοπλισμό το ομοιόχρωμο TOP-BOX 33lt) τότε σίγουρα έχουμε ένα νέο πρωταθλητή και οι πωλήσεις που το τοποθετούν στην 1η θέση στην κατηγορία του είναι η μεγαλύτερη απόδειξη.

 

Symphony ST 200 - Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: Τετράχρονος μονοκύλινδρος αερόψυκτος 168,9 κ.εκ.

Απόδοση: 12,5 ps / 7500 rpm, ροπή 12,5 Nm / 6000 rpm

Τροφοδοσία: EFI Continental

Κατανάλωση κατασκευαστή: 2.7 l/100km (WMTC3)

Μετάδοση: Αυτόματη με CVT και ιμάντα

Διαστάσεις ΜxΠxΥ: 2070mm x 735mm x 1190mm

Μεταξόνιο: 1385 mm

Ύψος σέλας: 790mm

Βάρος (πλήρες): 128 kg

Ρεζερβουάρ: 7 L

Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή100mm.

Ανάρτηση πίσω: Δυο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ με διαδρομή 78mm.

Φρένα Ε – Π: Δίσκος 260 mm - Δίσκος 220 mm (ABS Continental)

Ελαστικά E - Π: 110/70-16 52P - 120/80-14 58P

Επόμενο άρθρο »

Με την Ducati Streetfighter V4S στην Ανδαλουσία

« Προηγούμενο άρθρο

Απόλυτος ταξιδευτής

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ