• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sofuoglu: προσφορές μόνο από εργοστασιακή ομάδα
Για τον Toprak Razgatlioglu
Νέα 07/01/2022 - 19:32

Είναι κοινό μυστικό ότι δεν είναι μόνο η επιθυμία πολλών οπαδών, αλλά και των διοργανωτών των MotoGP, της Dorna και της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha να δουν τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Superbikes, Toprak Razgatlıoglu να μεταβαίνει στην κορυφαία κατηγορία για το 2023.

Όμως, με ακόμα περισσότερα σκληροπυρηνικά σχόλια από τον μάνατζερ του Τούρκου αναβάτη, μήπως αυτή η φιλοδοξία παραμένει εκτός πραγματικότητας;

Ο Razgatlıoglu έχει ως μάνατζερ τον πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Supersport, Τούρκο σούπερ σταρ και κυβερνητικό γερουσιαστή Kenan Sofuoglu – και ο σκληροτράχηλος αποσυρθέντας αναβάτης δεν έχει διστάσει μέχρι στιγμής να εκφράσει τις απόψεις του για το πότε ο αναβάτης του πρέπει να κάνει τη μετάβαση στα MotoGP.

Απορρίπτοντας την ευκαιρία να μεταβεί το 2022, με τη Yamaha να έχει ανοιχτή θέση στη δορυφορική της ομάδα, ο Sofuoglu επέμεινε ότι το πρωταρχικό καθήκον ήταν να κερδίσει πρώτα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes– μια πρόκληση που πέτυχε τον Νοέμβριο και έγινε ο πρώτος αναβάτης σε έξι χρόνια που κατάφερε να εκθρονίσει τον Jonathan Rea.

Με τον Τίτλο εξασφαλισμένο, θεωρείται σε μεγάλο βαθμό ότι ο Razgatlıoglu θα προετοιμαστεί με τη σειρά του για μετάβαση στο MotoGP το 2023, με δύο δυνητικά διαθέσιμες θέσεις στη νεοϊδρυθείσα ομάδα RNF Racing Yamaha, δεδομένου ότι τόσο ο Andrea Dovizioso όσο και ο Darryn Binder έχουν συμβόλαια που λήγουν στο τέλος του 2022.


Όμως, μιλώντας αυτή την εβδομάδα στο Γερμανικό μέσο Speedweek, ο Sofuoglu για άλλη μια φορά φαινομενικά απέρριψε αυτή την ιδέα - δηλώνοντας ότι αυτός και ο αναβάτης του δεν θα συμβιβαστούν με τίποτα λιγότερο από μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha.

"Έχω ήδη μιλήσει με τη Yamaha για αυτό, έχουν μεγάλο ενδιαφέρον για τον Toprak στα MotoGP στο μέλλον", είπε ο Sofuoglu στο Speedweek. "Αλλά ένα πράγμα είναι πολύ σαφές: Αυτό είναι δυνατό μόνο εάν ο Toprak συνεχίσει να κερδίζει αγώνες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes του 2022. Όταν η Yamaha μας κάνει μια προσφορά για την εργοστασιακή ομάδα, θα το σκεφτούμε. Και μόνο τότε. Δεν είναι ότι ονειρευόμαστε τα MotoGP, το ξέρει και η Yamaha. Δεν θα αγωνιστούμε ούτε για δορυφορική ομάδα, αλλά μόνο για την εργοστασιακή ομάδα".

"Ακόμα κι αν η Yamaha μας προσφέρει μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα, δεν είμαι σίγουρος. Θα είμαι πολύ προσεκτικός με την καριέρα του Toprak. Δεν θέλω να κάνω λάθος και έτσι να καταστρέψω το καλό του συναίσθημα. Απολαμβάνει πραγματικά τους αγώνες αυτή τη στιγμή, δεν θέλω να το καταστρέψω".

"Ο Razlan Razali μας έχει ήδη ρωτήσει αρκετές φορές για την επόμενη σεζόν, αλλά δεν μας ενδιαφέρει. Του ξεκαθάρισα ότι θα εξετάσουμε μόνο την εργοστασιακή ομάδα".

Αλλά η ουσία του θέματος για αυτόν είναι ότι δεν είναι τόσο απλό το να απαιτείς αυτό που θέλεις και να περιμένεις να το λάβεις.

Με απλά λόγια, ο Razgatlıoglu (και κατ' επέκταση, ο Sofuoglu) είναι μεγάλα ψάρια σε μια μικρή λιμνούλα αυτή τη στιγμή στα Superbikes, με την ιδιότητά του ως Πρωταθλητής να σημαίνει ότι έχει αρκετές προσφορές.

Ερχόμενος στα MotoGP, όμως, θα συνειδητοποιήσει γρήγορα ότι το Πρωτάθλημα που κέρδισε δεν έχει το ίδιο βάρος, ακόμη και σε ένα εργοστάσιο σαν την Yamaha που έχει βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση στο παρελθόν.

Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχει εμπειρία της Yamaha με τη μετακίνηση πολύ επιτυχημένων αναβατών World Superbike στα MotoGP – αλλά ποτέ απευθείας στην εργοστασιακή ομάδα. Τόσο ο Ben Spies, απευθείας ερχόμενος από μια τις πιο κυριαρχικές σεζόν στην ιστορία, όσο και ο Cal Crutchlow, νικητής αγώνων στην πρώτη του σεζόν, έκαναν τη μετάβαση από την ομάδα των Superbikes της Yamaha όχι στην εργοστασιακή ομάδα MotoGP, αλλά στη δορυφορική Tech3 Yamaha.

Επιπλέον, θα μπορούσε κάλλιστα να μην υπάρχει χώρος για τον Razgatlıoglu, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Fabio Quartararo να φαίνεται όλο και πιο πιθανό να παραμείνει στην ομάδα για άλλα δύο χρόνια μετά τη φετινή σεζόν και με τον ομόσταυλό του, Franco Morbidelli να έχει ήδη υπογράψει συμβόλαιο που καλύπτει τόσο το 2022 όσο και το 2023.

Και πέρα ​​από τη Yamaha, οι άλλες εργοστασιακές επιλογές για τον Razgatlıoğlu, ο οποίος μέχρι το 2023 θα είναι ένας 26χρονος rookie στα MotoGP που θα μπει σε ένα πρωτάθλημα όπου οι δύο προηγούμενοι πρωταθλητές ήταν μόλις 22, είναι εξίσου απίθανες.

Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τη Honda να ρισκάρει σε έναν rookie όταν η μακροπρόθεσμη φυσική κατάσταση του Marc Marquez εξακολουθεί να αμφισβητείται, η Ducati και η KTM έχουν και οι δύο μια γεμάτη σειρά από νεαρά ταλέντα που περιμένουν να ανελιχθούν, η Aprilia φαίνεται έτοιμη να διατηρήσει την τρέχουσα δομή της και η Suzuki είναι πιο πιθανό να κοιτάξει στην Moto2 παρά στα Superbikes.

Έχοντας αυτό κατά νου, μπορεί να υπάρξει ένα δύσκολο μάθημα για τον Razgatlıoğlu. ότι ο μόνος τρόπος για να μπεις στα MotoGP είναι να κάνεις ένα βήμα πίσω από την εργοστασιακή κατάσταση.

Κατά ειρωνικό τρόπο, ίσως δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα από τον άνθρωπο που κέρδισε ο Razgatlioglu για τον Τίτλο των Superbikes του 2021. Πολλά έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια που ο Jonathan Rea δεν κατάφερε να βρει εργοστασιακή θέση στα MotoGP, ακόμη και όταν κυριαρχούσε στα Superbikes, ωστόσο η πραγματικότητα είναι ότι πολλές προσφορές ήρθαν στα χέρια του Βορειοϊρλανδού αναβάτη τις τελευταίες σεζόν.
Αλλά, με τον ίδιο φαινομενικά μόνο πρόθυμο να δεχτεί μια εργοστασιακή θέση, καμία προσφορά δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις, πράγμα που σημαίνει ότι ο Rea παρέμεινε στη "δεύτερη" κατηγορία και κυριάρχησε: κάτι που ο Razgatlıoğlu κινδυνεύει να επαναλάβει αν δεν σκεφτεί (ή για να είμαστε ακριβείς αν ο Sofuoglu δεν σκεφτεί) πιο ταπεινά.

Επόμενο άρθρο »

Rally Dakar: Έκτη Ειδική

« Προηγούμενο άρθρο

Rally Dakar: Πέμπτη Ειδική

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα