• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
7ος Αγώνας Γαλλία - Λε Μαν
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pol Espargaro: Δεν υπάρχει λόγος για πανικό
Αν η νέα μοτοσυκλέτα δεν είναι κατευθείαν γρήγορη
Νέα 18/01/2022 - 13:39

Η Honda επανασχεδίασε ριζικά την RC213V  για τη σεζόν του 2022 μετά από δύο δύσκολα χρόνια για τον Ιάπωνα κατασκευαστή το 2020 – η οποία ήταν η πρώτη της σεζόν χωρίς νίκη από τότε που επέστρεψε στα MotoGP το 1982 – και το 2021.

Αν και πέτυχε τρεις νίκες πέρυσι χάρη στον Marc Marquez που ακόμα ανάρρωνε από τον τραυματισμό του, η Honda τελείωσε τη χρονιά 143 βαθμούς μακριά από την Πρωταθλήτρια κατασκευαστών Ducati στην τέταρτη θέση της κατάταξης. 

Ο Espargaro κατάφερε να πετύχει μόνο ένα βάθρο και μία pole position σε μια δύσκολη πρώτη σεζόν με τη Honda το 2021 έχοντας έρθει από την KTM, με όλους τους αναβάτες της RC213V να δυσκολεύονται από τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος.

Τον Ισπανό αναβάτη εμπόδισε ιδιαίτερα το γεγονός ότι είχε μόλις πέντε ημέρες δοκιμών με την RC213V, όλες στο Qatar, πριν ξεκινήσει τη σεζόν – με αποτέλεσμα να παραδεχτεί στα τέλη του 2021 ότι "δεν ήταν έτοιμος" για τον πρώτο αγώνα.

Οι δοκιμές πριν από τη σεζόν του 2022 θα περιλαμβάνουν μόνο πέντε ημέρες για μη rookies και θα πραγματοποιηθούν στη Sepang και στη νέα πίστα Mandalika της Ινδονησίας.

Στη διήμερη δοκιμή μετά τη σεζόν στη Jerez τον Νοέμβριο, το πρωτότυπο του 2022 της Honda αντιμετωπίστηκε με επαίνους από τους αναβάτες της – αλλά o Espargaro παραδέχεται ότι είναι ακόμη νωρίς για να πει πόσο καλύτερο είναι σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

 "Η μοτοσυκλέτα είναι καλύτερη, αλλά είναι ακόμα πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για το πόσο καλύτερη είναι γιατί πρώτα απ' όλα πρέπει να βάλουμε τη μοτοσυκλέτα στην πίστα μαζί με τις άλλες μοτοσυκλέτες για να δούμε πού βρισκόμαστε", είπε την περασμένη εβδομάδα στην παρουσίαση της Honda. "Δεν είμαστε οι μόνοι που παίζουμε αυτό το παιχνίδι και δεν είμαστε οι μόνοι που βάζουμε μια νέα μοτοσυκλέτα στην πίστα".


"Όλοι κάνουν το ίδιο και όλοι θα κάνουν ένα βήμα προς τα πάνω, οπότε πόσο καλή θα είναι η μοτοσυκλέτα θα το δούμε σε λίγες μέρες στη Μαλαισία μαζί με τις άλλες μοτοσυκλέτες". 


"Δεν έχει νόημα να λέμε ότι η μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη αν είμαστε δύο δέκατα πιο γρήγοροι και οι υπόλοιποι είναι μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγοροι. Λοιπόν, είναι κάτι που πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και μετά θα το δούμε στους πρώτους αγώνες της χρονιάς – ακόμα κι αν στους πρώτους αγώνες δεν είμαστε στην κορυφή, αυτό δεν σημαίνει τίποτα".


"Η νέα μοτοσυκλέτα θέλει χρόνο. Δυστυχώς έχουμε μόλις πέντε ημέρες δοκιμών, που νομίζω ότι είναι αρκετές, αλλά αν δεν είναι δεν υπάρχει λόγος για πανικό".


"Θα έχουμε την ευκαιρία να βελτιώσουμε τη μοτοσυκλέτα έχοντας και τους τέσσερις αναβάτες του εργοστασίου σε πλήρη απόδοση, κάτι που σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα θα είναι πολύ καλύτερη νωρίτερα".


Ενώ η μεγαλύτερη πρόσφυση στο πίσω μέρος ήταν το κύριο αίτημα από τους αναβάτες της Honda – και το οποίο φαινομενικά έχει ικανοποιηθεί με το πρωτότυπο του 2022 – ο Espargaro σημειώνει ότι η μοτοσυκλέτα χρειάζεται περισσότερη ιπποδύναμη για να ανταγωνιστεί τη Ducati. 


"Αυτό που ζητάμε - το κράτημα ήταν κάτι σημαντικό για όλους μας - αλλά επίσης έχουμε δει τα τελευταία χρόνια την Ducati να είναι εξαιρετικά δυνατή στις ευθείες", πρόσθεσε.

"Είναι το κλειδί για να προσπεράσεις και το κλειδί για να παλέψεις για τους αγώνες. Αν θέλουμε να κάνουμε μια καλή σεζόν φέτος, πρέπει να είμαστε πιο γρήγοροι στις ευθείες για να προσπαθήσουμε να παλέψουμε με τις Ducati για να πάρουμε πίσω θέσεις ή ακόμα και να τις υπερασπιστούμε".

Επόμενο άρθρο »

Όλα καινούργια ή τίποτα για την Honda

« Προηγούμενο άρθρο

Marquez: Είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΤΟ "ΣΩΣΙΜΟ" ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΑΡΚΕΘ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ:
  • ΤΟ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΙΚΕΣ
  • ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΑΛΙ
  • ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΟΔΗΓΙΚΑ