• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mir: Δεν κάναμε επανάσταση
Ήταν μια απλή εξέλιξη του πακέτου
Νέα 10/03/2022 - 18:32

Σε κάτι που έμοιαζε με επανάληψη πολλών αγώνων MotoGP από το 2021, ο Joan Mir δεν μπόρεσε να παλέψει για τη νίκη παρόλο που ήταν ανάμεσα στα φαβορί πριν από τον αγώνα.

Πριν από τον αγώνα της Κυριακής, ο Mir και ο Alex Rins φαινόταν να έχουν τον καλύτερο ρυθμό αγώνα από οποιονδήποτε, ωστόσο οι κατατακτήριες, όχι για πρώτη φορά, άφησαν το ζευγάρι στην όγδοη και δέκατη θέση.

Μετά από ένα λαμπρό ξεκίνημα που είδε τον Mir να κερδίζει τέσσερις θέσεις στον πρώτο γύρο, ο αναβάτης της Suzuki απέτυχε να προχωρήσει περαιτέρω, χάνοντας μάλιστα δύο θέσεις στο τέλος του αγώνα.

Μιλώντας μετά τις δοκιμές της Παρασκευής, ο Mir ήταν πεπεισμένος ότι η ομάδα ήταν σε καλύτερη θέση παρά το γεγονός ότι η GSX-RR του 2022 δεν ήταν μια «επανάσταση», σλλά μια «εξέλιξη» του πακέτου της περασμένης σεζόν.

"Αυτοί (Honda, Ducati) άλλαξαν εντελώς τον κινητήρα", είπε ο Mir. "Στην περίπτωσή μας δεν ήταν έτσι. Ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας είναι ο ίδιος. Τώρα έχουμε λίγο περισσότερη δύναμη αλλά αυτό δεν κάνει τη ζωή μας πιο δύσκολη στην αλλαγή κατεύθυνσης ή στη μέση των στροφών, επειδή η παροχή ισχύος είναι πραγματικά παρόμοια".

"Όπως είπα, δεν ήταν μια επανάσταση, αλλά ήταν μια σαφής εξέλιξη, ειδικά στις υψηλές στροφές".


"Επίσης, χρησιμοποιούμε τη συσκευή (holeshot) που πριν δεν είχαμε. Δεν είναι ότι πριν ήμασταν τόσο μακριά".

"Πέρυσι μπορούσαμε να δούμε ότι ήταν πολύ δύσκολα εδώ, αλλά σίγουρα δεν κάναμε ένα τεράστιο βήμα, απλώς βελτιώσαμε την τελική ταχύτητα".

Για τον Mir, τα κέρδη της τελικής ταχύτητας της Suzuki κατά την προετοιμασία της σεζόν ήταν εξαιρετικά εντυπωσιακά καθώς τελείωσαν την πρώτη μέρα στο Lusail με καταγεγραμμένη ταχύτητα 355,7 χλμ./ώρα.

Έτσι, ενώ έχουν γίνει σαφώς βελτιώσεις, η Honda, η KTM και η Aprilia φάνηκαν να κάνουν ακόμη μεγαλύτερα βήματα προς τα εμπρός με βάση το αποτέλεσμα στο Qatar.

Πού αφήνει αυτό στη Suzuki τότε;  Λοιπόν, ο Ιάπωνας κατασκευαστής φαίνεται να έχει μια μοτοσυκλέτα που κάνει τα πάντα καλά, όπως κράτημα, στρίψιμο, φρενάρισμα και επιτάχυνση, επομένως μια μοτοσυκλέτα που σίγουρα μπορεί να κερδίσει αγώνες.

Αλλά για να αποφευχθεί η υπερβολική καταπόνηση των ελαστικών ή να το να έχουν πολλά να κάνουν όσον αφορά τις προσπεράσεις, μια καλύτερη επίδοση κατατακτήριων στην Ινδονησία θα ήταν πολύ σημαντική.

Μένει επίσης να φανεί εάν η έλλειψη ρυθμού αγώνα στο τέλος του GP του Qatar, κάτι που ήταν πάντα το πλεονέκτημα του Mir και της Suzuki, ήταν κάτι που απλά συνέβη εκεί ή αν η περισσότερη ισχύς από τον κινητήρα έκανε πιο δύσκολη τη διατήρηση της διάρκεια ζωής του ελαστικού.

Επόμενο άρθρο »

Dovizioso: Πρέπει να δούμε τι δεν πήγε καλά

« Προηγούμενο άρθρο

Γενική συνέλευση ΣΟΑΜ 21/3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα