• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Quartararo σκέφτεται το μέλλον του
Πού θα βρίσκεται του χρόνου ο Γάλλος αναβάτης;
Νέα 13/04/2022 - 18:24

Μετά από κάθε αγώνα, ο Fabio Quartararo ακούει πάντα την ίδια ερώτηση: πότε θα αποφασίσει για το μέλλον του. Στο Austin την έκοψε απότομα: "Θα αποφασίσω σύντομα, πριν το καλοκαίρι". Αρκετός χρόνος για να αξιολογήσει τις διάφορες προσφορές και να κατανοήσει το πραγματικό επίπεδο της Yamaha. Γιατί οι πρώτοι αγώνες με την Μ1 μάλλον έδωσαν στον Fabio μερικές δύσκολες νύχτες: 9ος στο Qatar, 2ος στην Ινδονησία (στο βρεγμένο όμως), 8ος στην Αργεντινή και 7ος στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Αυτό σίγουρα δεν είναι η πορεία ενός Παγκόσμιου Πρωταθλητή, αλλά το χειρότερο (αξιολόγηση της ανταγωνιστικότητας της M1) είναι ότι ο Γάλλος ήταν σαφώς καλύτερος από όλους τους άλλους συναδέλφους του. Στο Losail η επόμενη Yamaha ήταν ο Morbidelli με την 11η θέση, στη Mandalika και πάλι ο Franco (7ος), στο Termas de Rio ο Hondo o Quartararo ήταν ο μόνος που πήρε βαθμούς, ενώ στο Austin ο Dovizioso μπόρεσε να βρεθεί μπροστά από τον Morbidelli.

Μέχρι στιγμής είναι ξεκάθαρο πόσο χρειάζεται η Yamaha τον Fabio. Πέρυσι ο Ιάπωνας κατασκευαστής κινήθηκε εκ των προτέρων, κλείνοντας τον Franco μέχρι και το 2023, αλλά ο Ιταλός αυτή τη στιγμή έχει βυθιστεί σε μια κρίση που είναι δύσκολο να κατανοηθεί. Στην δορυφορική ομάδα WithU, δεν υπάρχουν εναλλακτικές: ο Dovizioso λόγω προφανών ηλικιακών ορίων, ο  Darryn Binder επειδή απέχει πολύ από το να είναι ακόμα ελκυστικός αναβάτης για εργοστασιακή ομάδα.

Η Yamaha, λοιπόν πρέπει να πείσει Quartararo να μείνει. Ελπίζουν ότι με την άφιξη στην Ευρώπη, η M1 θα επιστρέψει στα συνηθισμένα της επίπεδα και, υπό αυτή την έννοια, το Portimao και η Jerez θα αποτελέσουν δύο πολύ σημαντικά πεδία δοκιμών.

Αλλά αν ο Fabio αποφασίσει να αναζητήσει την τύχη του αλλού, πού θα μπορούσε να πάει; Σίγουρα όχι στη Ducati. Στη Borgo Panigale έχουν ήδη επιλέξει τον Bagnaia για το μέλλον και είναι έχουν αρκετές επιλογές για την δεύτερη θέση στην εργοστασιακή ομάδα, με τους Bastianini και Martin να είναι οι δύο πιο πιθανοί υποψήφιοι.

Η KTM θα είχε τον προϋπολογισμό για να δελεάσει τον Γάλλο, αλλά όχι ακόμη μια σταθερά ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Η Aprilia βελτιώνεται, αλλά και πάλι δεν είναι αρκετή για έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή, επιπλέον του ότι είναι απίθανο η Aprilia να αντέξει οικονομικά το συμβόλαιο του Γάλλου Πρωταθλητή.

Και έτσι ερχόμαστε στη Honda, το όνομα της οποίας έχει συνδεθεί με τον Fabio εδώ και λίγους μήνες. Αναμφίβολα μια συναρπαστική ιδέα, αλλά πολύ απίθανο να προχωρήσει. Το κύριο πρόβλημα ονομάζεται Marquez, και όχι επειδή ασκεί βέτο στους ομόσταυλούς του. Το να φοράς τα χρώματα του HRC σημαίνει πως μπαίνεις στο σπίτι του Marc, από κάθε άποψη. Ο νούμερο 1 δεν θέλει να είναι ο νούμερο 2 και να προκαλεί τον Marquez στο σπίτι του. Αν και μπορεί να είναι μια ελκυστική ιδέα, θα μπορούσε να αποδειχτεί αγωνιστική αυτοκτονία. Η συνεργασία μέσα στο γκαράζ δύο τόσο μεγάλων ονομάτων μπορεί να μην αποβεί καρπερή, με τους ανταγωνισμούς μέσα στην ομάδα να έχουν την δυνατότηα να βλάψουν την συνολική της απόδοση.


Θα ήταν καλό για έναν αναβάτη που ανεβαίνει αυτή την στιγμή και που θέλει να δοκιμάσει τον εαυτό του σε μια από τις καλύτερες ομάδες των MotoGP (όπως, για παράδειγμα, ο Martin ή ο Bastianini), αλλά όχι για έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Το μόνο που μένει είναι η Suzuki ως εναλλακτική της Yamaha. Μια μοτοσυκλέτα πολύ παρόμοια με την Μ1 (και οι δύο έχουν 4κύλινδρο κινητήρα εν σειρά) αλλά δεν έχει τις αδυναμίες της. Πρώτα απ 'όλα, η τελική ταχύτητα (η πραγματική ανησυχία του Fabio, και όχι μόνο), είναι ένα πρόβλημα που η Suzuki έχει δείξει ότι ξέρει να λύνει. Από πλευράς οδήγησης, θα ήταν το λιγότερο τραυματικό πέρασμα. Ο Vinales, που έκανε την αντίστροφη διαδρομή, ήταν αμέσως νικητής με τη Yamaha. Επιπλέον, με την άφιξη του Livio Suppo, η Suzuki ενίσχυσε για άλλη μια φορά τη δομή της από διοικητική άποψη μετά την αποχώρηση του Davide Brivio.

Ίσως θα υπήρχε ένα πρόβλημα: αυτό της αμοιβής  του. Ο Quartararo δεν είναι φθηνός και η Suzuki ήταν πάντα προσεκτική στις επενδύσεις της. Μια πιθανή λύση θα μπορούσε να έρθει με τη βοήθεια της Monster, ενός κοινού χορηγού της ομάδας και του αναβάτη. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να ξεπεραστεί το τελικό εμπόδιο.

Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι ο Quatararo θέλει πραγματικά να φύγει από τη Yamaha. Οι πρώτοι ευρωπαϊκοί αγώνες θα τον βοηθήσουν να μάθει και υπάρχουν πολλοί από αυτούς πριν την έναρξη του καλοκαιριού...

Επόμενο άρθρο »

Dovizioso: Δεν είχα ενέργεια για τον αγώνα

« Προηγούμενο άρθρο

Miller: Εργοστασιακή ή Pramac δεν με νοιάζει

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα