• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Miller: Εργοστασιακή ή Pramac δεν με νοιάζει
Είμαι εδώ για να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ
Νέα 13/04/2022 - 14:22

Ο Jack Miller εξασφάλισε το πολυαναμενόμενο πρώτο βάθρο του ίδιου και της εργοστασιακής ομάδας της Ducati για την σεζόν του 2022 στο Austin.

Αλλά έχοντας προηγηθεί για 15 από τους 20 γύρους του αγώνα, ο Miller παραδέχτηκε ότι ήταν ένα ελαφρώς γλυκόπικρο συναίσθημα, με τους Enea Bastianini και Alex Rins, να περνούν τελικά μπροστά του.
"Είμαι πραγματικά χαρούμενος με αυτό το αποτέλεσμα, αν και είμαι λίγο απογοητευμένος έχοντας φτάσει τόσο κοντά", είπε ο Miller, ο οποίος είχε μαζί του περήφανα μια σημαία Nicky Hayden στον γύρο επιβράδυνσης. "Η ομάδα και εγώ χρειαζόμασταν αυτή την τρίτη θέση, οπότε είμαι χαρούμενος".

"Έκανα ό,τι μπορούσα για να απομακρυνθώ, αλλά έκανα μερικά μικρά λάθη. Ο Enea ήταν πίσω μου και με πέρασε στην πίσω, μεγάλη ευθεία. Σκέφτηκα, "εντάξει, να είσαι ήρεμος. Κάτσε πίσω και δες τι μπορείς να κάνεις προς το τέλος του αγώνα".

"Τον επόμενο γύρο φτάσαμε στη στροφή 11, βγήκε εκτός γραμμής, τον ακολούθησα και παραλίγο να καταλήξω στο πάρκινγκ! Μετά άκουσα ότι η Suzuki ήταν ακριβώς δίπλα μου και ήταν σαν déjà vu από πέρυσι (με τον Joan Mir). Αυτή τη φορά ήταν ο Alex. Μια ωραία, καθαρή μάχη μέχρι το τέλος".

"Ειλικρινά, δεν ξέρω αν θα μπορούσα να τα καταφέρω καλύτερα. Στόχος μου ήταν απλώς να προσπαθήσω να βγω μπροστά, να βάλω κάτω το κεφάλι και να κάνω γρήγορους γύρους. Είμαι πολύ χαρούμενος που έδειξα  ότι έχουμε ρυθμό, τουλάχιστον για 16 γύρους. Ελπίζουμε ότι θα βρούμε τους τελευταίους τέσσερις γύρους την επόμενη εβδομάδα και θα τους φέρουμε στην Πορτογαλία".

Με τον Bastianini να έχει κερδίσει τώρα δύο από τους τέσσερις πρώτους αγώνες και να είναι πρώτος στο Πρωτάθλημα με την περσινή GP21, αναπόφευκτα τίθενται ερωτήματα σχετικά με το εάν η GP22 υστερεί σε σχέση με τον προκάτοχό της σε τομείς όπως η διαχείριση ελαστικών.

Παρόλο που ο Miller άρχισε να χάνει ρυθμό ελαφρώς προς το τέλος, δεν ήταν τίποτα σε σύγκριση με αυτό που υπέστη ο ομόσταυλός του, Francesco Bagnaia (πέμπτος) και ειδικά οι αναβάτες της Pramac, Jorge Martin και Johann Zarco, που τερμάτισαν όγδοοι και ένατοι.

"Ήξερα ότι η φθορά των ελαστικών ήταν λίγο υψηλή για εμάς. Προσπάθησα να είμαι συντηρητικός, αλλά είδα ότι οι άλλοι είχαν μεγαλύτερη ταχύτητα", είπε ο Bagnaia. "Αυτός που έκανε καλή δουλειά με την GP22  ήταν ο Jack, ο οποίος ήταν συνεχώς γρήγορος από την αρχή... (Αλλά) ο Enea ήταν ασυναγώνιστος σήμερα. Ο ρυθμός του ήταν τόσο δυνατός".

Όμως ο Miller έσπευσε να επαινέσει τον Bastianini, αντί για την GP21, που έκανε τη διαφορά μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν.

"Αυτός είναι. Ήταν το ίδιο και με την GP19 πέρυσι", είπε ο Miller για τις ικανότητες του Bastianini στην διατήρηση των ελαστικών. "Είναι εξωπραγματικός με τον τρόπο που κλείνει το γκάζι. Κατά κάποιο τρόπο, δεν χρησιμοποιεί ποτέ το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας για να στρίψει, το οποίο είναι το μεγάλο μου πρόβλημα. Χρησιμοποιώ πάντα το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας για να στρίψω".

"Είναι σε θέση να τοδηγεί με πολύ ομαλό, συνεπή τρόπο και γρήγορα. Αυτή είναι η διαχείριση των ελαστικών. Αυτό εξαρτάται από αυτόν. Οπότε, θα συνεχίσω να μελετώ!".

"Οδηγεί καλά την μοτοσυκλέτα. Όταν ο Enea περνάει φαίνεται αβίαστο. Έχει ένα ιδιαίτερο στυλ όπου κάθεται πολύ κεντρικά και το κεφάλι του είναι σε κλίση. Είναι σε θέση να αφήνει τη μοτοσυκλέτα να κινείται από κάτω του και να παραμένει πραγματικά σταθερός, πραγματικά ήρεμος στη μοτοσυκλέτα και αυτό λειτουργεί".

"Και φυσικά, είναι μικρόσωμος, άρα είναι πολύ, πολύ γρήγορος στην ευθεία. Αυτό είναι σίγουρο. Και μπορεί να σταματήσει την μοτοσυκλέτα αρκετά καλά, επίσης. Με επιπλέον 10 κιλά, χρειάζεται λίγη περισσότερη προσπάθεια (για μένα να την σταματήσω)".

Το πρώτο βάθρο του Miller για τη χρονιά τον ανεβάζει στην έβδομη θέση του πρωταθλήματος, αλλά εξακολουθεί να έχει 31 βαθμούς διαφορά από τον Bastianini.
"Αυτό το πρωτάθλημα είναι τόσο μακρύ και μπορούν να συμβούν τόσα πολλά πράγματα. Είναι MotoGP το 2022. Είμαι ο δέκατος αναβάτης στο βάθρο, και είμαστε στον τέταρτο αγώνα. Αυτό τα λέει όλα. Αυτό το πρωτάθλημα είναι ορθάνοιχτο. Το πραγματικό πρωτάθλημα θα ξεκινήσει μόλις επιστρέψουμε στην Ευρώπη".

Ενώ ο Bagnaia έχει ήδη υπογράψει για να παραμείνει στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati το επόμενο έτος, ο Miller αντιμετωπίζει πιθανό ανταγωνισμό από αναβάτες όπως ο Bastianini και ο Jorge Martin για τη δεύτερη θέση.

"Είμαι εδώ για να οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα μου και να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Αυτό είναι όλο", είπε ο Miller για το μέλλον του. "Αν βρω δουλειά τον επόμενο χρόνο με τη Ducati, είναι αυτό που είναι. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος να μείνω. Λατρεύω την ομάδα με την οποία είμαι".

"Είμαι συγκεντρωμένος στη φετινή χρονιά και προσπαθώ να κάνω την καλύτερη δουλειά που μπορώ".

Ο Miller δεν απέκλεισε την ιδέα να επιστρέψει στην Pramac, η οποία διαθέτει επίσης μοτοσυκλέτες εργοστασιακών προδιαγραφών.

"Δεν θα με ένοιαζε. Όπως μπορείτε να δείτε, οι μοτοσυκλέτες είναι όλες καλές. Είναι φανταστικές. Ξέρω ότι η Pramac έχει τον ίδιο εξοπλισμό", είπε ο Miller. "Δεν με ενοχλεί. Εφόσον έχω την ευκαιρία να παλέψω για τα βάθρα και να είμαι εδώ με όλους τους οπαδούς, ζώντας το όνειρό μου, αυτό είναι το βασικό".

Επόμενο άρθρο »

Ο Quartararo σκέφτεται το μέλλον του

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati Lenovo Team: 3ος ο Miller και 5ος ο Bagnaia στο G.P. της Αμερικής

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα