• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
17ος Αγώνας Thailand - Chang
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Με BMW S1000RR στην Jerez
Φοβερή πίστα, στην καλύτερη δυνατή κατάσταση
Τεστ-Μοντέλα 01/05/2010 - 11:13

 

Αμέσως μετά το τέλος των Ελεύθερων Δοκιμών όλων των κατηγοριών, ο απεσταλμένος μας Δημήτρης Διατσίδης είχε την ευκαιρία να οδηγήσει τη νέα BMW S1000RR στην μήκους 4,423 μ. πίστα της Jerez, με τις 8 δεξιές και τις 5 αριστερές στροφές.

Η διαδρομή ήταν καθαρή όσο ποτέ και τα πάντα ήταν τέλεια, με τα κερμπ φρεσκοβαμμένα, το γκαζόν στις εξόδους προσεκτικά κουρεμένο και όλα να υπογραμμίζουν τη σημασία που δίνουν οι οργανωτές στον Αγώνα αυτό.

 

Η BMW φορούσε τα Metzeler Racetec K3 και η νέα άσφαλτος (από πέρυσι) έδινε τόση σιγουριά ώστε από τη 2η στροφή το πλάγιασμα να είναι ικανοποιητικό. Βέβαια η δουλειά μας στους 4 γύρους της εμπειρίας μας είναι να δούμε από τη μέσα μεριά την πίστα και συγχρόνως να σπικάρουμε στο ειδικό μικρόφωνο της Stilo που έχει τοποθετηθεί στο κράνος της X-lite, περιγράφοντας τις στροφές της πίστας. Αυτό πρέπει να γίνει με ασφάλεια (μια πτώση είναι ασυγχώρητη από την DORNA) και από την άλλη μεριά με μια ταχύτητα όσο γίνεται μεγαλύτερη.

Η ΒMW S1000RR SafetyBike
Η ΒMW S1000RR SafetyBike

Δοκιμάστε το όσοι πηγαίνετε σε track day, σε μια πίστα που την ξέρετε, για να δείτε αν είναι εύκολο να είσαι συγκεντρωμένος σε αυτά που λες και στην οδήγηση!

 

Τέλος πάντων, μιλάμε για μια πίστα με πολύ ωραία ροή, με τρία σημεία έντονου φρεναρίσματος, την Κ1 (πρώτη ανηφορική στροφή, μετά την ευθεία εκκίνησης – τερματισμού), την Κ6 (στο τέλος της πίσω ευθείας) και την τελευταία Κ13. Η πιο ωραία στροφή είναι η Κ5 (Sito Pons, λέγεται), μια παρατεταμένη ανηφορική δεξιά στροφή που η έξοδός της είναι στην κατηφόρα και δεν φαίνεται. Η πιο δύσκολη είναι η αριστερή Κ8 (Jorge Martinez Aspar), που οδηγεί στο «στάδιο», στις δύο δεξιές στις οποίες την Κυριακή οι θεατές από πάνω θα δημιουργήσουν μια εκρηκτική ατμόσφαιρα. Ωραίες στροφές οι δύο επόμενες δεξιές Κ11 (Alex Criville) και Κ12 (Ferrari), που είναι οι πιο γρήγορες της πίστας και βγάζουν στην τελευταία που όλοι θυμούνται από το τρομερό προσπέρασμα του Rossi στον Gibernau, το 2005! Η BMW S1000RR συμπεριφέρθηκε άψογα στη δουλειά της, στην πίσω ευθεία έγραψε 230 χλμ/ώρα, τη στιγμή που ο Hayden είχε σημειώσει νωρίτερα 279!, αλλά στις τρεις κλειστές στροφές η ταχύτητα της S1000RR ήταν στα 80+, πολύ κοντά σε αυτήν των μοτοσυκλετών του MotoGP!! Η μεγάλη διαφορά είναι ο τρομερός τρόπος με τον οποίο ανεβάζουν στροφές και ταχύτητα οι μοτοσυκλέτες αυτές, ο εκπληκτικός τρόπος που φρενάρουν οι carbon δίσκοι και βέβαια οι ικανότητες των καλύτερων οδηγών του κόσμου.

To X-lite έχει ενσωματωμένο μικρόφωνο
To X-lite έχει ενσωματωμένο μικρόφωνο
Έτοιμη για εκκίνηση
Έτοιμη για εκκίνηση

 

Η εμπειρία όμως του να είσαι εκεί στην ίδια πίστα, την ίδια μέρα, είναι κάτι πραγματικά φανταστικό. Ευχαριστούμε την BMW Hellas που μας δίνει, μαζί με την DORNA τη δυνατότητα αυτή.

Στην ευθεία της πίστας
Στην ευθεία της πίστας
Στην ευθεία Ν.2
Στην ευθεία Ν.2
Με τον δοκιμαστή της Aprilia RSV4R, Alex Hofmann
Με τον δοκιμαστή της Aprilia RSV4R, Alex Hofmann
O Δ.Δ. εξηγεί στον Hofmann τη συμπεριφορά της BMW
O Δ.Δ. εξηγεί στον Hofmann τη συμπεριφορά της BMW
Φρεσκοβαμμένη η έξοδος των πιτς
Φρεσκοβαμμένη η έξοδος των πιτς

Επόμενο άρθρο »

Στο Assen με Rosso Corsa

« Προηγούμενο άρθρο

Πίσω σε γνωστά λημέρια – Track Day @ Τρίπολη!!!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΟΤΙ Ο MARC MARQUEZ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ
  • ΝΑΙ, ΤΟ MOTOGP ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΔΥΝΑΤΟΣ
  • ΟΧΙ, ΔΕΝ ΛΕΙΠΕΙ ΣΤΟ MOTOGP
  • ΝΑΙ, ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΣΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΔΗΓΩΝ