• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Meregalli: Η Yamaha έχει αρχίσει να είναι πιο ανοιχτόμυαλη
Για την συνεργασία με τον πρώην αρχιμηχανικό της F1, Luca Marmorini
Νέα 17/07/2022 - 16:20

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 και σημερινός επικεφαλής της βαθμολογίας, Fabio Quartararo, ήταν πολύ επικριτικός για την έλλειψη προόδου που σημείωσε η Yamaha τον χειμώνα με τη μοτοσυκλέτα του 2022.

Συγκεκριμένα, ο Quartararo στόχευσε στο γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα εξακολουθούσε να μην έχει αρκετή τελική ταχύτητα για να αντιμετωπίσει τους ταχύτερους αντιπάλους της, κάτι που είναι ένα θέμα εδώ και αρκετό καιρό.

Για να αντιμετωπιστεί αυτό, η Yamaha άρχισε να συνεργάζεται με τον πρώην επικεφαλής κινητήρα της Ferrari και της Toyota Formula 1, Luca Marmorini, σε συμβουλευτικό ρόλο.

O Meregalli λέει ότι αυτό δείχνει την προθυμία της Yamaha να εργαστεί εκτός των "νερών" της τώρα και αναμένει τα αποτελέσματα από αυτό να αρχίσουν να εμφανίζονται στο τέλος του έτους.

"Οι ελπίδες δεν αφορούν μόνο αυτή τη νέα συνεργασία, αλλά τον τρόπο με τον οποίο άλλαξαν γνώμη και στην Ιαπωνία", δήλωσε ο Meregalli. "Δούλευαν πάντα εσωτερικά, αλλά τώρα αρχίζουν να είναι πιο ανοιχτόμυαλοι και επικεντρωμένοι στη βελτίωση της μοτοσυκλέτας και των αποτελεσμάτων".

"Σίγουρα, περιμένω να δω κάποια αποτελέσματα από αυτή τη νέα συνεργασία πιθανότατα στο τέλος της σεζόν, γιατί όπως μπορείτε να φανταστείτε δουλεύουν ήδη για τη μοτοσυκλέτα και τον κινητήρα του επόμενου έτους. Αλλά είμαι πολύ χαρούμενος, έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση".

 

Ο Luca Marmorini άρχισε να εργάζεται στην F1 το 1990 με τη Ferrari και παρέμεινε στην ομάδα μέχρι το 1999, πριν ενταχθεί στην Toyota.


Επέστρεψε στη Ferrari μετά την έξοδο της Toyota από την F1 το 2009 και παρέμεινε εκεί μέχρι το 2014. Συνεργάζεται με τη Yamaha από τον Φεβρουάριο.

Η σχέση του με τη Yamaha είναι μια σημαντική αλλαγή στη φιλοσοφία από το εργοστάσιο, με τον εννέα φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Valentino Rossi, να αποκαλύπτει πριν από δύο χρόνια ότι το ιαπωνικό τμήμα μηχανικών «έκανε αυτό που ήθελε».

"Περισσότερο ή λιγότερο έχουμε παρόμοια προβλήματα εδώ και πολύ καιρό, οπότε νομίζω ότι η επόμενη χρονιά δεν θα αλλάξει πολύ", είχε πει ο Rossi το 2020. "Νομίζω ότι ούτως ή άλλως οι Ιάπωνες (μηχανικοί) ακούν τι σχολιάζουν οι αναβάτες, αλλά στο τέλος κάνουν αυτό που θέλουν. Έχουν ήδη στο μυαλό τους τι θέλουν να κάνουν".

Παρά την απογοήτευσή του με την κατάσταση του κινητήρα, ο Quartararo υπέγραψε νέο διετές συμβόλαιο για να παραμείνει στη Yamaha μέχρι το τέλος του 2024.

Το επόμενο έτος η εταιρία θα περιορίσει την συμμετοχή της μόνο στις δύο εργοστασιακές της μοτοσυκλέτες αφού η RNF Racing επέλεξε να συνδεθεί με την Aprilia.

Επόμενο άρθρο »

WorldSBK Donington Park: Δεύτερος Αγώνας

« Προηγούμενο άρθρο

WorldSBK Donington Park: Αγώνας Superpole

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ