• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας Πορτογαλία - Portimao
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Lecuona: Δεν ήμουν έτοιμος για τα MotoGP
Tώρα είμαι χαρούμενος στα Superbikes
Νέα 21/07/2022 - 13:53

Κάνοντας το ντεμπούτο του στην Moto2 το 2017, ο Lecuona πλησίαζε στο τέλος της δεύτερης πλήρους σεζόν του ως ο δεύτερος καλύτερος αναβάτης της KTM. Ωστόσο, σε μια χρονιά όπου κυριαρχούσε η Kalex, αυτό σήμαινε ότι βρισκόταν οριακά στην πρώτη δεκάδα. 


Μην έχοντας βρεθεί πρώτα στην Moto3, και ενώ ο Lecuona είχε δείξει καλά δείγματα με δύο βάθρα μέχρι εκείνη την στιγμή, σε ηλικία μόλις 19 ετών, σαφώς έπρεπε να ωριμάσει περαιτέρω.


Και πάλι, ευκαιρίες όπως αυτή σπάνια εμφανίζονται, οπότε ενώ η προσφορά της KTM για να ανέβει στην μεγάλη κατηγορία ήρθε με έναν βαθμό κινδύνου για τον αναβάτη από την Valencia, δεν μετανιώνει για την επιλογή που έκανε .

"Δεν ήμουν έτοιμος", παραδέχεται ο Lecuona, ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του στον τελευταίo αγώνα του 2019 στην Valencia. "Αλλά όταν είχα την ευκαιρία είπα ναι γιατί δεν ξέρεις τι θα συμβεί στο μέλλον, οπότε σε αυτή την περίπτωση η KTM μου έδωσε την ευκαιρία και την εκμεταλλεύτηκα".

Είναι μια κατάσταση που αξιολογεί εκ των υστέρων με χαλαρή ειλικρίνεια, τόσο  όταν  αξιολογεί τη διαλυμένη σχέση του με την KTM όσο και τις δικές του επιδόσεις στις πιο απότομες καμπύλες μάθησης.

"Δεν νομίζω ότι ήμουν έτοιμος να κάνω το άλμα", επαναλαμβάνει. "Αλλά ήξερα ότι αν η KTM μου έδινε λίγο χρόνο, θα μπορούσα να μάθω γρήγορα και θα μπορούσα να παλέψω για την κορυφή. Μέχρι το τέλος της πρώτης χρονιάς αγωνιζόμουν στην πρώτη δεκάδα, αγωνιζόμουν με τον Valentino στην Αυστρία (όπου σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμα της έκτης θέσης) και ήμουν έκτος στο Misano με δύο γύρους να απομένουν (πριν πέσει)".

"Είναι μια διαφορετική φιλοσοφία γενικά, στα MotoGP χρειάζεσαι χρόνο ως αναβάτης  και στην περίπτωσή μου δεν είχα πολύ χρόνο. Ήμουν rookie, ήθελα να πάω γρήγορα στην κορυφή, αλλά χρειαζόμουν περισσότερο χρόνο".

Η τρέχουσα κατάσταση του Lecuona (αναβάτης της εργοστασιακής Honda στα Superbikes) έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τους τελευταίους μήνες του στην KTM. Με τον Remy Gardner να είναι γνωστό ότι θα ανέβει στην Tech 3 για το 2022, ο Lecuona βρέθηκε σε μια ανθυγιεινή αντιπαλότητα με τον Danilo Petrucci για την άλλη θέση της ομάδας.


"Εγώ και ο Danilo ήμασταν απογοητευμένοι όλη τη χρονιά. Για πολλούς αγώνες δεν μιλούσαμε πολύ γιατί παλεύαμε για να παραμείνουμε στην ομάδα. Στους πρώτους αγώνες είπα «όχι, δεν νιώθω καλά μαζί του»".

"Τότε, όταν ξέραμε ότι και οι δύο δεν θα ήμασταν του χρόνου στην ομάδα, αρχίσαμε να μιλάμε και συνειδητοποίησα ότι ήταν πολύ καλός τύπος".

Εάν ο Lecuona έφυγε από τα MotoGP με καλές σχέσεις με τον Petrucci, δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για την KTM αφού προκάλεσε τον ανταγωνισμό μεταξύ των αναβατών της Tech 3, για να προσλάβει στη συνέχεια έναν αναμφισβήτητα απρόθυμο  Raul Fernandez.

"Η KTM, από την πλευρά μου, τα πήγε πολύ, πολύ άσχημα. Πρώτα με τα παιδιά της Moto2, τον Remy και τον Raul, μετά με τον Danilo και εμένα. Από εκείνη την στιγμή ήξερα ότι δεν ήθελα να μείνω στην KTM. Ακόμη και ο Raul, όταν ήταν στην Moto2, είπε ότι δεν ήθελε να πάει στην KTM στα MotoGP".

"Φαίνεται πολύ κακό για το εργοστάσιο, αλλά δεν με νοιάζει. Αυτή είναι η ζωή, είμαι στα WorldSBK με τη Honda στο εργοστάσιο και νομίζω ότι επέλεξα τον καλύτερο τρόπο".

Με τη Honda να έχει δεσμευτεί να προσφέρει στους αναβάτες της τον πολύτιμο χρόνο που έλειπε στην KTM, είναι μια αλλαγή στη φιλοσοφία που ο Lecuona λέει  ότι έκανε τη διαφορά για αυτόν.

"Με ηρεμεί, μου δίνει χρόνο να χαλαρώσω και να μην νευριάζω. Μερικές φορές τσαντίζομαι γιατί θέλω να κερδίζω και ξέρω ότι μπορώ να το κάνω - αλλά ξέρω ότι χρειαζόμαστε λίγο χρόνο".

"Για μένα, κερδίζω πολλά γενικά - προσωπικά, επαγγελματικά… είμαι χαρούμενος".

Επόμενο άρθρο »

Puig: Η φιλοσοφία της Honda είναι να μην τα παρατάμε ποτέ

« Προηγούμενο άρθρο

Aleix Espargaro: Είμαι ψυχολογικά κουρασμένος

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
H DUCATI ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ 2022;
  • ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ YAMAHA, APRILIA, KTM ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΕΣ
  • ΟΧΙ, Ο MARC MARQUEZ ΚΑΙ H HONDA ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ