• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Misano Test: Πρώτη μέρα
Τελικοί χρόνοι, ταχύτερος ο Pecco Bagnaia
Νέα 06/09/2022 - 22:54

Η πρώτη ημέρα του επίσημου τεστ στο Misano ολοκληρώθηκε και στην κορυφή των φύλλων χρόνου βρίσκεται ο νικητής του Grand Prix του San Marino, Francesco Bagnaia, με 1:31.292. Αλλά η Τρίτη – και η διήμερη δοκιμή γενικά – είναι κάτι περισσότερο από την απλή εξέταση των χρονοδιαγραμμάτων, γιατί ο Marc Marquez επέστρεψε στη δράση και η Yamaha χρησιμοποίησε έναν κινητήρα του 2023.


HONDA:
Αναμφίβολα, η μεγαλύτερη είδηση ​​της ημέρας ήταν η επιστροφή του Marc Marquez. Αφού συμπλήρωσε 39 γύρους πριν από το μεσημεριανό διάλειμμα, ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής και η ομάδα του αποφάσισαν να μείνουν εκτός το υπόλοιπο απόγευμα για να είναι έτοιμοι για την δεύτερη μέρα – ένα καλό σημάδι ότι η επιστροφή του είναι επιτυχημένη. Το άλλο καλό σημάδι είναι ότι δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για να ξεκινήσει ο #93 να δοκιμάζει νέα εξαρτήματα για το HRC, καθώς οι Ιάπωνες συνεχίζουν να επικεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό στο να φτιάξουν σωστά το πακέτο τους για το 2023.
 

Ο Marc Marquez, ο οποίος τερμάτισε 1,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bagnaia, οδηγούσε μια μαύρη Repsol Honda με νέα εισαγωγή αέρα και αεραγωγούς στο πλαϊνό φέρινγκ, παρόμοιους με αυτούς που έχουμε δει να χρησιμοποιεί η Ducati τις τελευταίες δύο σεζόν. Οι αεραγωγοί πιστεύεται ότι δημιουργούν κάποια αρνητική άντωση όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στο πλάι και βοηθούν να "κολλήσει" η μοτοσυκλέτα στο έδαφος δίνοντας περισσότερη σταθερότητα και μεγαλύτερη πρόσφυση. Τώρα φαίνεται ότι η Honda δοκιμάζει αυτή την ιδέα. Επιπλέον, η Honda δοκίμασε ένα σετ νέων πλαϊνών φτερών σαν αυτά της Aprilia που έχουν το μεγάλο, διογκωμένο πλαϊνό φτερό που φαίνεται ότι δημιουργεί κάποιο αποτέλεσμα παρόμοιο με τον τρόπο που λειτουργεί το κάτω μέρος των  αυτοκινήτων της F1.

Ένα πολύ, πολύ αξιοσημείωτο γεγονός που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι ο δοκιμαστής αναβάτης του HRC, Stefan Bradl, δοκιμάζει ένα ψαλίδι αλουμινίου κατασκευασμένο από την Kalex, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα. Είναι μια τεράστια αλλαγή για τη Honda, καθώς έχουν χρησιμοποιήσει το δικό τους ψαλίδι απο άνθρακονήματα εδώ και αρκετά χρόνια, οπότε η εξωτερική ανάθεση ενός τόσο σημαντικού εξαρτήματος σε άλλον κατασκευαστή είναι μια μεγάλη κίνηση για τη Honda. Αυτό, ωστόσο, δείχνει πόσο αφοσιωμένοι είναι να δοκιμάσουν νέους τρόπους για να καταλάβουν πού βρίσκεται ο δρόμος προς την επιτυχία με την RC213V τους.


Επιπλέον, ο Takaaki Nakagami χρησιμοποιούσε μια ολοκαίνουργια εισαγωγή αέρα σε μια από τις μοτοσυκλέτες του. Είναι λίγο πιο φαρδιά και όχι τόσο ψηλή όσο η τυπική εισαγωγή αέρα και διαφέρει από αυτήν που χρησιμοποιούσε και ο Marc Marquez. Όπως ήταν αναμενόμενο, έγιναν πολλά στις τάξεις του HRC.


YAMAHA:
Όπως ακούσαμε πριν από τη δοκιμή, το εργοστάσιο της Iwata έχει έναν νέο κινητήρα να δοκιμάσει στο Misano. Ο Fabio Quartararo – ο οποίος συμπλήρωσε 80 γύρους – τον χρησιμοποίησε την Τρίτη και επιβεβαίωσε ότι είναι ένα θετικό βήμα, το οποίο είναι καλά νέα για την Yamaha. Ο Fabio ήταν έκτος ταχύτερος την ημέρα έναρξης, μόλις τρία δέκατα μακριά από τον Bagnaia.


Ένα νέο πλαίσιο εμφανίστηκε επίσης, ενώ μια από τις YZR-M1 του Franco Morbidelli είχε νέα εισαγωγή αέρα. Είναι πιθανό να είναι μέρος του πακέτου κινητήρων του 2023. Επιπλέον, δοκιμάζονταν νέα φτερά, τα οποία φαινόταν να είναι μεγαλύτερα από αυτά που έχουν στη μοτοσυκλέτα του 2022 αυτή τη στιγμή.

APRILIA:
Ο αναβάτης δοκιμών της Aprilia Racing, Lorenzo Savadori, είχε δύο μοτοσυκλέτες για δοκιμή την πρώτη μέρα, ενώ πιστεύεται ότι το εργοστάσιο  του Noale δοκίμαζε κάποια νέα φτερά. Και μιλώντας για φτερά, η Aprilia επέστρεψε με το πίσω φτερό που έχουμε δει να εμφανίζεται μερικές φορές.

Τόσο ο Aleix Espargaro όσο και ο Maverick Viñales ξεπέρασαν εναλλάξ τους χρόνους το απόγευμα. Τελικά, οι Ισπανοί κατέλαβαν την τρίτη και το πέμπτη θέση αντίστοιχα στο τέλος του τεστ. Ο Espargaro έπεσε, χωρίς τραυματισμό, στη σφιχτή, δύσκολη στροφή 14.

DUCATI:
Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, δεν υπήρχαν πολλά να πούμε όσον αφορά τα ενημερωμένα εξαρτήματα στο γκαράζ της Μπολόνια την Τρίτη. Ο Bagnaia άφησε να εννοηθεί το Σαββατοκύριακο ότι δεν πίστευε ότι θα δοκίμαζε πάρα πολλά νέα πράγματα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν δοκίμαζαν τίποτα – το αντίθετο.

Ωστόσο, ένα πράγμα που παρατηρήθηκε ήταν ότι το πλαϊνό φτερό εκτείνεται ελαφρώς πιο κάτω από αυτό που χρησιμοποιεί η Ducati εδώ και αρκετό καιρό.

Έξι Ducati τερμάτισαν μέσα στην πρώτη δεκάδα, με τον Luca Marini να είναι δεύτερος ταχύτερος, 0,181 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bagnaia, ενώ ο Jorge Martin – ο οποίος είχε πτώση στην 15η στροφή– που ήταν ο τρίτος ταχύτερος αναβάτης της Ducati βρέθηκε στην τέταρτη θέση.

KTM:
Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Dani Pedrosa, επέστρεψε στις δοκιμές για την Red Bull KTM Factory Racing και ο Ισπανός εθεάθη να δοκιμάζει μια νέα μονάδα σέλας - ουράς.

Ο Brad Binder ήταν ο πιο γρήγορος αναβάτης με RC16 στην πίστα, με τον Νοτιοαφρικανό να τερματίζει στην 11η θέση, 0,624 δευτερόλεπτα πίσω από τον ρυθμό του Bagnaia. Μετά από μια εντυπωσιακή τελευταία έξοδο, ο Raul Fernandez απείχε μόλις 0,059 δευτερόλεπτα από τον Miguel Oliveira, αλλά η μέρα του Ισπανού ήταν ελαφρώς σημαδεμένη από μια πτώση στην 14η στροφή. 


SUZUKI:
Με τον Joan Mir να λείπει λόγω τραυματισμού, ο Πρωταθλητής MotoE του 2022, Dominique Aegerter, είχε την ευκαιρία να ανέβει στην GSX-RR. Ο Ελβετός αναβάτης τελείωσε τη μέρα μόλις 2,6 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό του Pecco, κάτι που είναι μια πολύ εντυπωσιακή απόδοση. Στην άλλη πλευρά του γκαράζ, ο Alex Rins δοκίμαζε μερικά συστήματα ψύξης για το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας. Ο Ισπανός τερμάτισε στην 12η θέση στα φύλλα χρόνου, 0,6 δευτερόλεπτα μακριά από την πρώτη θέση.

Επόμενο άρθρο »

Θετικές οι εντυπώσεις της Repsol Honda από την πρώτη μέρα

« Προηγούμενο άρθρο

Προκρίθηκε ο Περιστεράς στον Τελικό του Red Bull Rookies

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα