• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bagnaia: Δουλεύουμε σε διαφορετική κατεύθυνση από την Yamaha
Αυτοί ψάχνουν τελική, εμείς ευελιξία
Νέα 10/09/2022 - 13:12

Ενώ ο βασικός του αντίπαλος για το Πρωτάθλημα, Fabio Quartararo, απολάμβανε το κέρδος της τελικής ταχύτητας από τον νέο, πρωτότυπο κινητήρα της Yamaha στο Test του Misano, ο Francesco Bagnaia και η Ducati εργάζονται για την ταχύτητα στις στροφές για το 2023.

Ο Bagnaia, νικητής των τελευταίων τεσσάρων γύρων που έκλεισε την διαφορά από τον Quartararo από 91 σε 30 βαθμούς, είχε πολλά διαφορετικά σασί που δοκίμασε στο τεστ του Misano.

"Ναι, εργαζόμαστε σε αντίθετη κατεύθυνση από τη Yamaha!", είπε ο Bagnaia. "Προσπαθούμε να βρούμε κάποια ταχύτητα στις στροφές και να έχουμε μια μοτοσυκλέτα που κλείνει περισσότερο τη γραμμή στην έξοδο".

"Πιστεύω ότι κάνουμε καλή δουλειά, βελτιωνόμαστε πολύ. Σε σύγκριση με πέρυσι χάσαμε λίγο από την τελική ταχύτητα, για να έχουμε μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές… Προχωράμε προς αυτή την κατεύθυνση".

Με τον πιο ισχυρό κινητήρα στη σχάρα εκκίνησης, η Ducati μπορεί να αντέξει να χάσει μέρος της τελικής ταχύτητάς της, εάν η ανταλλαγή προσφέρει μεγαλύτερα κέρδη στις στροφές.

"Νομίζω ότι η τελική ταχύτητα είναι σίγουρα κάτι σημαντικό, αλλά όχι το κύριο πράγμα. Έτσι, κάνουμε όλη τη δουλειά για να βρούμε περισσότερη ευελιξία, περισσότερη σταθερότητα και η Yamaha σε αυτό είναι πολύ καλύτερη από εμάς", εξήγησε ο Bagnaia.

"Έτσι εργάζονται με τον αντίθετο τρόπο από εμάς, για να βρουν κάποια τελική ταχύτητα. Αλλά σίγουρα βρίσκοντας ταχύτητα, ίσως η Yamaha να έχει λιγότερη σταθερότητα, λιγότερη ευελιξία. Οπότε νομίζω ότι τώρα έχουμε δύο διαφορετικά είδη σκέψης".

Η έμφαση της Ducati στην οδηγική συμπεριφορά υπογραμμίστηκε από την έλλειψη κινητήρα του 2023 για να δοκιμάσουν οι αναβάτες του εργοστασίου.

"Αυτή τη στιγμή εστιάζουμε μόνο στο σασί, στο να έχουμε καλύτερη αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα", είπε ο Bagnaia. "Επειδή από έξω φαίνεται ότι η μοτοσυκλέτα μας τώρα είναι τέλεια, αλλά χάνουμε πολύ χρόνο στις στροφές ή στις γραμμές κλεισίματος σε σύγκριση με τη Yamaha".

"Εργαζόμαστε λοιπόν πάνω σε αυτό και βρίσκουμε κάτι υπέροχο. Επίσης, αν πρέπει να χάσουμε λίγη ταχύτητα στην ευθεία, προτιμάμε να έχουμε περισσότερη ευελιξία και σταθερότητα".

Ο Bagnaia - ο οποίος σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο γύρου, μόλις 0,118 δευτερόλεπτα πίσω από τον Quartararo - δοκίμασε επίσης το μυστηριώδες νέο σύστημα συμπλέκτη, το οποίο επίσης αξιολογήθηκε από τους αναβάτες της Pramac.

"Είναι απλά ένας διαφορετικός μοχλός που έχει λιγότερη κίνηση, αλλά προτιμώ τον τυπικό", είπε ο Ιταλός.

Επόμενο άρθρο »

Τί θέλουν πραγματικά οι οπαδοί των MotoGP;

« Προηγούμενο άρθρο

WorldSBK Magny-Cours: ΕΔ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα