• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
16ος Αγώνας - GP Ιαπωνίας (Motegi)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Quartararo: Θα προσπαθήσω να κερδίσω
Θα είναι η πιο δύσκολη δουλειά της καριέρας μου
Νέα 16/10/2022 - 10:45

Ο Fabio Quartararo έχασε το προβάδισμα στη βαθμολογία για πρώτη φορά μετά το Grand Prix της Πορτογαλίας τον Απρίλιο, με τον Francesco Bagnaia να βρίσκεται τώρα 14 βαθμούς μπροστά του και να έχει την ευκαιρία να κλειδώσει τον τίτλο την επόμενη εβδομάδα στη Μαλαισία.

Ο Quartararo ήταν μέσα στην πρώτη οκτάδα όταν ο αγώνας του στο Phillip Island την Κυριακή άλλαξε εντελώς στον τέταρτο γύρο, όταν έχασε τα φρένα στην τέταρτη στροφή και βγήκε εκτός πίστας. Κατέληξε πίσω στην 22η θέση και είχε πολύ δουλειά να κάνει από εκεί.  Επιστρέφοντας στις θέσεις που δίνουν βαθμούς (15ος) μετά από αυτό, ο Quartararo έπεσε στην 2η στροφή του 11ου γύρου για να καταγράψει τον τρίτο του αγώνα από τους 4 τελευταίους στον οποίο δεν παίρνει βαθμούς. 

Εξηγώντας τα δύο λάθη του, ο Quartararo είπε: "Δεν ήταν ο αγώνας που περίμενα, ήταν μια δύσκολη μέρα, ειδικά το πρώτο λάθος στην τέταρτη στροφή. Ήμασταν αρκετά καλοί, μετά ήταν δύσκολο γιατί ήμουν πίσω, προσπαθώντας να προσπεράσω τους άλλους".

"Προσπαθούσα να διατηρήσω τα ελαστικά, αλλά μετά πίεσα πάρα πολύ στην είσοδο της δεύτερης στροφής. Δεν υπήρχε μεγάλη διαφορά στην ταχύτητα στην στροφή, αλλά από την πρώτη στροφή ήμουν πολύ πιο γρήγορος [από ότι στους προηγούμενους γύρους]".

"Στην τέταρτη στροφή φρέναρα και είχα τον Marini μπροστά και έπρεπε να ανοίξω την γραμμή μου. Αυτό ήταν το λάθος μου, εκείνη η στροφή, δεν ήταν εύκολο να ανακάμψω. Αλλά τώρα πρέπει να γυρίσουμε σελίδα και έχουμε μόνο μία δουλειά, η οποία είναι να προσπαθήσω να κερδίσω και θα είναι η πιο δύσκολη δουλειά της καριέρας μου. Αλλά είμαι έτοιμος να παλέψω για αυτό".

 

Ο Quartararo παραδέχεται ότι η έλλειψη τελικής ταχύτητας και πρόσφυσης στο πίσω μέρος της Yamaha τον ανάγκασε να οδηγήσει στο όριο την Κυριακή, κάτι που τελικά οδήγησε στα λάθη του – αν και σημείωσε ότι το κύριο πρόβλημα με την M1 είναι το γεγονός ότι το στυλ οδήγησης που απαιτείται είναι πολύ διαφορετικό από τις άλλες μοτοσυκλέτες στο grid.

"Ναι, ξεπερνώ το όριο. Αλλά για μένα δεν είναι αυτό το πρόβλημα", πρόσθεσε. "Το πρόβλημα είναι ότι οδηγούμε με διαφορετικό τρόπο από τους άλλους, οπότε όταν είμαι μόνος μπορείς να δεις πάντα τον ρυθμό μου να είναι εξαιρετικά δυνατός".
"Όταν είμαστε στον αγώνα, είναι πάντα δύσκολο. Οπότε, νομίζω ότι πρέπει να φτιάξουμε μια μοτοσυκλέτα που – για το μέλλον – μπορεί να είναι κατάλληλη για να κερδίζει αγώνες και λιγότερο να σκεφτόμαστε να έχουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές. Το θέμα είναι να ταιριάξουμε τη μοτοσυκλέτα με τις άλλες".

Ερωτηθείς αν ένιωθε τις ίδιες πιέσεις που ένιωθε το 2020, είπε: "Όχι. Στην πραγματικότητα, το 2020 ήταν ψυχολογικό και τεχνικό. Και τώρα δεν νιώθω ψυχικά ότι σκέφτομαι υπερβολικά. Έτσι, διανοητικά δεν αισθάνομαι ότι είναι σαν το 2020".

"Αλλά απλώς προσπαθώ να κάνω το καλύτερο δυνατό. Περνάω τόσο πολύ το όριο και ο κίνδυνος να κάνω λάθος είναι πολύ κοντά. Λοιπόν, αυτό έγινε σήμερα. Στην πραγματικότητα, όταν πρέπει να διατηρήσεις τα ελαστικά και σου λείπει η πρόσφυση και η επιτάχυνση, δεν είναι ό,τι καλύτερο".

"Σήμερα έκανα το λάθος να φρενάρω πολύ δυνατά και να βγω εκτός στην τέταρτη στροφή. Αλλά αυτό είναι το πράγμα που πρέπει να καταλάβουμε. Χρειαζόμαστε περισσότερη πρόσφυση πίσω γιατί πρέπει να διατηρήσουμε τα ελαστικά και να έχουμε την καλύτερη δυνατή οδήγηση".

Επόμενο άρθρο »

MOTOGPWORLD PADDOCK 18 @ Philip Island 2022

« Προηγούμενο άρθρο

Μεγάλη νίκη του Rins μετά από σκληρες μάχες!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα