• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
To μυστικό της επιτυχίας της Aprilia το 2022
Ο Massimo Rivola εξηγεί τη βελτίωση
Νέα 25/12/2022 - 12:50

 

 

Η Aprilia έκανε ίσως τη μεγαλύτερη ανατροπή στο Πρωτάθλημα του 2022, αφού μέχρι και τον τελευταίο Αγώνα της χρονιάς πάλεψε για τη 2η θέση στους Κατασκευαστές, τη στιγμή που το 2021 βρέθηκε μόλις στην τελευταία 6η θέση!

Ο επικεφαλής του Αγωνιστικού Τμήματος της εταιρίας με έδρα στο Νοάλε, κοντά στην Βενετία, είναι εδώ και τέσσερα χρόνια ο Massimo Rivola, προερχόμενος από την F1 και την Ferrari. Ο Ιταλός σε συνέντευξή του στο Γερμανικό Speedweek είπε χαρακτηριστικά: “Είμαστε ταχύτεροι γιατί βελτιωθήκαμε ως εταιρία. Δεν είναι μυστικό το ότι προσλαμβάνουμε νέους συνεργάτες από τη στιγμή που έφτασα (σημ. Ιανουάριος του 2019). Πολλοί έρχονται απευθείας από το πανεπιστήμιο, αλλά υπάρχουν και πιο έμπειροι που έρχονται από το MotoGP και την Formula 1. το ερώτημα είναι το πως θα συνεχίσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση της ανόδου. Αυτή είναι η πρόκληση”. 

Πράγματι η Aprilia το 2022 έδωσε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα – τουλάχιστον μέχρι τους τρεις τελευταίους αγώνες – στους Aleix Espargaro και Maverick Vinales, οι οποίοι πήραν 8 βάθρα, συμπεριλαμβανομένης και της πρώτης νίκης του εργοστασίου στην κορυφαία κατηγορία του MotoGP. Τα αποτελέσματα αυτά δεν εξέπληξαν τον Rivola, καθώς έβλεπε ότι θα έρθουν από τη δουλειά που είχε γίνει: “Σίγουρα είμαστε λίγο τυχεροί γιατί κάποιοι από τους ανταγωνιστές δεν βελτιώθηκαν όπως περιμέναμε, έτσι εμείς τραβήξαμε περισσότερη προσοχή από όση περιμέναμε. Αλλά η απόδοσή μας ήταν πολύ κοντά στις προσδοκίες μου. Ίσως δεν περίμενα ότι θα ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί σε κάποιες πίστες στα μέσα της χρονιάς και έτσι να πάμε τόσο χάλια στο τέλος του Πρωταθλήματος”. 

Romano Albesiano & Massimo Rivola
Romano Albesiano & Massimo Rivola

Τι άλλαξε όμως από τη στιγμή που πήγε στο Νοάλε;

“Ο πρώτος μου στόχος ήταν να πάρω από τον Romano Albesiano όλα όσα δεν ήταν συνδεμένα απευθείας με την απόδοση της μοτοσυκλέτας. Του είπα ότι δεν θα έχει πια να ανησυχεί για την οργάνωση, για τη διεύθυνση της ομάδας, τους οδηγούς. Δεν νομίζω ότι κάναμε κάτι σπέσιαλ, όπως κάποιος μπορεί να σκέφτεται από έξω. Το μεγαλύτερο μυστικό της επιτυχίας μας είναι ότι δουλέψαμε σκληρά, από τα χαράματα έως το βράδυ και το κάναμε κάθε μέρα. Έχει να κάνει με το να θυμίζεις στους ανθρώπους ότι μπορείς να το κάνεις, αν δουλέψεις σκληρά”.

Aleix Espargaro & Massimo Rivola
Aleix Espargaro & Massimo Rivola

Η σκληρή δουλειά λοιπόν είναι το μυστικό της Aprilia, της εταιρίας με το μικρότερο προϋπολογισμό εξέλιξης και τους λιγότερους ανθρώπους στο αγωνιστικό τμήμα, αλλά και το γεγονός ότι ο αξιολογότατος μηχανολόγος Romano Albesiano, που μέχρι την έλευση του Massimo Rivola είχε όχι μόνο την ευθύνη της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας, αλλά και τη συνολική ευθύνη της ομάδας, βρέθηκε “ελεύθερος” να κάνει τη δουλειά που έπρεπε ώστε τελικά η RS-GP να γίνει μια πραγματικά ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. 

Επόμενο άρθρο »

Όταν η Suzuki ήθελε τον Valentino Rossi

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2, εξέλιξη, ανάπτυξη, MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα