• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Είναι η Aprilia έτοιμη να "πολεμήσει" την Ducati;
Νέα 22/02/2023 - 19:46

Η RS-GP θα επωφεληθεί από έναν νέο κινητήρα στο τεστ του Portimao, όπως επιβεβαίωσε η Aprilia, και είναι έτοιμη να δώσει την μάχη με την Ducati για το 2023.


Ο Aleix Espargaro πέρασε μεγάλο μέρος του 2022 παλεύοντας με τους Francesco Bagnaia και Fabio Quartararo στην κορυφή της κατάταξης των MotoGP προτού στους τελευταίους γύρους του Πρωταθλήματος μείνει εκτός διεκδίκησης, αλλά η Aprilia καταγράφει ανοδική πορεία για τη νέα σεζόν και εμφανίζεται αισιόδοξη.

"Μετά από 10 ημέρες δουλειάς εδώ, βρήκαμε μια καλή βάση για το '23", δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής, Paolo Bonora. "Παραμείναμε συγκεντρωμένοι στα βασικά μέρη που φέραμε εδώ, ιδιαίτερα στην αεροδυναμική. Στην πλευρά των ηλεκτρονικών, επιβεβαιώσαμε μερικές βελτιώσεις που αναπτύξαμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα".


"Και οι δύο αναβάτες επιβεβαίωσαν ότι η μοτοσυκλέτα του 2023 είναι ένα βήμα μπροστά σε σύγκριση με την προηγούμενη μοτοσυκλέτα. Είμαστε τόσο χαρούμενοι για το αποτέλεσμα γιατί κάναμε πολύ καλή δουλειά πέρυσι μετά τα σχόλια των αναβατών και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια του χειμώνα".


"Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι στο Portimao θα υπάρξει άλλη μια βελτίωση στον κινητήρα. Μετά τη Sepang θα επιστρέψουμε στο εργοστάσιο και θα εξετάσουμε όλα τα σχόλια από τους τέσσερις αναβάτες μας, συμπεριλαμβανομένης της δορυφορικής ομάδας. Θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε κάθε τομέα στον οποίο λένε ότι πρέπει να κάνουμε ένα άλλο βήμα".

Ο Maverick Vinales ήταν ο τρίτος ταχύτερος συνολικά στο τεστ της Sepang και ενώ τα σχόλιά του είναι θετικά, πιστεύει ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. 

"Είμαι πραγματικά ευχαριστημένος και ικανοποιημένος με τη δουλειά που έκανε η Aprilia τον χειμώνα", είπε ο Vinales. "Είμαι ευγνώμων για αυτό. Αισθάνομαι πολύ φυσικά στη μοτοσυκλέτα, αλλά παρόλα αυτά αισθάνομαι ότι μπορούμε να βελτιωθούμε αρκετά".

Ο Aleix Espargaro, ο οποίος ισχυρίζεται ότι είναι ο πιο γρήγορος αναβάτης στις στροφές τώρα, ανέφερε: "Είπα στον Romano [Albesiano, τεχνικός διευθυντής της Aprilia] πολλές φορές, μου αρέσει το στυλ οδήγησης της Aprilia".

"Για μένα, είναι το καλύτερο πλαίσιο στον κόσμο. Έχω τα βίντεο, έχουμε έναν τύπο δεδομένων που κάνει βίντεο στην πίστα: δεν υπάρχει άλλος πιο γρήγορος από εμένα στη μέση της στροφής. Αλλά δεν είναι πλέον πολύ σημαντικό. Στο παρελθόν ήταν. Αλλά τώρα η Ducati μπορεί να σταματήσει τη μοτοσυκλέτα στο μηδέν και μετά να επιταχύνει".

Ο Espargaro λέει ότι η RS-GP του 2023 έχει βελτιωθεί σε πολλούς τομείς σε σχέση με την προκάτοχό της, αλλά δεν πιστεύει ότι το πακέτο που είχε στο τεστ της Sepang θα είναι αρκετό για να αγωνιστεί στον πρώτο γύρο στην Πορτογαλία τον Μάρτιο.

"Η μοτοσυκλέτα είναι ελαφρώς καλύτερη σε πολλές μικρές λεπτομέρειες: η αεροδυναμική, το πλαίσιο είναι λίγο ελαφρύτερο, η μοτοσυκλέτα στρίβει λίγο περισσότερο λόγω των αεροδυναμικών μερών, ο κινητήρας είναι ελαφρώς πιο γρήγορος", εξήγησε. "Λοιπόν, παντού είναι λίγο καλύτερα, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα είναι αρκετό".

"Αλλά μου λένε ότι ο αγωνιστικός κινητήρας θα είναι ένα βήμα καλύτερος, είναι ήδη στο δυναμόμετρο και λένε ότι λειτουργεί καλά".

Όσο για την Ducati, τον βασικό αντίπαλο όλων αυτή τη στιγμή, ο Espargaro πιστεύει ότι το εργοστάσιο της Μπολόνια υπερέχει ακόμα σε κάποια σημεία. 


"Δύο πράγματα: εξακολουθούν να έχουν τον καλύτερο κινητήρα", είπε ο Espargaro, όταν ρωτήθηκε για τη Ducati. "Δεν είναι πολύ μακριά πια, αλλά εξακολουθούν να έχουν τον καλύτερο κινητήρα. Και είναι πολύ καλοί στο να σταματούν τη μοτοσυκλέτα. Είναι τρελό πόσο καλοί είναι στο να σταματούν τη μοτοσυκλέτα".

"Ο πρώτος αναβάτης που το έκανε αυτό ήταν ο Dovizioso, πέντε, έξι χρόνια πριν. Ήταν εφιάλτης για τον Marc [Marquez] να τον προσπεράσει, ο Marc έχασε πολλούς αγώνες και η Ducati συνέχισε να χτίζει πάνω σε αυτό".

"Είναι τρελό πώς μπορούν να σταματήσουν τη μοτοσυκλέτα και μετά να επιταχύνουν. Έτσι, εργαζόμαστε πάνω σε αυτό, προσπαθώντας να βάλουμε περισσότερο βάρος στο πίσω μέρος, προσπαθώντας να αλλάξουμε την καμπύλη της ροπής του κινητήρα. Αλλά έχουμε ακόμα δουλειά".


"Η αίσθηση που έχω με την Aprilia είναι ότι σταματάω τη μοτοσυκλέτα μόνο με το μπροστινό ελαστικό και όταν η Ducati φρενάρει φαίνεται ότι και οι δύο αναρτήσεις πέφτουν και χρησιμοποιούν πολύ το πίσω ελαστικό για να σταματήσουν τη μοτοσυκλέτα".

"Με τα βίντεο το αναλύσαμε πολύ. Δοκίμασα διαφορετικά στησίματα για να βάλω περισσότερο φορτίο στο πίσω μέρος στα φρένα και λειτούργησε πραγματικά, γι' αυτό έκανα τον ταχύτερο γύρο μου. Αλλά δεν είναι αρκετό. Ελπίζω να μπορέσουμε να κλείσουμε τη διαφορά".

Επόμενο άρθρο »

Ενδιαφέρον της Yamaha για τον Alonso Lopez

« Προηγούμενο άρθρο

Πώς πήγαν τα προηγούμενα ζευγάρια Πρωταθλητών;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα