• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
10ος Αγώνας - M.Βρετανία (Silverstone)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
10 ορόσημα των οποίων μπορεί να γίνουμε μάρτυρες
Το 2023
Νέα 24/02/2023 - 21:12

Μόλις τρεις εβδομάδες απομένουν πριν από τον εναρκτήριο αγώνα στο Portimão και ο ενθουσιασμός και η προσμονή μεγαλώνουν στις καρδιές των οπαδών σε όλο τον κόσμο. Για να προετοιμαστούμε για αυτήν τη νέα σεζόν, βλέπουμε 10 σημεία - ορόσημα που θα μπορούσαν να συμβούν κατά τη διάρκεια του 2023.

1. Ο Maverick Viñales και ο Jack Miller έχουν και οι δύο την ευκαιρία να γράψουν ιστορία στα MotoGP φέτος κερδίζοντας με τρία διαφορετικά εργοστάσια. Ο Ισπανός, που έχει κερδίσει στο παρελθόν με Suzuki και Yamaha, θα επιδιώξει να θριαμβεύσει με την Aprilia. Εν τω μεταξύ, ο Αυστραλός αναβάτης έχει γευτεί την επιτυχία στο παρελθόν με τη Honda και την Ducati.

2. Παραμένοντας στο θέμα των εργοστασίων, οι Joan Mir, Alex Rins και Miguel Oliveira θα επιδιώξουν να κερδίσουν με έναν δεύτερο κατασκευαστή. Οι δύο πρώτοι πέτυχαν τη νίκη με τη Suzuki, ενώ ο Πορτογάλος αναβάτης έχει πέντε νίκες στην πρώτη κατηγορία στο όνομά του, όλες με την KTM.

3. Με 59 νίκες, ο Marc Marquez μπορεί να γίνει ο δεύτερος πιο επιτυχημένος αναβάτης στην ιστορία της κορυφαίας κατηγορίας, αν καταφέρει να ξεπεράσει τον Giacomo Agostini και τις 68 νίκες του. Επιπλέον, ο #93 βρίσκεται στο κατώφλι των 3 κορυφαίων για αριθμό νικών σε όλες τις κατηγορίες. Με συνολικά 85 νίκες, ο αναβάτης της Honda απέχει μόλις πέντε νίκες από τον συμπατριώτη του, Angel Nieto, και αν τον ξεπεράσει θα γίνει ο πιο επιτυχημένος Ισπανό αναβάτη στην ιστορία των αγώνων μοτοσικλέτας Grand Prix.


4. Εάν ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής καταφέρει να πάρει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2023, θα ισοφαρίσει τον Valentino Rossi με εννέα Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Οι Joan Mir, Fabio Quartararo και Francesco Bagnaia διεκδικούν επίσης έναν δεύτερο τίτλο στα MotoGP.

5. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2022, Francesco Bagnaia, μπορεί επίσης να μπει στο Top 3 των πιο επιτυχημένων Ιταλών στην ιστορία της κορυφαίας κατηγορίας την ερχόμενη σεζόν. Με 11 νίκες στο όνομά του, ο αναβάτης από το Τορίνο απέχει μόνο δύο νίκες από τον Max Biaggi στην τρίτη θέση και τέσσερις από τον Andrea Dovizioso στη δεύτερη.

6. Ο Ιταλός βρίσκεται σε καλό δρόμο για να γράψει ιστορία για τη χώρα του καθώς και για τον κατασκευαστή του. Ο Bagnaia είναι αυτή τη στιγμή τρίτος στην ιστορία της Ducati όσον αφορά τις νίκες. Έχει τρεις λιγότερες νίκες από τον Andrea Dovizioso και 12 λιγότερες από τον Casey Stoner. Με τέσσερις νίκες στο ενεργητικό του, ο νέος ομοσταυλός του, Enea Bastianini, μπορεί επίσης να ανέβει σε αυτή την κατάταξη, με τον Loris Capirossi και τις επτά του νίκες ως επόμενο στόχο.

7. Ο Fabio Quartararo μπορεί να πλησιάσει ακόμη περισσότερο τις θρυλικές φιγούρες της Yamaha. Επί του παρόντος, έκτος όταν πρόκειται για τερματισμούς στο βάθρο στην κορυφαία κατηγορία, ισόπαλος με τον Max Biaggi, ο "El Diablo" πρέπει να τερματίσει στο βάθρο έντεκα φορές αυτή τη σεζόν για να ισοφαρίσει τον Kenny Roberts και τα 39 βάθρα του.

8. Ο Takaaki Nakagami μπορεί να γίνει ο πρώτος Ιάπωνας αναβάτης που κερδίζει στην κορυφαία κατηγορία μετά τον Makoto Tamada στο Ιαπωνικό Grand Prix του 2004. Ωστόσο, ο αναβάτης της Honda μπορεί και χωρίς νίκη να γίνει ο πρώτος Ιάπωνας αναβάτης που ανέβηκε σε βάθρο κορυφαίας κατηγορίας εδώ και μια δεκαετία, με τον Katsuyuki Nakasuga τον τελευταίο στη Valencia το 2012.

9. Ο μόνος rookie στο grid του 2023, ο Augusto Fernandez έχει την ευκαιρία αυτή τη σεζόν να γίνει ο πρώτος rookie νικητής αγώνα στην κορυφαία κατηγορία μετά τον Jorge Martin στο Grand Prix της Styria το 2021. Στην εποχή των MotoGP, μόνο ο «Martinator», ο Brad Binder, ο Marc Marquez, ο Jorge Lorenzo και ο Dani Pedrosa έχουν επιτύχει αυτό το κατόρθωμα.

10. Εννέα αναβάτες MotoGP μπορούν να φτάσουν το 50ο βάθρο σε όλες τις κατηγορίες φέτος. Αυτοί είναι οι Pecco Bagnaia (43), Miguel Oliveira (41), Enea Bastianini (40), Brad Binder (40), Alex Marquez (40), Jorge Martin (36), Joan Mir (33), Jack Miller ( 32) και ο Fabio Quartararo (32).

Επόμενο άρθρο »

WorldSBK Phillip Island: 1ος Αγώνας

« Προηγούμενο άρθρο

"Αγώνες Sprint, πιέσεις ελαστικών, νέες συνθέσεις"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα