• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
10ος Αγώνας - M.Βρετανία (Silverstone)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H μαλακή γόμα SC0 της Pirelli διαθέσιμη και για τα μπροστινά Diablo Superbike
Από τoν αγώνα της Βαρκελώνης
Νέα 05/05/2023 - 00:17

Η πίστα Circuit of Barcelona-Catalunya θα φιλοξενήσει τον τέταρτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike (WorldSBK) της FIM το Σαββατοκύριακο 5-7 Μάϊου οπου θα έχουμε και ένα σημαντικό ντεμπούτο για την Pirelli: Η Ιταλική εταιρεία ελαστικών θα έχει, για πρώτη φορά, διαθέσιμη και τη μαλακή σύνθεση SC0 για τον μπροστινό τροχό κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου στον αγώνα.
Μέχρι τώρα, το ελαστικό DIABLO Superbike δεν ήταν διαθέσιμο στην σύνθεση SC0 για μπροστά, αλλά τώρα η Pirelli αποφάσισε να το παρουσιάσει και να το εξελίξει κατά τη διάρκεια της σεζόν, για να το κάνει στη συνέχεια μια στάνταρ διαθέσιμη επιλογή στο επόμενο έτος.


WorldSBK 

  •       - Εμπρός: εκτός από τις γόμες που χρησιμοποιούνται ήδη από την αρχή της χρονιάς, δηλαδή το μεσαίο SC1 και το σκληρό SC2, στην ποσότητα των 8 ελαστικών ανά αναβάτη για κάθε γόμα, για πρώτη φορά οι αναβάτες θα έχουν δυνατότητα επιλογής και της SC0, μιας μαλακής γόμας που λογικά θα προσφέρει υψηλό επίπεδο πρόσφυσης στο μπροστινό μέρος - για να εξισορροπεί το κράτημα που δίνουν οι πιο μαλακές γόμες στο πίσω μέρος. Η πίστα της Βαρκελώνης μπορεί να είναι ιδιαίτερα απαιτητική για το μπροστινό επειδή είναι πολύ τεχνική, με ανοιχτές γρήγορες στροφές, ευθείες, διαδοχικές (S) στροφές και πολύ έντονες ζώνες φρεναρίσματος, όπως το πρώτο σημείο φρεναρίσματος μετά τη μεγάλη ευθεία στη γραμμή τερματισμού.
  •       - Πίσω: οι λύσεις που φάνηκαν σε δράση στο Assen επιβεβαιώθηκαν, με το στάνταρ super soft SCX και το εξελιγμένο SCX-A (προδιαγραφή B0800) να συνεχίζουν την άμεση σύγκριση μεταξύ των δύο επιλογών. Σε αυτά τα δύο προστίθενται ακόμη - το μαλακό SC0 και, μόνο για τον αγώνα Superpole και Superpole Race, το εξαιρετικά μαλακό SCQ.


WorldSSP

Στο μπροστινό μέρος, οι αναβάτες θα συνεχίσουν να έχουν δύο επιλογές SC1 διαθέσιμες σε διαφορετικά μεγέθη: την τυπική για την κατηγορία WorldSSP σε 120/70 και αυτή που χρησιμοποιείται από την WorldSBK σε 125/70. Η τρίτη και τελευταία λύση αντιπροσωπεύεται από το πρότυπο SC2. Για το πίσω μέρος, οι αναβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα στο στάνταρ SCX και το SC0, με το τελευταίο να είναι καταλληλότερο σε περίπτωση χαμηλών θερμοκρασιών και υψηλής φθοράς.

 

Giorgio Barbier Motorcycle Racing Dorector

«Στη Βαρκελώνη θα γίνουμε μάρτυρες ενός γεγονόντος που μπορεί να θεωρηθεί ένα ιστορικό ντεμπούτο σε αυτά τα 20 χρόνια της Pirelli στη Superbike. Για πρώτη φορά, οι αναβάτες του WorldSBK θα έχουν ένα DIABLO Superbike στην μαλακή σύνθεση SC0 για εμπρός. Αφού επεκτείναμε τη γκάμα τις προηγούμενες σεζόν με την εισαγωγή πίσω επιλογών σε μαλακές συνθέσεις, όπως το SCX το 2020 και το SCQ το 2022, και έχοντας εργαστεί στα νέα μπροστινά SC1 και SC2, αποφασίσαμε τώρα ότι ήρθε η ώρα να ολοκληρώσουμε τη γκάμα προσφέροντας τη μαλακή σύνθεση SC0 για εμπρός με στόχο να εξισορροπήσει το υψηλό επίπεδο πρόσφυσης που προσφέρουν οι νέες μαλακές γόμες για τον πίσω τροχό. Οι αναβάτες είχαν ήδη την ευκαιρία να δοκιμάσουν αυτή τη νέα μπροστινή σύνθεση στην προδιαγραφή B1148, στις χειμερινές δοκιμές και σε αυτές που πραγματοποιήθηκαν στη Βαρκελώνη στα τέλη Μαρτίου, αλλά αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα την έχουν διαθέσιμη σε έναν αγώνα. Ο στόχος σύμφωνα με τη φιλοσοφία μας είναι : Nα κάνουμε τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται στο World Superbike διαθέσιμα σε όλους τους μοτοσυκλετιστές με το να αναπτύξουμε το SC0 κατά τη διάρκεια της σεζόν και στη συνέχεια να το κάνουμε μια στάνταρ επιλογή διαθέσιμη στην αγορά το 2024».  

Επόμενο άρθρο »

Lorenzo: Ήξερα ότι η Ducati θα έφτανε εκεί

« Προηγούμενο άρθρο

Binder: Δεν έκανα κίνηση στην τελευταία στροφή

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα