• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - kat; ar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brembo - Τα φρένα στην απαιτητική πίστα Sepang της Μαλαισίας
Νέα 09/11/2023 - 17:55

Η πίστα της Sepang μήκους 5.543 μέτρων που έγιναν δοκιμές φέτος τον Φεβρουάριο, είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες για φρένα, σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo.

Στην κλίμακα δυσκολίας από το 1 έως το 6, η Sepang βαθμολογείται με 5 λόγω των υψηλών θερμοκρασιών του τροπικού κλίματος και των πολλών σημείων με φρένα άλλα και της διάρκειας τους.

Η Brembo προμηθεύει τις ομάδες με μια μεγάλη γκάμα δίσκων φρένων και κάθε αναβάτης MotoGP μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε έξι γεωμετρίες δίσκων και δύο διαφορετικές συνθέσεις carbon.

Οι δίσκοι 320 mm και 340 mm διατίθενται σε γεωμετρίες High Mass και Standard Mass, ενώ ο δίσκος 355 mm υπάρχει μόνο στην έκδοση High Mass με ψήκτρες.

Στην πίστα της Μαλαισίας οι μοτοσυκλέτες MotoGP χρησιμοποιούν τα φρένα τους 11 φορές ανά γύρο για συνολική απόσταση 1.931 μέτρων που είναι το 35% του συνολικού μήκους της πίστας φρενάροντας για 41 δευτερόλεπτα που αναλογεί στο 34% του χρόνου. 

Στην Sepang, 4 σημεία φρεναρίσματος διαρκούν τουλάχιστον 4 δευτερόλεπτα και σε μερικά από αυτά πάνω από 5 δευτερόλεπτα.

Η επιβράδυνση ποικίλλει ανάμεσα στα σημεία πέδησης αλλά σε 4 από αυτά δεν πέφτει κάτω από το 1,5G συμπεριλαμβανομένης της στροφής 9 όπου οι αναβάτες πρέπει να ασκήσουν πίεση 5 κιλών στη μανέτα του φρένου.

Από τα 11 σημεία πέδησης της πίστας, τα 4 ταξινομούνται ως πολύ απαιτητικά για τα φρένα, το 1 είναι μέτριας δυσκολίας και τα υπόλοιπα 6 είναι σχετικά εύκολα.

Από τις 15 στροφές της πίστας η πιο δύσκολη είναι η Pangkor Laut (1η στροφή) όπου οι μοτοσυκλέτες MotoGP το προσεγγίζουν με 327 km/h και μετά από 6,2 δευτερόλεπτα φρεναρίσματος και απόσταση 213 μέτρων μπαίνουν στη στροφή με 67 km/h. Οι αναβάτες δέχονται 1,8 G επιβράδυνσης και ασκούν πίεση 6,8 kg στη μανέτα του φρένου, ενώ η ισχύς πέδησης φθάνει τα 13kW.  

 

 

Επόμενο άρθρο »

«Είναι απόλαυση να έχω αυτή την πίεση»:

« Προηγούμενο άρθρο

Η Michelin στη Sepang με στόχο νέα ρεκόρ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα