• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
16ος Αγώνας - GP Ιαπωνίας (Motegi)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Ολοκληρώθηκε το 1ο τεστ του 2024
1oς Vinales, τρομερός ο M.Marquez
Νέα 28/11/2023 - 00:38

Οι διακρίσεις στη Δοκιμή του 2024 της Βαλένθια έχουν ακολουθήσει τον Maverick Viñales της Aprilia Racing, καθώς ο Ισπανός με 1:29.253 κατέχει τη πρώτη θέση, αλλά οι τίτλοι θα ακολουθήσουν για τον Marc Marquez της Gresini Racing MotoGP™. Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής τελειώνει την πρώτη του μέρα ως αναβάτης της Ducati στην 4η θέση πίσω από τον δεύτερο ταχύτερο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) και την 3η θέση του Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team), σηματοδοτώντας ένα φανταστικό ξεκίνημα στο νέο του κεφάλαιο στο MotoGP™.

H Gresini Racing μας έστειλε αυτήν τη γάτα σαν σήμα της ημέρας...

Ακολουθεί μια σύνοψη των κύριων σημείων συζήτησης για κάθε εργοστάσιο στην κρίσιμη δοκιμή της Τρίτης στο Circuit Ricardo Tormo.

APRILIA:

Με τον Aleix Espargaro (Aprilia Racing) να αναγκάζεται να μένει έξω το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μετά την επιδείνωση του τραυματισμού του – που υπέστη στο Κατάρ – το βάρος έπεσε στον Viñales. Το στρατόπεδο του Noale έφερε ένα νέο ψαλίδι στο τεστ της Βαλένθια, καθώς ο Raul Fernandez μπόρεσε να δοκιμάσει την RS-GP του 2023 για πρώτη φορά. Ο Ισπανός πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας βρισκόμενος μέσα στην πρώτη πεντάδα και για λίγο βρέθηκε στην κορυφή.

Ο Raul Fernadez ήταν ενθουσιασμένος με τη νέα για τον ίδιο Aprilia του 2023!

Ήταν 1ος και 4ος ο Viñales και ο Raul Fernandez αντίστοιχα, με τον πρώτο να συμπληρώνει 86 γύρους – τους περισσότερους από όλους. Σημαντικά δεδομένα αποκτήθηκαν καθώς η Aprilia ετοιμάζεται να αποκαλύψει το πλήρες πακέτο της για το 2024 στο τεστ της Sepang τον Φεβρουάριο. Επίσης ο Lorenzo Savadori δοκίμασε το πλαίσιο από ανθρακονήματα που μπορεί να παίξει ρόλο στο μέλλον.

O Jack Miller ήταν επίσης ευχαριστημένος με τη δουλειά που γίνεται

KTM/GASGAS:

Στο κόκκινο της GASGAS Factory Racing Tech3 για πρώτη φορά ήταν ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2™ Pedro Acosta καθώς το #31 έκανε το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του στο MotoGP™. Ο Ισπανός είχε διαθέσιμη την RC16 προδιαγραφών 2023 και ήταν ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο από τον 19χρονο, με τον Acosta να ολοκληρώνει τη δοκιμή μόλις 1.2 δευτερόλεπτα από την 1η θέση. Η μόνη απογοήτευση; Ο Acosta είχε μία πτώση στη στροφή 2, ενώ 30 λεπτά είχαν απομείνει για το τέλος της δοκιμής. Αλλά αυτό δεν θα τον ανησυχήσει, ούτε την GASGAS.

Pedro Acosta #31

Ο συναθλητής του Acosta, ο Augusto Fernandez, διεκδίκησε την 14η θέση αφού σημείωσε 72 γύρους, ενώ το άλλο μεγάλο σημείο συζήτησης από το αυστριακό στρατόπεδο - εκτός από το ντεμπούτο του Acosta - ήταν η RC16 του Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing). Η καμουφλαρισμένη σαν ζέβρα KTM έφερε ένα νέο πακέτο αεροδυναμικών και μια νέα εισαγωγή αέρα έχοντας μια αρκετά μεγάλη αλλαγή, και αφού πέτυχε να σώσει μία πτώση στη στροφή 2, ο Miller διείσδυσε στην πρώτη δεκάδα για πρώτη φορά με τη νέα μοτοσυκλέτα. Ο Αυστραλός τερμάτισε 9ος μετά από 62 ολοκληρωμένους γύρους. Ο χρόνος του Binder που τον οδήγησε στην 2η θέση ήρθε στα τελευταία 10 λεπτά της δοκιμής - όχι στη μοτοσυκλέτα του 2024 που έκανε επίσης μία δοκιμή - αλλά στον επόμενο γύρο στη στροφή 5, ο Νοτιοαφρικανός έχασε το μπροστινό μέρος και έπεσε. Δεν ήταν κάτι ανησυχητικό στο τέλος της ημέρας, καθώς η KTM κατευθύνεται σε έναν πολυάσχολο χειμώνα, γνωρίζοντας ότι μικρές αλλαγές θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά στην αναζήτηση τίτλου του 2024.

O Pecco Bagnaia με τη μοτοσυκλέτα του 2024

DUCATI:

Πάντα θα υπάρχει ένα μέρος για να ξεκινήσουμε όταν μιλάμε για τους κυρίαρχους Παγκόσμιους Πρωταθλητές. Ο Marc Marquez δεν άργησε να δείξει την απόδοσή του, καθώς έκανε το ντεμπούτο του με την Desmosedici προδιαγραφών 2023 της Ducati, με το χαμόγελο του #93 μόλις καθόταν μετά την πρώτη του δοκιμή και μας έλεγε όλα όσα έπρεπε να γνωρίζουμε, ενώ ήταν ευχαριστημένος.

Όλα δείχνουν ότι ο 8 φορές Πρωταθλητής θα κοιτάζει μόνο πίσω, καθώς μπροστά του δεν θα υπάρχει κανένας...

Ο Marc Marquez πήγε πιο γρήγορα με κάτι περισσότερο από 90 λεπτά της ημέρας να απομένουν καθώς το 1:29.460 ήταν για λίγο ο πρώτος χρόνος και με 0.250 δευτ. πιο γρήγορα από οποιονδήποτε πριν ο Maverick Viñales (Aprilia Racing) κάνει το καλύτερο χρόνο με περισσότερο από μία ώρα να έχει απομείνει. Τελειώνοντας νωρίς τη μέρα του, ο Marc Marquez ολοκλήρωσε 49 γύρους πριν από το χειμερινό διάλειμμα και ολοκλήρωσε το τεστ της Valencia με 0,171s από τον Viñales και 0,078s μακριά από τον Bezzecchi. Μια υπέροχη μέρα στο ολοκαίνουργιο «γραφείο», τουλάχιστον.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) ήταν μαζί με τον συναθλητή του Enea Bastianini και τον αντίπαλό του για τον Τίτλο του 2023, Jorge Martin (Prima Pramac Racing) στη δοκιμή ενός νέου πλαισίου για τους Πρωταθλητές, καθώς ο τελευταίος υπέστη δύο απροσδόκητες πτώσεις, η πρώτη από σκληρό μπροστινό λάστιχο. Ένας νέος κινητήρας δοκιμάστηκε επίσης, καθώς ο Pecco συμπλήρωσε 51 γύρους και τελείωσε τη μέρα στη 10η θέση, με τους Bastianini στην 8η και Martin στη 15η.

Ο Jorge Martin είχε και πτώση και έτσι έμεινε κάπως πίσω

Ο τρίτος του Πρωταθλήματος του 2023, Bezzecchi, ήταν μαζί στο γκαράζ της Mooney VR46 Racing Team με τον νέο συναθλητή του Fabio Di Giannantonio, και όπως ο Marc Marquez, οι Ιταλοί άρχισαν να αντιμετωπίσουν την Ducati προδιαγραφών του 2023 για πρώτη φορά.

Ο Di Giannatonio ήταν ευχαριστημένος στο τέλος της ημέρας. Εστιάζοντας στον αγωνιστικό ρυθμό, ο νικητής του Αγώνα GP του Κατάρ ένιωσε υπέροχα στη νέα του ομάδα και κατάφερε να βελτιώσει το ρυθμό που έδειξε στο GP της Βαλένθια της Κυριακής. Ο «Diggia» πήρε την 7η θέση με 0.4 δευτερόλεπτα από την 1η θέση.

Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί για τον Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™). Ο Ισπανός είχε μια Ducati του 2023 και μια Ducati του 2022 στο πλάι του και μιλώντας προς το τέλος της ημέρας, το #73 είπε ότι η Ducati του '23 είχε μια μεγαλύτερη αλλαγή από την αναμενόμενη σε σύγκριση με την έκδοση του '22 και υπήρχε μια καλή βελτίωση από την πλευρά του κινητήρα και της ισχύος.

Σταδιακά ανέβηκε σε κατάταξη ο Franky Morbidelli

Επιπλέον, ο Marc Marquez δεν ήταν ο μόνος αναβάτης που συνήθιζε για πρώτη φορά μια Ducati. Ο Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) ξεκίνησε το νέο του κεφάλαιο στο MotoGP™ κληρονομώντας τις μοτοσυκλέτες του Johann Zarco (Castrol Honda LCR) από το 2023, αλλά με τις προσθήκες της ανανεωμένης ουράς και των αεροδυναμικών βοηθημάτων που ο Γάλλος δεν έτρεχε. Ο γρηγορότερος γύρος του Morbidelli στους 69 γύρους σημείωσε 1:30.206, δίνοντας στο #21 ένα τελείωμα στη 16η θέση.

O Luca Marini πήγε πολύ καλά για πρώτη μέρα πάνω στην Honda 

HONDA: 

Ήταν η αρχή μιας νέας εποχής για τους Ιαπωνικούς γίγαντες καθώς υποδέχτηκαν τον Luca Marini στο γκαράζ της Repsol Honda Team μαζί με τον Joan Mir και με τον Zarco να είναι μαζί με τον Takaaki Nakagami (Idemitsu Honda LCR). Και από την αρχή, ο νέος αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας Marini κατευθύνθηκε κατευθείαν στη νέα RC213V του 2024 της Honda. Τελικά ο Ιταλός ήταν ο πρώτος από τις τέσσερις Honda!

Η νέα Honda είναι ουσιαστικά μια πλήρως ανανεωμένη μοτοσυκλέτα που διαθέτει νέο πλαίσιο, νέο ψαλίδι, νέα αεροδυναμική, νέες εξατμίσεις… πολλά. Τις τελευταίες δύο ώρες της ημέρας, ο Mir βρέθηκε με τη νέα Honda, η οποία είναι παρόμοια με την KTM στους πρόσφατους αγώνες.

O Johann Zarco προσαρμόστηκε σχετικά γρήγορα στην Honda

Τα καλά νέα είναι ότι συζητώντας στο pitlane, ο διευθυντής της ομάδας Repsol Honda, Alberto Puig, είπε στον δημοσιογράφο Jack Appleyard ότι ο Mir ήταν πολύ ευχαριστημένος με την πρόοδο που σημειώθηκε με τη νέα μοτοσυκλέτα και ότι η αίσθηση είναι αρκετά διαφορετική - με την καλή έννοια - από τη μοτοσυκλέτα του 2023. Ο Mir συνεργάστηκε επίσης με τον πρώην επικεφαλής της ομάδας του Marc Marquez, Santi Hernandez, για πρώτη φορά. Κατά τα άλλα, ο Zarco είχε στη διάθεσή του μία μοτοσυκλέτα προδιαγραφών 2024 και μία προδιαγραφών 2023. Ο Γάλλος έπεσε στη στροφή 4 με λίγο περισσότερο από μία ώρα να απομένει και τελείωσε τη μέρα στη 17η θέση, ένα δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή μετά από σημαντικούς 61 γύρους. Ο Nakagami ολοκλήρωσε 63 γύρους και τερμάτισε στην 21ηθέση.

O Alex Rins έφυγε από την Βαλένθια ευχαριστημένος με την Μ1

YAMAHA:

Ο Alex Rins ήταν μαζί με τον Fabio Quartararo στο γκαράζ της Monster Energy Yamaha MotoGP™ για πρώτη φορά καθώς και οι δύο αναβάτες οδήγησαν με τις μεγαλύτερες εξατμίσεις της Yamaha. Ο δοκιμαστής αναβάτης Cal Crutchlow ήταν επίσης μαζί με τον Γάλλο και τον Ισπανό στην πίστα και ο Βρετανός σταρ εμφανίστηκε με ένα νέο πλαίσιο της Yamaha. Επιπλέον, ο Team Manager Miao Meregalli είπε ότι τόσο ο Quartararo όσο και ο Rins δοκίμαζαν μια καινούργια έκδοση του κινητήρα του 2024 που δοκιμάστηκε ξανά στο Misano Test.

Τα αποτελέσματα στα χαρτιά ήταν για τον Quartararo να τερματίζει στην 12η θέση μετά από 63 γύρους, με τους Rins και Crutchlow στη 19η και 20η θέση αντίστοιχα – ο Rins να κάνει 54 γύρους στο ντεμπούτο του, με τον Crutchlow να κάνει 74 γύρους. Ο τελευταίος είπε ότι υπήρχαν κάποια θετικά και κάποια αρνητικά από την ημέρα – όπως πάντα – και έδωσε επίσης μια πρώιμη ένδειξη ότι πιθανώς τρεις δοκιμαστές θα μπορούσαν να είναι στο τραπέζι των συζητήσεων για το 2024. Ο Γάλλος πάντως επιμένει ότι ο κινητήρας χρειάζεται περισσότερη δύναμη, κάτι πο υθα αναζητήσει η Yamaha στη χειμερινή εξέλιξη.

 

Λοιπόν, οι μοτοσυκλέτες του MotoGP™ βρέθηκαν στην πίστα για τελευταία φορά το 2023, καθώς ολοκληρώνεται μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα δοκιμή της Βαλένθια. Ορισμένες ερωτήσεις έχουν απαντηθεί, αλλά πολλές άλλες παραμένουν ανοιχτές για συζήτηση, καθώς ανυπομονούμε να επιστρέψουμε – πρώτα στο Sepang Shakedown και μετά στο Επίσημο Sepang Test στις 6 έως τις 8 Φεβρουαρίου.

 

 

Επόμενο άρθρο »

Παγκόσμιοι Πρωταθλητές 2023: Η καλύτερη σεζόν MotoGP της Ducati σε αριθμούς

« Προηγούμενο άρθρο

Η εποχή της Pirelli στη Moto2™ και στη Moto3™ ξεκινά με νέα ρεκόρ γύρου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα