• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Όλη η αποκλειστική συνέντευξη του Pedrosa
Μας είπε πολλά και ενδιαφέροντα, το Σάββατο πριν τη νίκη του
Νέα 17/06/2010 - 15:56

 

Αποκλειστική συνέντευξη στον Δημήτρη Διατσίδη

 

Από το χειμώνα που μας πέρασε ο Dani Pedrosa έχει αλλάξει το team που τον φροντίζει. Έχει προσλάβει τον Φιλανδό γιατρό Aki Hintsa, ο οποίος του έχει ετοιμάσει ειδική διατροφή, για να καταφέρει να βάλει κιλά. Ήδη έχει βάλει 3 κιλά από πέρσι και πλέον είναι στα 56. Ο Hintsa είναι εδώ και πολλά χρόνια ο γιατρός της McLaren – Mercedes στην Formula 1, προσωπικός γιατρός του Lewis Hamilton και παλιότερα του Mika Hakkinen, του Kimi Raikonnen και του Fernando Alonso (όταν πήγε στην McLaren). Επιπλέον ο νέος του γυμναστής και φυσιοθεραπευτής είναι ο Αυστραλός Adam Costanzo, επίσης προσωπικός γυμναστής του Lewis Hamilton. O Costanzo το χειμώνα άλλαξε εντελώς το πρόγραμμα εκγύμνασης του Dani, καθώς θέλει να τον βοηθήσει να αποκτήσει μεγαλύτερη μυϊκή μάζα. Έτσι η προπόνηση με το ποδήλατο αντικαταστάθηκε με πολλές ώρες στο γυμναστήριο με βάρη.

Έτσι η συζήτησή μας ήταν γύρω από αυτό το θέμα:

Ε: Μερικοί λένε όταν δεν είσαι καλός όταν πρέπει να δώσεις μάχες και ότι αποδίδεις σωστά μόνο όταν είσαι πρώτος. Τι γίνεται όταν βρίσκεσαι πίσω από τον Vale, τον Jorge ή τον Casey;

DP: Πρέπει να κοντρολάρω τη μοτοσυκλέτα και το ότι είμαι μικρότερος σε διαστάσεις κάνει πιο δύσκολο το να έχω τον έλεγχο όταν είμαι πίσω από κάποιον. Όταν είμαι μπροστά είναι ευκολότερο για μένα, αλλά οι αγώνες είναι αγώνες, έτσι καθένας έχει κάποιο δυνατό και κάποιο αδύνατο σημείο. Πρέπει λοιπόν να προσαρμοστώ όσο μπορώ.

Ε: Είσαι τώρα 3 κιλά βαρύτερος. Αυτό έγινε για μπορείς να δίνεις τις μάχες που λέγαμε στους τελευταίους γύρους;

DP: Δεν είναι μόνο για να δίνω καλύτερες μάχες, αλλά για να έχω περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη αντοχή και καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας, όταν χρειάζεται να στρίψω περισσότερο σε μια καμπή.

Ε: Συζητάς με τους νέους σου συνεργάτες το πρόγραμμα γυμναστικής του Hamilton και των οδηγών της Formula 1.

DP: Ναι, βέβαια πολλές φορές και το συμπέρασμα είναι ότι οι οδηγοί του MotoGP δεχόμαστε μεγαλύτερη καταπόνηση και πρέπει να γυμναζόμαστε περισσότερο από τους οδηγούς της Formula 1. E: Η Honda πήγε στην Bridgestone και την Ohlins αργότερα από την Yamaha και βέβαια την Ducati. Πιστεύεις ότι εκεί είναι το πρόβλημα και δεν μπορείτε να βρείτε εύκολα τη σωστή ισορροπία της RC212V.

DP: Νομίζω ότι δεν είναι μόνο αυτό. Πιστεύω ότι είναι επειδή μέσα στην Honda η εμπειρία με την Bridgestone και την Ohlins δεν είναι μεγάλης διάρκειας. Είναι πολύ μικρή εμπειρία αν τη συγκρίνεις με το γεγονός ότι σε όλη την ιστορία της η Honda αγωνιζόταν με Michelin και Showa. Έτσι αυτό είναι ένα μεγάλο κομμάτι του HRC - το πως σχεδιάζεται η μοτοσυκλέτα - και αυτό νομίζω είναι το πιο σημαντικό. Όταν θα έχουμε περισσότερη εμπειρία και οι μηχανικοί μπουν περισσότερο - βαθύτερα σε σχέση με αυτές τις δύο εταιρίες, τότε μπορούμε να πάρουμε την καλύτερη απόδοση.

Ε: Το πλεονέκτημα της δύναμης του κινητήρα της Honda είναι ικανό να σου δώσει τη σιγουριά ότι θα βρείτε το σωστό set – up για να μπορείτε να δίνεται τη μάχη για τη νίκη;

DP: Πραγματικά η αίσθησή μου είναι ότι ο κινητήρας είναι που μας δίνει τόσο μεγάλο πρόβλημα στο σασί, μέσα στις στροφές. Πέρυσι είχαμε έναν καλό κινητήρα στην ευθεία, αλλά φέτος η μοτοσυκλέτα μας δεν είναι τόσο γρήγορη, για παράδειγμα εδώ στο Mugello η Ducati είναι ξεκάθαρα ταχύτερη, περίπου 10 χλμ. γρηγορότερη. Eμείς είμαστε πολύ κοντά με την Yamaha.

E: H Honda έκανε μια εμπορική συμφωνία με την KOPRON που είναι προσωπικός χορηγός του Dovizioso. Πιστεύεις ότι αυτό θα επηρεάσει την απόφασή τους για το ποιός από τους δύο σας θα μείνει στη ομάδα, αν ο Stoner έλθει, κάτι που όλοι συζητούν στο paddock;

DP: Δεν ξέρω, αν αυτό μπορεί να επηρεάσει. Όμως πιστεύω ότι τα αποτελέσματα μετράνε!

E: Πως θεωρείς ότι θα επηρεάσει ο τραυματισμός του Valentino τις διαπραγματεύσεις των 4 πρώτων οδηγών για το 2011;

DP: Είναι νωρίς να πούμε. Μάλλον θα είναι λίγο διαφορετικά τώρα, πάντα όταν ο Rossi ήταν στην πίστα, ήταν μπροστά. Kέρδιζε αγώνες και πρωταθλήματα, Με τον Rossi έξω είναι μια διαφορετική ιστορία. Τώρα στην πίστα θα είναι άλλοι οι αρχηγοί.

Επόμενο άρθρο »

Γεμάτη αισιοδοξία η Pramac Racing

« Προηγούμενο άρθρο

Νέο φρένο για τον Dovizioso

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα