• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli στη Sepang για το GP της Μαλαισίας 
Με την ίδια κατανομή ελαστικών με αυτή της Ταϊλάνδης 
Νέα 29/10/2024 - 09:53

Στη Sepang, την πίστα που θα φιλοξενήσει το προτελευταίο Grand Prix της σεζόν, οι αναβάτες της Moto2 και της Moto3 θα έχουν διαθέσιμες τις στάνταρ συνθέσεις αλλά σε μεγαλύτερες ποσότητες

Αυτό το Σαββατοκύριακο, το Sepang International Circuit στη Μαλαισία θα φιλοξενήσει το τελευταίο Grand Prix της περιοδείας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, καθώς και τον προτελευταίο γύρο της σεζόν MotoGP 2025. 

Η πίστα της Μαλαισίας έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτή του Buriram, στην Ταϊλάνδη, που έγινε ο αγώνας το περασμένο Σαββατοκύριακο, γι' αυτό και η Pirelli αποφάσισε να έχει διαθέσιμη την ίδια κατανομή ελαστικών για τους αναβάτες της Moto2 και της Moto3 που περιλαμβάνει τις στάνταρ συνθέσεις, αλλά σε μεγαλύτερες ποσότητες.

Οι ομάδες και οι αναβάτες είναι πλέον πλήρως εξοικειωμένοι με τα slick ελαστικά Pirelli DIABLO Superbike της στάνταρ κατανομής, τα οποία έχουν ήδη επιδείξει εξαιρετικές επιδόσεις τόσο σε γύρο χρονομέτρησης όσο και στη διάρκεια του αγώνα. 

Για άλλη μια φορά, μεγαλύτερες διαθέσιμες ποσότητες για κάθε σύνθεση θα δώσουν στις ομάδες μεγαλύτερη ευελιξία στις στρατηγικές σχεδιασμού για το Σαββατοκύριακο.

Στάνταρ κατανομή για μια πίστα που γνωρίζουμε καλά

"Η πίστα Sepang είναι μία από αυτές που γνωρίζουμε καλά, έχοντας αγωνιστεί εδώ για αρκετά χρόνια τόσο με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK όσο και με τα διάφορα Ασιατικά πρωταθλήματα στα οποία συμμετέχουμε. Όπως το Buriram της Ταϊλάνδης, όπου διεξήχθη το τελευταίο GP, αυτή η πίστα δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική για τα ελαστικά, ακόμα κι αν υπάρχουν στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη: και οι δύο πίστες χαρακτηρίζονται από μεγάλες ευθείες, δυνατά φρεναρίσματα και γρήγορες στροφές, αυτά σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες μπορούν να επηρεάσουν το κράτημα που προσφέρει η άσφαλτος, η οποία είναι μέτρια “λειαντική”. Συγκεκριμένα, η τελευταία στροφή, μια φουρκέτα που ενώνει τις δύο ευθείες, μπορεί να αποτελέσει κρίσιμο σημείο τόσο για το μπροστινό μέρος, λόγω της έντονης πίεσης στο φρενάρισμα, όσο και για το πίσω μέρος. Από το 2016 που η πίστα στρώθηκε με νέα άσφαλτο έχει αρνητική κλίση, δηλαδή κλίση. της ασφάλτου προς τα έξω, το οποίο δημιουργεί μεγάλο πλευρικό φορτίο στα ελαστικά με μέγιστη κλίση. Οι αγώνες Sepang είναι συχνά απρόβλεπτοι λόγω του ζεστού και υγρού καιρού, επιπλέον, ο άγνωστος παράγοντας της βροχής είναι πάντα παρών, καθώς η περιοχή υπόκειται σε ξαφνικές και βίαιες βροχοπτώσεις που μπορούν να αλλάξουν δραστικά τις συνθήκες πρόσφυσης και την συμπεριφορά της πίστας, περιπλέκοντας τη δουλειά των ομάδων. Μέχρι στιγμής, όλες οι συνθέσεις μας έχουν δώσει πολύ θετικά αποτελέσματα. Επομένως, είμαστε βέβαιοι ότι η στάνταρ κατανομή είναι η σωστή επιλογή για αυτόν τον GP, όπως έχει ήδη αποδειχθεί στην Ταϊλάνδη. Για άλλη μια φορά θα προσφέρουμε μεγαλύτερο αριθμό ελαστικών για κάθε σύνθεση, όπως κάναμε σε άλλες περιπτώσεις στο παρελθόν, για να συνεχίσουμε να διευκολύνουμε το έργο των ομάδων και των αναβατών".

· Περισσότερα ελαστικά για κάθε σύνθεση: κάθε αναβάτης θα έχει 8 ελαστικά από κάθε σύνθεση διαθέσιμα τόσο για το μπροστινό όσο και για το πίσω μέρος. Για τα εμπρός και στις δύο κατηγορίες, οι διαθέσιμες επιλογές είναι SC1 (μαλακό) και SC2 (μεσαίο). Οι επιλογές ποικίλλουν για το πίσω μέρος: στη Moto2 θα είναι διαθέσιμες οι επιλογές SC0 (μαλακό) και SC1 (μεσαίο), ενώ στη Moto3 θα προσφέρονται οι επιλογές SC1 (μαλακό) και SC2 (μεσαίο). Σε περίπτωση βροχής θα υπάρχουν ελαστικά DIABLO Rain wet, στην ποσότητα των 5 μονάδων για εμπρός και 6 για πίσω και για τις δύο κατηγορίες.

· Μεγάλες ευθείες και βίαιο φρενάρισμα: η πίστα Sepang χαρακτηρίζεται από δύο μεγάλες ευθείες που συνδέονται με μια φουρκέτα, την 15, σχεδόν 180°. Η ταχύτητα άφιξης πριν το φρενάρισμα είναι πολύ υψηλή και επομένως τα μπροστινά ελαστικά καλούνται να διαχειριστούν πολύ βίαιο φρενάρισμα. Η άσφαλτος που στρώθηκε το 2016, και σε αυτή τη στροφή, χαρακτηρίζεται από αρνητική κλίση, δηλ. κλίση της ασφάλτου προς τα έξω, που ευνοεί τις προσπεράσεις αλλά και αποτελεί πρόκληση για τα ελαστικά ως προς το πλευρικό φορτίο και την ικανότητα επιτάχυνσης.

· Βροχές μουσώνων: Η περιοχή όπου βρίσκεται το Sepang International Circuit είναι επιρρεπής σε ξαφνικές βροχοπτώσεις, ειδικά το απόγευμα. Παρόλο που ο ζεστός καιρός ευνοεί το γρήγορο στέγνωμα της ασφάλτου, τα χαρακτηριστικά πρόσφυσής της μπορεί να επηρεαστούν από τη βροχή, απαιτώντας επιπλέον προσπάθεια από τα ελαστικά για να αντισταθμιστεί αυτό το μειονέκτημα.

· Ακρίβεια και σταθερότητα: το δεύτερο μέρος της πίστας, από τις στροφές 9 έως 14, είναι ένα τεχνικό και γρήγορο τμήμα, το οποίο αναδεικνύει τις ιδιότητες της ευελιξίας και της σιγουριάς που μπορούν να προσφέρουν τα ελαστικά στους αναβάτες.

Επόμενο άρθρο »

Τα MICHELIN Power Slick και Power Rain ανταπεξήλθαν άριστα στις μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες της Buriram

« Προηγούμενο άρθρο

Buriram: MotoGP Αγώνας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ