Στον Αγώνα της Ισπανίας θα υπάρχει διαθέσιμη η ίδια κατανομή ελαστικών που χρησιμοποιήθηκε στον αγώνα στο Εστορίλ το περασμένο Σαββατοκύριακο, συμπεριλαμβανομένων των νέων ελαστικών ανάπτυξης εμπρός και πίσω
• Με τον Ισπανικό Γύρο, που έχει προγραμματιστεί για τις 17-19 Οκτωβρίου στην πίστα της Χερέθ ντε λα Φροντέρα, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike 2025 πρόκειται να ολοκληρωθεί και να αναδείξει το νέο Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSBK. Για αυτή την περίσταση, η Pirelli θα βασιστεί στις ίδιες προδιαγραφές που παρουσιάστηκαν στο γύρο του Εστορίλ το περασμένο Σαββατοκύριακο, συμπεριλαμβανομένων των νέων ελαστικών ανάπτυξης: εμπρός E0672 και πίσω E0126 και E0479.
• Οι αναβάτες του WorldSBK θα έχουν διαθέσιμες τρεις επιλογές για το μπροστινό ελαστικό: το σκληρό SC2 και δύο εκδόσεις του μεσαίου SC1, την στάνταρ έκδοση και την προδιαγραφή ανάπτυξης E0672. Το τελευταίο έκανε το ντεμπούτο του το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Εστορίλ, όπου έγινε ευρέος αποδεκτό και χρησιμοποιήθηκε από τους περισσότερους αγωνιζόμενους. Αναπτύχθηκε με στόχο τη βελτίωση της σταθερότητας κατά το φρενάρισμα και κατά την είσοδο σε στροφή και χάρη στη νέα δομή του προσφέρει βελτιωμένη στήριξη.

• Για το πίσω μέρος, η μαλακή γόμα SC0 θα είναι η πιο ανθεκτική στη φθορά επιλογή, μαζί με την γνωστή εξαιρετικά μαλακή SCX σε προδιαγραφές E0126, και την πιο πρόσφατη εξαιρετικά μαλακή SCQ σε προδιαγραφές E0479, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στο Μιζάνο και θα είναι διαθέσιμη μόνο για τις ελεύθερες δοκιμές, τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα Superpole.
• Η κατηγορία WorldSSP θα έχει επίσης την ίδια κατανομή ελαστικών που ήταν διαθέσιμη στην Πορτογαλία, με τα ελαστικά SC1 και SC2 για μπροστά και τα SCX και SC0 για πίσω.
Στη Χερέθ θα αξιολογήσουμε το αποτέλεσμα της ανάπτυξης που πραγματοποιήθηκε αυτή τη σεζόν
“Αυτή τη σεζόν εισαγάγαμε αρκετές καινοτομίες που επηρεάζουν το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας, ειδικά τις επιλογές πίσω ελαστικών. Η νέα δομή που εφαρμόστηκε στις γόμες SC0 και SCX έχει δώσει πολύ θετικά σχόλια, σε τέτοιο βαθμό που οι αντίστοιχες εκδόσεις ανάπτυξής τους, E0125 και E0126, ήταν από τις πιο χρησιμοποιούμενες στους αγώνες που διατέθηκαν. Αυτό μας επέτρεψε να συλλέξουμε σημαντικά δεδομένα κατά τη διάρκεια της σεζόν και στον τελικό γύρο στη Χερέθ θα μπορέσουμε να αξιολογήσουμε την εξέλιξη που έγινε και τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν. Στην Ισπανία, φέρνουμε ξανά την πολύ μαλακή γόμα E0126 επειδή πιστεύουμε ότι μπορεί να προσαρμοστεί πολύ καλά στα χαρακτηριστικά της πίστας και ταυτόχρονα θέλουμε να διασφαλίσουμε τη συνέχεια μεταξύ των προδιαγραφών του πίσω ελαστικού που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτόν τον γύρο και στον προηγούμενο στο Εστορίλ, επίσης για να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες δοκιμών στο νέο μπροστινού ελαστικό ανάπτυξης, το E0672, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην Πορτογαλία το περασμένο Σαββατοκύριακο, λαμβάνοντας πολύ θετικά σχόλια και ευρεία εκτίμηση, αλλά χρειάζεται περαιτέρω αξιολόγηση για να αξιολογηθεί πλήρως η απόδοσή του. Η γόμα SC1 που χρησιμοποιεί είναι πλέον καθιερωμένη και ευρέως γνωστή, και επικεντρωθήκαμε στην ανάπτυξη μιας νέας δομής που προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα και κατά την είσοδο στις στροφές. Μέχρι στιγμής, τα αρχικά σχόλια από τους αναβάτες που το δοκίμασαν στο Εστορίλ ήταν ενθαρρυντικά, αλλά θα είναι ενδιαφέρον να αξιολογήσουμε τη συμπεριφορά του σε μια πίστα όπως η Χερέθ, η οποία είναι πιο απαιτητική για το εμπρός ελαστικό. Θα επαναφέρουμε επίσης τη λύση ανάπτυξης SCQ E0479 για τον πίσω τροχό, την οποία έχουμε ήδη διαθέσει σε τέσσερις αγώνες, συμπεριλαμβανομένου του Μιζάνο, όπου, με θερμοκρασίες ασφάλτου που υπερβαίνουν τους 47°C, χρησιμοποιήθηκε ευρέως και έγινε καλά δεκτή. Εάν βρούμε παρόμοιες συνθήκες στη Χερέθ, θα μπορέσουμε να συλλέξουμε περαιτέρω πολύτιμα δεδομένα.”