• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Razgatlıoğlu Παγκόσμιος Πρωταθλητής με BMW – Ο Bulega χαρίζει στην Ducati τον Τίτλο Κατασκευαστών
Αγώνες 20/10/2025 - 10:45

Παρότι ο αναβάτης της Ducati κατέκτησε τη νίκη με μεσαίο (development) και σκληρό (standard) μπροστινό ελαστικό, ο Toprak Razgatlıoğlu αναδείχθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Η Herrera πήρε τον Tίτλο στο WorldWCR και ο Fernandez στην WorldSSP300. Ο Masia κέρδισε τον τελευταίο Αγώνα στην WorldSSP.

Toprak Razgatlıoğlu (BMW)

  • Για πρώτη φορά από το 2014, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike κρίθηκε στον τελευταίο Αγώνα της σεζόν, με τον Toprak Razgatlıoğlu (BMW) να κατακτά τον Τίτλο. Ο Τούρκος αναβάτης πανηγύρισε το 3ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία και 2ο με την BMW. Ο Τίτλος εξασφαλίστηκε στο τέλος του 2ου Αγώνα, όπου τερμάτισε στην 3η θέση, κάτι που του έδωσε τελική διαφορά 13 βαθμών από τον Nicolò Bulega (Ducati).

Álvaro Bautista(Ducati), Nicolò Bulega(Ducati), Andrea Iannone(Ducati).

  • Στον Αγώνα Superpole, είχαμε καθαρά τις Ducati στο βάθρο, με νικητή τον Nicolò Bulega, μπροστά από τους Álvaro Bautista και Andrea Iannone, με διαφορετικούς συνδυασμούς ελαστικών: οι δύο πρώτοι χρησιμοποίησαν μεσαία E0672 (development) μπροστινά, σε συνδυασμό με supersoft E0126 (για τον Bulega) και extra-soft E0479 (για τον Bautista). Ο Iannone προτίμησε το standard SC1 μπροστινό και E0126 πίσω. Ο Bulega βελτίωσε τόσο τον ταχύτερο γύρο αγώνα, μειώνοντας σχεδόν 0.9 δευτερόλεπτα από το δικό του ρεκόρ του 2024, όσο και τον συνολικό χρόνο αγώνα κατά σχεδόν δύο δευτερόλεπτα, με μέση βελτίωση χρόνου γύρου σχεδόν δύο δέκατα.

Álvaro Bautista(Ducati), Nicolò Bulega(Ducati), Toprak Razgatlıoğlu(BMW).

  • Οι Bulega και Bautista επανέλαβαν τα ίδια αποτελέσματα και στο 2ο Αγώνα, τερματίζοντας και πάλι 1ος και 2ος αντίστοιχα, μπροστά από τον Razgatlıoğlu. Ο νικητής και ο 3ος χρησιμοποίησαν τον ίδιο συνδυασμό ελαστικών: σκληρό standard SC2 μπροστινό και supersoft E0126 development πίσω. Ο Bautista επίσης χρησιμοποίησε το E0126 πίσω, συνδυασμένο με μεσαίο E0672 development μπροστινό.

Tom Booth-Amos (Triumph), Jaume Masia (Ducati), Stefano Manzi (Yamaha).

  • Στην WorldSSP, οι αναβάτες επέλεξαν ομόφωνα τις πιο μαλακές διαθέσιμες επιλογές, SC1 μπροστινό και SCX πίσω, για τον 2ο Αγώνα, τον οποίο κέρδισε ο Jaume Masia (Ducati), μπροστά από τον Tom Booth-Amos (Triumph) και τον Stefano Manzi (Yamaha).

Maria Herrera (Yamaha)

  • Με νίκη στον 1ο Αγώνα και 6η θέση στον 2ο Αγώνα, η Maria Herrera (Yamaha) στέφθηκε Πρωταθλήτρια FIM WorldWCR 2025. Ο Τίτλος στην WorldSSP300 επίσης κρίθηκε στο τέλος της σεζόν, με τον Benat Fernandez (Kove) να κερδίζει τον 2ο Αγώνα και να κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για το 2025. Όλοι οι αναβάτες και στις δύο κατηγορίες χρησιμοποίησαν τα standard SC1 ελαστικά εμπρός/πίσω της Pirelli.

Benat Fernandez (Kove)


«Συγχαρητήρια στους νέους Παγκόσμιους Πρωταθλητές, Razgatlıoğlu, Fernández και Herrera, που κέρδισαν τους Τίτλους στις κατηγορίες τους. Στο WorldSBK, είδαμε μια απίστευτα σκληρή σεζόν, η οποία κρίθηκε στον τελευταίο Αγώνα. Χάρη στην σταθερά εξαιρετική του σεζόν, όπου αξιοποίησε στο έπακρο όλες τις επιλογές ελαστικών που του προσφέραμε — συχνά επιλέγοντας διαφορετικά σετ από την υπόλοιπη γκάμα — ο Razgatlıoğlu άξιζε απόλυτα τον Τίτλο. Το οδηγικό του στυλ είναι μοναδικό και είμαστε περήφανοι που καταφέραμε να τον υποστηρίξουμε με επιλογές που ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες του».

«Το ίδιο ισχύει και για τον Bulega, που κράτησε τη μάχη του τίτλου ανοιχτή μέχρι τον τελευταίο Αγώνα, τερματίζοντας μόλις 13 βαθμούς πίσω — δείχνοντας εντυπωσιακή αποφασιστικότητα και πολύ υψηλό επίπεδο ανταγωνιστικότητας».

«Από την πλευρά μας, κλείνουμε τη σεζόν 2025 με πραγματικά σημαντικά αποτελέσματα για τις αναπτυξιακές μας λύσεις. Οι πίσω επιλογές ελαστικών — με τη νέα δομή που εφαρμόστηκε στα extra-soft SCQ, supersoft SCX και soft SC0 — έδειξαν εξαιρετικές επιδόσεις όπου ήταν διαθέσιμες, κερδίζοντας άμεσα την αποδοχή των αναβατών και καθιερώθηκαν ως οι προτιμώμενες επιλογές στους περισσότερους αγώνες. Στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτά τα ελαστικά συνέβαλαν και στη βελτίωση των ρεκόρ, τόσο σε ταχύτερους γύρους όσο και στο γενικό ρυθμό αγώνα. Στους δύο τελευταίους Γύρους, παρουσιάσαμε και τη νέα μεσαία γόμα E0672 για μπροστινό ελαστικό, γνωρίζοντας ότι, ως μπροστινή λύση, θα απαιτήσει περισσότερο χρόνο για να αξιοποιηθεί πλήρως. Παρ' όλα αυτά, η αρχική θετική αποδοχή από τους αναβάτες δείχνει ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση».

«Τώρα θα παραμείνουμε στην Jerez για διήμερες Δοκιμές και στη συνέχεια θα αξιοποιήσουμε τη χειμερινή περίοδο για να αναλύσουμε όλα τα δεδομένα και να εξάγουμε τα απαραίτητα συμπεράσματα ενόψει της σεζόν 2026».

«Τέλος, θέλουμε να απευθύνουμε έναν ιδιαίτερο αποχαιρετισμό στον Jonathan Rea, με τον οποίο μοιραστήκαμε μια εξαιρετική καριέρα στο WorldSBK, με αποκορύφωμα τους 6 Παγκόσμιους Τίτλους του».

 

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Josep Garcia της Red Bull KTM, κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM EnduroGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARCO BEZZECCHI ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ;
  • ΝΑΙ, Η APRILIA ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ Ο MARC MARQUEZ
  • ΟΧΙ, ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ DUCATI ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΚΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η APRILIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ