• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Oδηγούμε HONDA CBR600F στην Σεβίλλη
Ξεχωριστή πνοή σε μια μοτοσυκλέτα που θέλει να τα κάνει όλα
Τεστ-Μοντέλα 09/04/2011 - 12:59

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Στην Ανδαλουσία με βροχή και λίγο στεγνό, οδηγήσαμε τη νέα μοτοσυκλέτα της σειράς «F» που ενσωματώνει μεγάλο μέρος της φιλοσοφία του «big H» για τις μοτοσυκλέτες δρόμου. Από το 1987 που πρωτοπαρουσιάστηκε η CBR600F, έγινε γνωστή για την φιλικότητά της στο δρόμο, σε συνδυασμό με την ευχάριστη αίσθηση δύναμης.

Τώρα οι Ιάπωνες επιστράτευσαν τον Ιταλό Valerio Aiello για το design της νέας «F» και αυτός ανταποκρίθηκε με έναν κομψό τρόπο και μαζί δυναμικό.

 

Tα κύρια χαρακτηριστικά της CBR600F:

- Συμπαγής, ελαφρύς κινητήρας 599cc, 4κυλινδρος εν σειρά, ρυθμισμένος για καλή γραμμική απόδοση.

- Αλουμινένιο πλαίσιο μίας δοκού «Mono-Backbone», που δίνει τη δυνατότητα για μια στενή, ευκολοδήγητη κατασκευή.

- Ανάποδο πιρούνι μπροστά και αλουμινένιο ψαλίδι, για καλή αίσθηση κρατήματος και εξαιρετική ευελιξία.

- Πλευστά δισκόφρενα μπροστά, με διπλές δαγκάνες για δυνατό φρενάρισμα.

- Σύστημα Συνδυασμένου ABS «C-ABS», με 3πιστονες δαγκάνες, για ασφάλεια στο φρενάρισμα.

- Supersports design με φουλ fairing και καλή προστασία από την ζελατίνα.

 

Η γλώσσα του νέου design ταιριάζει με την ουσία της CBR600F, που δείχνει να παίρνει την έμπνευσή της από τους αγώνες, αλλά είναι προορισμένη για το δρόμο. Το θέμα του σχεδιασμού, που ξεκινάει από τον προβολέα που συνδέεται με την ζελατίνα δίνει ένα ιδιαίτερο ύφος στο μπροστά μέρος της μοτοσυκλέτας. «Είμαι πολύ περήφανος για αυτήν την περιοχή του design. Ήταν μια πρόκληση να δημιουργήσω μια σπορ μορφή, με έναν μονό προβολέα, αλλά τελικά το καταφέραμε», λέει ο Valerio. Αλλά και από το πλάι η μοτοσυκλέτα δείχνει δυναμική.

 

Η θέση οδήγησης είναι κάτι μεταξύ Hornet και CBR600RR, προσφέροντας και άνεση και διάθεση για σπορ οδήγηση. Η γραμμική λειτουργία ακόμη και στους βρεγμένους δρόμους γύρω από την Σεβίλλη, έδειξε πόσο καλή είναι η «καρδιά» αυτής της μοτοσυκλέτας. Ανοίγεις το γκάζι στην έξοδο πλαγιασμένος και η ομαλή απόδοση δίνει μια θετική επιτάχυνση, με τέλεια μεταφορά της δύναμης στην άσφαλτο – μέσω του ψεκασμού - και τις αναρτήσεις να μην κάνουν τις ανεπιθύμητες ταλαντώσεις που συνήθως έχουν οι πιο ισχυροί κινητήρες.

Οι 100 ίπποι (στις 12,000 στροφές) είναι ακριβώς όσοι χρειάζονται για να κινηθείς γρήγορα στο δρόμο, με ροπή (6.5 kmg στις 10,500 στροφές) ιδιαίτερα ευχάριστη. Βέβαια στις ψηλές στροφές θα θέλαμε λίγα ακόμη άλογα, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα, από έναν κινητήρα που είναι τόσο πολύ φιλικός σε όλο το εύρος λειτουργίας του.

Πέρα από την ωραία «ψυχή», το μοτέρ της, η F εντυπωσιάζει και με την ευκολία πλαγιασμάτων και αλλαγών κατεύθυνσης στις στροφές της διαδρομής μας, στην οποία παρά την βροχή, μας έδωσε την αίσθηση ασφάλειας ώστε να πάμε αρκετά γρήγορα. Σε πιο ανοικτές στροφές είχαμε την ευκαιρία να δούμε την σταθερότητα του συνόλου και μαζί να δοκιμάσουμε την προστασία που προσφέρει το φέρινγκ. Και οι δύο αυτοί παράγοντες σε ψηλά επίπεδα.

Η διαδρομή μας στην Ανδαλουσία τέλειωσε την ώρα που βγήκε ο ήλιος, ίσα – ίσα για να κάνουμε και μερικές φωτογραφίες με έντονο φως. Την περιμένουμε την Honda CBR600F και στην Ελλάδα, για να την δούμε καλύτερα και στο στεγνό.

Η πρώτη μας αίσθηση είναι σίγουρα θετική.

 

Επόμενο άρθρο »

Aprilia Tuono 2011, φωτογραφικό στην πίστα

« Προηγούμενο άρθρο

Honda Crossrunner 800

Χορηγοί