• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: «Η GP11 είναι σαν μια μικρή κουβέρτα»
Την παρομοίασε έτσι για να δείξει ότι θέλει εξέλιξη
Νέα 06/06/2011 - 20:29

Έπειτα από το χθεσινό Grand Prix, o Valentino Rossi έδωσε συνέντευξη όπου παρομοίασε την GP11 σαν μια μικρή κουβέρτα, με την οποία προσπαθείς να σκεπάσεις ένα μέρος, αλλά ξεσκεπάζεις ένα άλλο.

Με αυτό τον χαρακτηριστικό τρόπο θέλησε να πει ότι η μοτοσυκλέτα της Ducati χρειάζεται περαιτέρω εξέλιξη.

Ας δούμε τι δήλωσε:

«Στα θετικά είναι ότι μειώσαμε τη διαφορά μας από τον πρώτο – δεν είναι κι άσχημα! Στην Καταλονία ήμασταν 7 δευτερόλεπτα πίσω του, στον τερματισμό, ενώ στο Le Mans ήμασταν 14’’. Τουλάχιστον, τώρα είχα οπτική επαφή με τον Stoner!

 

Στα αρνητικά, δεν είμαστε ευχαριστημένοι με την 5η θέση. Θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα εάν δεν τροποποιούσαμε τις ρυθμίσεις στην μοτοσυκλέτα από αυτές που είχαμε στις Κατατακτήριες δοκιμές. Kάναμε μια αλλαγή το πρωί το Ζέσταμα που απέδωσε στην βρεγμένη πίστα και έτσι αποφασίσαμε να ρισκάρουμε και να τις χρησιμοποιήσουμε και στον αγώνα.

 

Όμως ήταν λάθος επειδή έχανα χρόνο στην είσοδο της στροφής, όπου γλιστρούσε το πίσω λάστιχο. Έτσι δεν μπορούσα να αυξήσω το ρυθμό μου και να επιτεθώ στον Dovizioso και τον Spies. Αν δεν κάναμε αυτό το λάθος, θα πάλευα μαζί τους. Αυτό είναι το επίπεδό μας, προς το παρόν.

Στους τελευταίους δύο αγώνες η μοτοσυκλέτα μού δίνει εμπιστοσύνη στο εμπρός μέρος αλλά πρέπει να βελτιώσουμε την πρόσφυση και πίσω.»

 

Η μείωση της διαφοράς στο μισό από τον πρώτο οφείλεται στην εξέλιξη που κάνατε ή – εν μέρει - και στον καιρό που επικρατούσε στον αγώνα;

«Νομίζω ότι ο Stoner θα μπορούσε να δώσει κάτι παραπάνω αλλά οι λευκές σημαίες που έδειξαν οι κριτές μάς έκαναν όλους να μειώσουμε ρυθμό. Απέμεναν 7 γύροι και ο χρόνος μου ήταν ψηλά στο 1'43'' και σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να φτάσω τον Dovizioso, κυρίως στην προσπάθειά μου να κρατηθώ εμπρός από τον Simoncelli.

Όμως τότε άρχισαν να γλιστρούν περισσότερο τα ελαστικά. Ο αγώνας ήταν κακός και βαρετός επειδή κανένας μας δεν ήταν σε θέση να προσπεράσει τον άλλο.»

 

Πώς καταφέρατε να πλησιάσετε τις άλλες ομάδες;

«Αφενός, λύσαμε κάποια προβλήματα στο εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας και αφετέρου μου αρέσει η συγκεκριμένη πίστα. Όμως, όπως είπα, η “κουβέρτα” είναι λίγο μικρή.»

 

Έχεις καιρό να αναφερθείς στον ώμο σου. Είναι όλα καλά;

«Είμαι ικανοποιημένος από την ανάρρωση του ώμου μου και σε αυτόν τον αγώνα δεν πήρα καθόλου παυσίπονα. Βεβαίως, ακόμα αισθάνομαι ενοχλήσεις και πρέπει να κάνω φυσικοθεραπεία για να αποκατασταθεί πλήρως η κίνηση σε αυτόν. Το αρχικό χρονοδιάγραμμα αποθεραπείας ήταν λίγο αισιόδοξο αλλά δούλεψα πολύ και έχω αποκτήσει μυϊκή δύναμη.»

 

Η Ducati θα είναι ανταγωνιστική στο Mugello;

«Θα ήταν ευχής έργο να συμβεί αυτό, επειδή το Mugello είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας για εμένα, όμως πρέπει να είμαστε πραγματιστές. Θα ήταν αισιόδοξο αν έλεγα ότι θα προσπαθήσουμε για την νίκη εκεί. Εκτός από το πρόβλημα με την φυσική μου κατάσταση έχουμε να κάνουμε και με ένα ακόμα μεγαλύτερο που ακούει στο όνομα “Honda”. Για να κερδίσουμε σε αγώνα πρέπει να κερδίσουμε αυτούς και ακόμα υστερούμε συγκριτικά.»

 

Θα εξελίξει ποτέ η Ducati ένα κιβώτιο ταχυτήτων όπως αυτό της Honda;

«Το ελπίζω! Τους πιέζω να το κάνουν αλλά από την Ducati δεν μου λένε τίποτα! Σε κάθε περίπτωση, το σημαντικό τώρα είναι να λύσουμε το θέμα της πρόσφυσης πίσω όταν επιταχύνω, παρά το κιβώτιο ταχυτήτων. Στην Honda δεν διακρίνονται μόνο επειδή έχουν καλύτερο κιβώτιο αλλά χάρη σε συνδυασμό πολλών παραμέτρων.»

 

Η ανωτερότητα της Honda έναντι της Yamaha οφείλεται στην καλή δουλειά που κάνουν στην πρώτη ή επειδή ο Lorenzo δεν μπορεί να εξελίξει την μοτοσυκλέτα;

«Νομίζω ότι η Honda έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα προόδου το οποίο κανείς δεν περίμενε. Η Yamaha είναι, λίγο-πολύ, η ίδια μοτοσυκλέτα που είχα κι εγώ και θα είναι ανταγωνιστική και φέτος. Πλέον σκεφτόμαστε το 2012, όπου δεν περιμένω σημαντικές αλλαγές από τις δύο ομάδες στις μοτοσυκλέτες των 1000cc.

Ελπίζουμε ότι η αλλαγή των κανονισμών θα επωφελήσει την Ducati επειδή η δική μας των 1000cc αποδίδει καλύτερα από αυτή των 800cc. Χωρίς να παραμελούμε το παρόν, δουλεύουμε για το μέλλον.»

Επόμενο άρθρο »

Kάτι τρέχει με τον Dani; Δεν τρέχει ούτε στο Silverstone

« Προηγούμενο άρθρο

To MotoGP στην Βραζιλία;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα