• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας Πορτογαλία - Portimao
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mugello Live: Mε BMW S1000RR στη νέα άσφαλτο του Mugello
Εκπληκτική αίσθηση οδήγησης
Τεστ-Μοντέλα 06/07/2011 - 21:26

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Η BMW S1000RR SafetyBike είναι μια νορμάλ στον κινητήρα Superbike του Γερμανικού εργοστασίου, με μόνη προσθήκη την Acrapovic εξάτμιση που προσφέρεται ως εξτρά και όλο τον carbon εξοπλισμό στα υπόλοιπα μέρη, αλλά και χωρίς φώτα και φλας, γεγονός που την ελαφρώνει και την κάνει ακόμη καλύτερη στην οδήγηση σε πίστα. Metzeler Sporttec K3 τα λάστιχά της και το «πακέτο» ήταν στη διάθεσή μας το Σάββατο το απόγευμα, μετά τον Αγώνα του Rookies Cup, όπου κέρδισε ο «δικός» μας Θανάσης Σίσσης!

Από την πρώτη στιγμή το Mugello χωρίς τα κλασικά του σαμαράκια στα φρένα, είναι το κάτι άλλο. Η αίσθηση που μας έδωσε είναι εκπληκτική και ήταν σαν να οδηγείς πάνω σε ένα μαγικό χαλί που σε αφήνει να συγκεντρωθείς στις γραμμές και μόνο και τα σημεία φρεναρίσματος, παρά στο πως θα αλλάξεις λίγο τη γραμμή για να αποφύγεις τις ανωμαλίες της ασφάλτου, όπως γινόταν μέχρι πέρυσι. Οι Arabiatta 1 & 2 ήταν ένα απίστευτο σημείο και στην ανηφόρα με 3η στο κιβώτιο η BMW έδειχνε να έχει όση δύναμη και ροπή χρειάζεται για να ανεβεί γρήγορα και να φτάσει μέχρι την άκρη της πίστας πριν τα φρένα για το εσάκι που ακολουθεί. Ωραία ήταν και η αίσθηση στο πιο γρήγορο ες του Πρωταθλήματος, την προτελευταία στροφή της πίστας, εκεί που έπεσε πέρυσι ο Valentino. Η Superbike χρειάζεται αρκετή δύναμη στην αλλαγή κατεύθυνσης , ειδικά στην δεύτερη δεξιά στροφή του ες, αφού τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν στα 200 με 3η στο κιβώτιο.

Αντίστοιχα μοναδικά συναισθήματα έχεις στο τέλος της μεγάλης ευθείας όταν με 6η φτάνεις σχεδόν τα 300 χαω, αλλά βέβαια εκείνη την ώρα δεν κοιτάς το κοντέρ, αλλά το σημάδι σου στην ταμπέλα περίπου στα 200 μ. πριν την στροφή και αρχίζεις το δυνατό φρενάρισμα κατεβάζοντας συγχρόνως 4 ταχύτητες! Τρομερή επιβράδυνση και αντίστοιχα ωραία στιγμή που αφήνεις τα φρένα μέσα στην καρδιά της στροφής, για να αρχίσεις την ανηφόρα της πίστας στο πρώτο αριστερό – δεξί εσάκι. Σίγουρα αυτό είναι ένα προσωπικό κείμενο, αλλά ελπίζω να κατάφερα να «ταξιδέψω» κάποιους στο Mugello! - Δ.Δ.

 

Επόμενο άρθρο »

Η νέα Suzuki GSX-R 600 είναι μικρότερη και καλύτερη!

« Προηγούμενο άρθρο

Το Montmelo με BMW S1000RR

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα