• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η νέα Suzuki GSX-R 600 είναι μικρότερη και καλύτερη!
Πιο μικρή σε διαστάσεις, πιο ολοκληρωμένη σε αίσθηση
Τεστ-Μοντέλα 22/07/2011 - 02:17

Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος 

 

Οδηγήσαμε σε track day στα Μέγαρα, αλλά και στο δρόμο τη νέα Suzuki GSX-R 600, μια μοτοσυκλέτα που αποδεικνύεται και πάλι ένας ισχυρός πάιχτης στην μεσαία κατηγορία. Η πρώτη καλή εντύπωση είναι το πλαίσιο βαμμένο σε ένα όμορφο μπλε χρώμα, που τονίζει τις καταβολές και την ιστορία του μοντέλου, που στο μυαλό μας είναι συνδυασμένο με τα κλασικά μπλε – άσπρα αγωνιστικά χρώματα της εταιρίας στα Superbike. Οι λεπτομέρειες των πλαστικών και η συνολική εικόνα σου δίνει μια ωραία αίσθηση μιας πιο κόμπακτ μοτοσυκλέτας, σε σχέση με την περσινή που έδειχνε λίγο μεγαλύτερη.

Όντως αυτή η GSX-R 600 είναι 10 χιλιοστά μικρότερη σε μήκος, 5 χιλιοστά στενότερη σε πλάτος και 9 ολόκληρα κιλά ελαφρύτερη!, σε σχέση με αυτήν του 2010. Οι δαγκάνες που ήταν της Nissin, έδωσαν τη θέση τους σε ακτινικές Brembo και το μεταξόνιο στα 1,385 χιλιοστά είναι 15 ολόκληρα χιλιοστά μικρότερο από αυτό του προηγούμενου μοντέλου, μια διαφορά που μπορεί να δώσει μεγάλη αλλαγή σε κλειστές στροφές.

Άλλη μια αλλαγή που δεν φαίνεται οπτικά είναι αυτή της σχέσης συμπίεσης που τώρα είναι στα 12.9:1, από 12.8:1. Η ιπποδύναμη των 124 ίππων αποδίδεται στις 13,500 στροφές και η ροπή των 7.1 kgm στις 11,500.

 

Η θέση οδήγησης είναι άνετη για supersport μοτοσυκλέτα, ώστε να σε πάει εύκολα στην πίστα, ενώ το φέρινγκ σε προστατεύει αρκετά στη διαδρομή μέχρι εκεί. Μόλις φτάσεις μια ακόμη ευχάριστη έκπληξη είναι η ευκολία με την οποία μπορείς αν θέλεις να γυρίσεις το λεβιέ του κιβωτίου ταχυτήτων ανάποδα, ώστε να έχεις πρώτη πάνω. Μετά κάθεσαι «μέσα» στην μοτοσυκλέτα, όπως σχεδόν στην αρκετά μεγαλύτερη GSX-R 1000.

Το μπροστινό σύστημα αμέσως σου δίνει τη σιγουριά που θέλεις, αλλά και την πληροφόρηση για το τι γίνεται στην επαφή των Bridgestone BT-016 με στην άσφαλτο. Το πίσω αμορτισέρ κουράστηκε σχετικά γρήγορα και χρειάστηκε να ρυθμιστεί οριακά σφιγμένο ως προς την συμπίεση, χωρίς τελικά να δώσει ανάλογη αίσθηση με το πολύ καλό μπροστινό. Ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε είναι η συμπεριφορά των άψογων στο δρόμο ΒΤ-016, που στην πίστα – λόγω κορώνας – δεν βοηθούσαν στο άμεσο πλάγιασμα.

Όμως το μικρό μεταξόνιο μας βοήθησε να κινηθούμε αξιοπρεπώς στις εισόδους στις κλειστές στροφές, χωρίς να προβληματίζει στη μια ανοικτή στροφή της πίστας. Τα φρένα μας έδωσαν καλή αίσθηση, αλλά προς το τέλος της μέρας άρχισαν να κουράζονται λίγο, στα έντονα φρεναρίσματα στο τέλος της ευθείας.

 

Συνολικά η Suzuki GSX-R 600 συμπεριφέρθηκε πολύ πάνω από τον μέσο όρο και τελικά μας άφησε μια πιο γλυκιά γεύση από ότι η προηγούμενη. Αν ήταν δική μας, στο επόμενο track day θα αλλάζαμε τακάκια στα φρένα, με πιο μαλακά, θα προτιμούσαμε τα επίσης πιο μαλακά λάστιχα ΒΤ-003 ή R10 και θα βρίσκαμε και ένα πιο «αγωνιστικό» αμορτισέρ

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Αντιπρόσωπος ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΕΒΕ

Τιμή 13,395 Εuro Εγγύηση 2 χρόνια

 

Κινητήρας

Τύπος: 4χρονος, 4κύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, 4βάλβιδος

Κυβισμός: 599cc

Διάμετρος x διαδρομή: 67.0 x 42.5 (mm)

Συμπίεση: 12.9:1

Εκκίνηση: Μίζα

Σύστημα τροφοδοσίας: Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός, Ανάφλεξη Ηλεκτρονική με δύο προεπιλεγμένους χάρτες

Λίπανση: Υγρό κάρτερ

Κιβώτιο: 6 σχέσεις

 

Επιδόσεις

Ιπποδύναμη εργοστασίου: 124 / 13,500 (hp/rpm)

Ροπή εργοστασίου: 7.1 / 11,500 (kgm/rpm)

 

Πλαίσιο

Τύπος: Αλουμινένιο περιμετρικό δύο δοκών

Γωνία Κάστερ: 23.9°

Ίχνος: 97 (mm)

Μήκος: 2,030 (mm)

Πλάτος: 710 (mm)

Ύψος: 1135 (mm)

Μεταξόνιο: 1,385 (mm)

Βάρος: 187 (kg)

 

Επόμενο άρθρο »

H πλήρης εμπειρία με BMW S1000RR

« Προηγούμενο άρθρο

Mugello Live: Mε BMW S1000RR στη νέα άσφαλτο του Mugello

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα