• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H πλήρης εμπειρία με BMW S1000RR
Οδηγούμε στην Monza όλη την σειρά της Superbike του Γερμανικού εργοστασίου
Τεστ-Μοντέλα 03/08/2011 - 13:05

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Από την απλή S1000RR, την STK του Sylvain Barrier, την δορυφορική της BMW Italia με την οποία αγωνίζεται ο James Toseland, μέχρι αυτήν του Troy Corser!, όλες ήταν έτοιμες σε μια θρυλική πίστα. Το φεστιβάλ της ταχύτητας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αυτό το τεστ!

 

Το ξεκίνημα έγινε με την νορμάλ S1000RR (φωτ. 6), με μόνο εξτρά την αλλαγή του κιβωτίου με πρώτη πάνω. Οι 193 ίπποι σε αυτήν την πίστα δείχνουν την αξία τους και στο τέλος της ευθείας είχαμε 300 στο κοντέρ. Τα 183 κιλά της μοτοσυκλέτας τα θυμηθήκαμε μόνο στα δύο πρώτα ες της πίστας. Καλό λοιπόν για ζέσταμα το να οδηγείς μια νορμάλ μοτοσυκλέτα.

 

Η Stocksport του Sylvain Barrier (φωτ. 5), η ίδια μοτοσυκλέτα με την οποία πέρυσι ο Badovini πήρε το Πρωτάθλημα, έχει πιο ελεύθερη εξάτμιση Acrapovic, είναι 12 κιλά ελαφρύτερη, χωρίς φώτα, φλας και φοράει τα νέα Diablo Supercorsa SC σε διάσταση 200/55R17. Η διαφορά στην απόδοση είναι 10 ίπποι και έχει πίσω αμορτισέρ της Ohlins. Αμέσως μας έδωσε την αίσθηση της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας. Η διαφορά βάρους με τη νορμάλ ήταν εμφανής και την ευθεία η διαφορά δύναμης γίνεται εμφανής. Καλοδεχούμενη η μεγαλύτερη επιφάνεια που προσφέρει το πίσω 200αρι της Pirelli και οι διαφορές στην χαρτογράφηση, που μας έδωσαν την αίσθηση σιγουριάς που χρειάζεται για να πιέσεις περισσότερο. Μάλιστα με περιορισμένες αλλαγές σε σχέση με την στάνταρ μοτοσυκλέτα.

 

Η μοτοσυκλέτα του James Toseland (φωτ. 3, 4) ήταν η επόμενη. Μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα Superbike, με τα κιλά στα 165, την ιπποδύναμη κοντά στους 220 ίππους, carbon τακάκια, Ohlins TT20 και ΤΤΧ36, άλλο ρεζερβουάρ για καλύτερη κατανομή βάρους, κοντή εξάτμιση και βέβαια άλλες χαρτογραφήσεις, φέρινγκ λίγο ψηλότερο και λάστιχα είναι σλικ. Οι 220 ίπποι είναι παρόντες από την αρχή και η ψηλότερη θέση οδήγησης βοηθάει στις γρηγορότερες αλλαγές κατεύθυνσης τα εσάκια. Στις ευθείες η ευχαρίστηση ανεβαίνει καθώς πηγαίνουμε με πάνω από 300. Η αίσθηση των φρένων άψογη και η επιβράδυνση θεαματική. Ωραία εμπειρία και 3’’ δευτερόλεπτα κάτω σε σχέση με την STK.

 

Τελικά ήρθε η σειρά της μοτοσυκλέτας του δύο φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή Superbike, του Αυστραλού Troy Corser (φωτ. 1, 2, 7). Σε σχέση με αυτήν της Ιταλικής δορυφορικής ομάδας ο κινητήρας είχε σαφή υπεροχή στις μεσαίες στροφές, ενώ ψηλά όλα φαίνονται ίδια. Η άλλη διαφορά είναι ότι εδώ οι αναρτήσεις είναι εργοστασιακές της Ohlins. Τα 1,195 μ. είναι η μεγαλύτερη ευθεία από όλες τις πίστες στις οποίες γίνονται αγώνες Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και υπάρχουν συνολικά τρεις ευθείες στις οποίες φλερτάρεις με τα 300 χαω. Θρυλικές ταχύτητες και ανάλογη φοβερή αίσθηση από την απόλυτη S1000RR.

Φύγαμε από την Monza με ένα πλατύ χαμόγελο, έχοντας οδηγήσει 4 εκδόσεις μιας κορυφαίας superbike!

 

Αναλυτικότερα η ιστορία στο τεύχος #27 του περιοδικού MOTOGP WORLD που κυκλοφορεί.

 

Επόμενο άρθρο »

Misano: H BMW S1000RR στην πίστα

« Προηγούμενο άρθρο

Η νέα Suzuki GSX-R 600 είναι μικρότερη και καλύτερη!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα