• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Ducati δεν ανησυχεί!
Για το γεγονός ότι χάνει τις παραχωρήσεις
Νέα 07/12/2015 - 15:45

Ο Gigi DallIgna δεν φαίνεται να ανησυχεί με το γεγονός ότι τη νέα σεζόν η Ducati θα χάσει τις παραχωρήσεις που είχε φέτος στο Πρωτάθλημα.

 

Αντίθετα, πιστεύει ότι οι κόκκινοι θα έχουν το πλεονέκτημα όσον αφορά στην εξέλιξη του κινητήρα και τη νέα σεζόν!

 

Να θυμίσουμε ότι από το 2014 η Ducati - και όποιος κατασκευαστής δεν είχε νίκη την προηγούμενη σεζόν - απολάμβανε προνόμια όπως παραπάνω καύσιμο, 12 κινητήρες, πιο μαλακό πίσω ελαστικό, όχι πάγωμα εξέλιξης και έξτρα τεστ.

 

Από τη νέα σεζόν όμως η Ducati θα βρίσκεται στην ίδια «μοίρα» με τα εργοστάσια της Honda και της Yamaha.

 

Φυσικά το 2016 έχουμε την υποχρεωτική χρήση της ενιαίας ECU της Magneti Marelli, κάτι που σημαίνει ότι καταργείται η υποκατηγορία OPEN.

 

Κατ’ επέκταση θα εκλείψουν και κάποια προνόμια ούτως ή άλλως για όλους. Το καύσιμο θα είναι κοινό στα 22 λίτρα για όλους, ενώ με την εποχή της Michelin που επίσης ξεκινά από το 2016, δεν θα έχουμε έξτρα μαλακό πίσω ελαστικό.

 

Έτσι, τα προνόμια που θα έχουν η Suzuki και η Aprilia (με την KTM το 2017) θα είναι οι παραπάνω κινητήρες (7), το μη πάγωμα εξέλιξης του κινητήρα και τα απεριόριστα τεστ.

 

«Το μαλακό ελαστικό μας είχε βοηθήσει σίγουρα στις κατατακτήριες, αλλά όχι και στους αγώνες», ξεκίνησε να λέει ο DallIgna.

 

«Κάποιες φορές δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το καλύτερο ελαστικό για τον αγώνα (σ.σ. εννοεί το πιο σκληρό)».

 

«Δεν είχαμε βέβαια την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε, αλλά για να το επιλέγουν τα άλλα εργοστάσια για τον αγώνα, αυτή θα ήταν η καλύτερη επιλογή».

 

«Έτσι από αυτή την άποψη, ενδεχομένως το μέλλον να είναι καλύτερο για εμάς».

 

Όσον αφορά στο καύσιμο, να θυμίσουμε ότι μετά το διπλό βάθρο με την GP15 στο Qatar, για το υπόλοιπο της σεζόν οι κόκκινοι χρησιμοποιούσαν ούτως ή άλλως 22lt.

 

Τη νέα σεζόν όμως 22lt θα έχουν και τα άλλα δυο κυρίαρχα εργοστάσια. Μήπως τώρα που δεν θα έχει το δικαίωμα εξέλιξης του κινητήρα μέσα στη σεζόν, η Ducati χάσει έδαφος;

 

Κατά τον DallIgna κάτι τέτοιο δεν ισχύει: «Καύσιμο χρησιμοποιούμε και τώρα 22lt. Βέβαια οι ανταγωνιστές μας θα βελτιώσουν την απόδοση των μοτέρ τους με τα δυο επιπλέον λίτρα καύσιμο».

 

«Αλλά για να είμαι ειλικρινής, πιστεύω ότι θα έχουμε ακόμα ένα προβάδισμα στην απόδοση του κινητήρα και τη νέα σεζόν».

 

«Είμαι πολύ χαρούμενος με την τεχνολογική πρόοδο που πετύχαμε αυτή τη σεζόν και παρά το ότι το ’16 θα έχουμε τους ίδιους κανονισμούς, θεωρώ ότι μπορούμε να είμαστε κοντά στους ανταγωνιστές μας».

 

«Όταν αλλάζουν οι κανονισμοί δεν ξέρεις αν θα είναι καλύτερα ή όχι για εσένα. Πρέπει να περιμένουμε και θα δούμε».

 

Ο στόχος για την Ducati φέτος ήταν μια τουλάχιστον νίκη στο Πρωτάθλημα, στόχος που δεν επετεύχθη.

 

Ωστόσο οι κόκκινοι είχαν τον Andrea Iannone στην πεντάδα των καλύτερων του κόσμου, ενώ συνολικά οι αναβάτες της Ducati κέρδισαν οχτώ βάθρα.

Επόμενο άρθρο »

Ο Alonso οδήγησε MotoGP Honda!

« Προηγούμενο άρθρο

Quartararo: Στόχος ο Τίτλος!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα