• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Jarvis μιλά για το νέο μοτέρ
"Ο νέος κινητήρας θα είναι πολύ κοντά σ' αυτόν της Tech 3!"
Νέα 01/06/2013 - 14:31

Το νέο μοτέρ που θα εξελίξει  η Yamaha και το οποίο θα μισθώνει στους ενδιαφερομένους, θα μπει στην παραγωγή στα τέλη του μήνα, όταν και θα γίνουν γνωστές οι ομάδες που ενδιαφέρονται, όπως αποκάλυψε από το Mugello ο Lin Jarvis, ο Διευθυντής του Αγωνιστικού Τμήματος της Yamaha. Το μοτέρ, που θα κοστίζει 800.000€ ανά αναβάτη, ανά σεζόν, θα είναι διαθέσιμο για τέσσερεις υποψηφίους. "Αυτοί θα μπορούν να είναι είτε δυο ομάδες των δυο αναβατών, ή μια ομάδα με δυο αναβάτες και δυο ανεξάρτητοι οδηγοί, ή τέσσερεις ομάδες από ένα αναβάτη η καθεμία", σχολίασε ο Jarvis.

 

"Ο λόγος που αποφασίσαμε να το μισθώνουμε και όχι να το πουλάμε, είναι διότι το μοτέρ θα εμπεριέχει την τελευταία τεχνολογία και θα είναι αρκετά κοντά στους κινητήρες της Tech 3! Πρόκειται για κορυφαία τεχνολογία και δεν θέλουμε να πέσει στα χέρια τρίτων και γι' αυτό θα το παίρνουμε πίσω στο τέλος της σεζόν". Όσο για το πλαίσιο που θα περικλείσει τον κινητήρα; Ο Lin Jarvis σχολίασε σχετικά: "Συζητάμε και με τις τρεις εταιρείες που κατασκευάζουν πλαίσια, διότι πρέπει πρωτίστως αυτοί να κατανοήσουν τι προσφέρουμε. Και οι τρεις τους, Kalex - FTR - Suter - είναι κορυφαίες εταιρείες και είμαι βέβαιος ότι θα κατασκευάσουν ένα ανταγωνιστικό πλαίσιο για το μοτέρ μας".

 

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη νέα ενιαία ECU που θα έχουν οι ομάδες από το 2014 και θα τους δίνει το δικαίωμα να έχουν 24 λίτρα καυσίμου, σε αντίθεση με τα 20 (από 21 που είναι φέτος) που θα έχουν στη διάθεσή τους οι Yamaha - Honda - Ducati που θα εξελίξουν μια δικιά τους παραλλαγή, επεμβαίνοντας στο software της ECU της Magneti Marelli.  "Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα είναι ο ανταγωνισμός του χρόνου", τόνισε. Τέλος, αναφορικά με το deadline δήλωσε: "Το περιθώριο που έχουμε είναι μέχρι τα τέλη του μήνα. Πρέπει να έχουν αποφασιστεί οι ενδιαφερόμενοι μέχρι τότε, για να κατασκευάσουμε τα μοτέρ ώστε να είναι έτοιμα για δοκιμές μέχρι το τέλος της σεζόν. Οι επόμενες πέντε εβδομάδες θα είναι αποφασιστικής σημασίας για το project της ερχόμενης σεζόν".

 

Επόμενο άρθρο »

Moto3 Mugello: Ο Folger με ρεκόρ την pole

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2 Mugello: ΕΔ3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα